Achter telefonie zit zonder dat je het door hebt een hele hoop techniek. Met de komst van telefonie in de cloud kwam daar het ‘SIP protocol’ bij. In dit blog vertellen we jou wat SIP is.
Lees verder
/ Blog
Achter telefonie zit zonder dat je het door hebt een hele hoop techniek. Met de komst van telefonie in de cloud kwam daar het ‘SIP protocol’ bij. In dit blog vertellen we jou wat SIP is.
Lees verder/ Blog
Softphones worden steeds vaker gebruikt. Ze hebben vele voordelen en zijn ideaal voor flexibel en thuiswerken. Wij vertellen wat je er allemaal mee kan.
Lees verder/ Blog
Hoe komt communicatie er in de toekomst uit te zien? En wat betekent dit voor je telefonieoplossing? We vertellen het je in ons blog.
Lees verder/ Blog
We werken vanwege het coronavirus massaal thuis. De communicatie met je collega’s en klanten verloopt nu anders. Dit kan hogere telefoniekosten tot gevolg hebben.
Lees verder/ Blog
Thuiswerken, maar nu verplicht. Inmiddels is bekend dat dit minimaal tot 31 maart gaat duren. Je wilt wel zo efficiënt mogelijk kunnen blijven werken zonder last ervan te ondervinden.
Lees verder/ Blog
Helaas hebben we het nodig, een stil alarm in de zorg. LanTel heeft hiervoor twee oplossingen. Lees hoe ze het bij Stichting Zonboog inzetten voor een veiligere werkplek.
Lees verder/ Blog
Microsoft heeft laten weten dat zij per 14 januari 2020 stoppen met het ondersteunen van Windows 7. Dat kan gevolgen hebben voor jouw telefonieoplossing. Lees hier wat je kan doen.
Lees verder/ Blog
We willen je graag meer vertellen over cloud telefonie via een Public en een Private Cloud. Eerste gaan we in op de term ‘cloud’, een term waar iedereen wel eens van heeft gehoord.
Lees verder/ Blog
Van 1 oktober tot en met 31 december 2019 betalen wij de installatiekosten van elke opdracht waarmee wordt overgestapt naar de cloud. Dit is een korting die al snel op kan lopen tot maar liefst €1.000,-.
Lees verder/ Blog
Voor de vakantieperiode maakten wij er al kort melding van. LanTel gaat overstappen naar een nieuw CRM-systeem, inmiddels is het zover. Met het nieuwe systeem van Odoo kunnen wij jou als klant nog beter van dienst zijn.
Lees verderWij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138