Zakelijke telefonie
  • Onze cloud telefonieoplossing
    De LanTel Cloud
    LanTel Connect

    De best passende internetverbinding voor je telefonie.

    Alles over internet bellen
    LanTel SIP

    Jouw bereikbaarheid en telefoonnummers regelen wij hier.

    Alles over SIP Trunks
    LanTel Hosted

    Je telefooncentrale in de cloud met heel veel functies.

    Alles over hosted telefonie
    LanTel Mobile

    Integreer je mobiele telefonie in je vaste telefonieomgeving.

    Alles over vast mobiel integratie
    LanTel Service

    24/7 ondersteuning op jouw telefonieoplossing.

    Alles over onze service
    Lees alles over de LanTel Cloud
    Teams bellen

    Bellen via Teams

    Maak van Microsoft Teams een compleet communicatieplatform door het te koppelen aan je telefonieomgeving.

    Lees hier over de mogelijkheden.

    Bellen via Microsoft Teams
  • Branches
    Onze Specialisaties
    Eerstelijnszorg

    Wij hebben vele jaren ervaring met telefonie oplossingen voor de eerstelijnszorg en weten wat er speelt.

    Telefonie voor de eerstelijnszorg
    Zorggroepen en zorgcentra

    Benut alle voordelen van één centrale in de cloud. Werk beter samen, deel capaciteit, bespaar kosten en meer.

    Telefonie voor zorggroepen en zorgcentra
    Scholen en onderwijs

    Wij bedienen meerdere scholen met onze gebruiksvriendelijke en schaalbare telefoniesystemen.

    Telefonie voor scholen en onderwijsinstellingen
    Ga naar branches
    Wietse van der Lei - Neem contact op

    Andere branches

    De oplossingen die wij bieden aan onze specialisatie branches zijn overal perfect toe te passen.

    Of je nu een telefonieoplossing zoekt voor een kleine, middelgrote of grote onderneming, wij kunnen je altijd een passende oplossing bieden.

    VoIP zakelijk oplossing voor elke organisatie
  • Wij zijn LanTel
    Over LanTel
    Wij zijn LanTel

    Met een frisse blik zoeken wij naar de best passende telefonieoplossing.

    Naar het LanTel team
    Gelukkige klanten

    Wij zijn tevreden als onze klanten dat ook zijn. Lees het van de klant zelf.

    Naar alle klantreferenties
    Werken bij LanTel

    Bekijk hier onze vacatures en stage plaatsen. Solliciteer direct en versterk ons team.

    Naar onze vacatures
    Ons blog

    Wij houden je op de hoogte van, voor jou, relevante ontwikkelingen.

    Naar ons blog
    Lees meer over ons
    Zakelijk bellen klantcase

    Lees onze laatste klantcase

    Meerdere keren per jaar schijven wij een klantcase waarin onze klanten vertellen over de telefonieoplossing van LanTel waarmee zij werken.

    Dit keer is het woord aan Zijper Huisartsen Sint Maartensbrug. Zij maken gebruik van onze Blue+teleQ oplossing. Deze oplossing brengt veel rust in hun praktijk.

    Ga naar de klantcase
  • Support
    LanTel Support
    Selfservice

    Heb je een vraag over jouw telefonieomgeving? Alle handige informatie voor onze klanten vind je hier.

    Naar selfservice
    Veelgestelde vragen

    Dagelijks ontvangen wij vragen. We hebben de meest voorkomende vragen voor je op een rijtje gezet.

    Naar veelgestelde vragen
    Actuele storingen

    Ben je niet meer optimaal bereikbaar? Dit kan komen door een storing, controleer hier of daar sprake van is.

    Bekijk actuele status
    Wijziging doorgeven

    Wil je een storing of wijziging doorgeven binnen de telefonie omgeving? Doe dat dan hier.

    Geef je wijziging door
    Ga naar LanTel Support
    LanTel Support

    Spreek een supportmedewerker

    Doet je telefoon het niet of heb je een ander dringend probleem? Bel naar 078 – 630 55 55, stuur een Whatsapp of mail naar servicedesk@lantel.nl.

    Hulp op afstand

    Let op! Klik alleen op de rode knop als een medewerker van LanTel hierom vraagt.

    AnyDesk Windows
    AnyDesk MacOS

  • Contact
    Neem contact met ons op
    Contactgegevens

    E: info@lantel.nl
    T: 078 - 630 55 55

    Neem contact met ons op
    Stel een vraag

    Advies nodig voor de best passende telefonieoplossing? Neem gerust contact op.

    Stel een vraag
    Veelgestelde vragen

    Kijk snel of we je vraag al eens beantwoord hebben onder veelgestelde vragen.

    Naar veelgestelde vragen
    Naar de contactpagina
    Contact met LanTel

    Snel een afspraak plannen?

    Kom bij ons langs, de koffie staat altijd voor je klaar. Of heb je liever dat we bij jou langskomen? Laat het ons weten dan plannen we snel een afspraak in.

    Maak een afspraak
Mijn LanTel
Menu

Blog

Wat is SIP Trunking - Banner

04 jun / Blog

Wat is SIP?
Wij geven je uitleg

Achter telefonie zit zonder dat je het door hebt een hele hoop techniek. Met de komst van telefonie in de cloud kwam daar het ‘SIP protocol’ bij. In dit blog vertellen we jou wat SIP is.

Lees verder

Door Peter Krijgsman

Wat is een Softphone?

11 mei / Blog

Ben je op zoek naar een telefonieoplossing met geïntegreerde softphones?

Softphones worden steeds vaker gebruikt. Ze hebben vele voordelen en zijn ideaal voor flexibel en thuiswerken. Wij vertellen wat je er allemaal mee kan.

Lees verder

Door Peter Krijgsman

Communicatie in de toekomst: telefoniein een 1,5mtr samenleving

11 mei / Blog

Communicatie in de toekomst: telefonie in een 1,5 meter samenleving

Hoe komt communicatie er in de toekomst uit te zien? En wat betekent dit voor je telefonieoplossing? We vertellen het je in ons blog.

Lees verder

Door Wietse van der Lei

Hogere telefoniekosten vanwege thuiswerken

03 apr / Blog

Hogere telefoniekosten vanwege het thuiswerken

We werken vanwege het coronavirus massaal thuis. De communicatie met je collega’s en klanten verloopt nu anders. Dit kan hogere telefoniekosten tot gevolg hebben.

Lees verder

Door Willem Graste

Thuiswerken vanwege Coronavirus

12 mrt / Blog

Thuiswerken vanwege het Coronavirus

Thuiswerken, maar nu verplicht. Inmiddels is bekend dat dit minimaal tot 31 maart gaat duren. Je wilt wel zo efficiënt mogelijk kunnen blijven werken zonder last ervan te ondervinden.

Lees verder

Door Wietse van der Lei

2 Manieren van een stil alarm voor jouw praktijk

09 mrt / Blog

2 Manieren van een stil alarm voor jouw praktijk

Helaas hebben we het nodig, een stil alarm in de zorg. LanTel heeft hiervoor twee oplossingen. Lees hoe ze het bij Stichting Zonboog inzetten voor een veiligere werkplek.

Lees verder

Door Willem Graste

Wat te doen nu Windows 7 niet meer wordt ondersteund

07 feb / Blog

Windows 7 wordt niet meer ondersteund, wat nu?

Microsoft heeft laten weten dat zij per 14 januari 2020 stoppen met het ondersteunen van Windows 7. Dat kan gevolgen hebben voor jouw telefonieoplossing. Lees hier wat je kan doen.

Lees verder

Door Peter Krijgsman

Cloud telefonie - Public en Private Cloud, wat is dat

13 jan / Blog

Cloud telefonie… Public en Private Cloud, wat is dat?

We willen je graag meer vertellen over cloud telefonie via een Public en een Private Cloud. Eerste gaan we in op de term ‘cloud’, een term waar iedereen wel eens van heeft gehoord.

Lees verder

Door Willem Graste

Actie LanTel - Gratis installatiekosten

30 sep / Blog

Actie: Installatiekosten uit onze portemonnee

Van 1 oktober tot en met 31 december 2019 betalen wij de installatiekosten van elke opdracht waarmee wordt overgestapt naar de cloud. Dit is een korting die al snel op kan lopen tot maar liefst €1.000,-.

Lees verder

Door Willem Graste

Nieuw CRM-systeem bij Lantel

26 sep / Blog

Update! Nieuw CRM-systeem bij Lantel

Voor de vakantieperiode maakten wij er al kort melding van. LanTel gaat overstappen naar een nieuw CRM-systeem, inmiddels is het zover. Met het nieuwe systeem van Odoo kunnen wij jou als klant nog beter van dienst zijn.

Lees verder

Door Arend Wattel

Pagina 7 van 9« Meest recente«...56789»
Afspraak maken

Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl

LanTel logo wit
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138

Onze specialisaties
  • Telefonie voor huisartsen
  • Telefonie voor zorggroepen en zorgcentra
  • Telefonie voor apotheken
  • Telefonie voor tandartsen
  • Telefonie voor scholen en het onderwijs
  • VoIP zakelijk voor elke organisatie
9/10 klanttevredenheid door 25 beoordelingen voor LanTel
Onze diensten
  • Cloud telefonie
  • Telefooncentrale in de cloud
  • Vast mobiel integratie | Vast op mobiel
  • SIP Trunks
  • Teams telefonie
  • VoIP bellen
  • Internet telefonie
  • Aurora teleQ
  • 088 nummer aanvragen
  • 085 nummer aanvragen

© LanTel B.V. 2025

  • Algemene voorwaarden |
  • Privacy Statement |
  • Disclaimer |
  • Fair Use Policy |
  • Verwerkersovereenkomst

Website door Internetbureau Elephant

  • Onze VoIP Telefonieoplossing
  • Branches
  • Wij zijn LanTel
  • Support
  • Contact
  • Gelukkige klanten
  • Werken bij LanTel
  • Blog
  • Veelgestelde vragen
  • Status
  • Mijn LanTel