Een goede ondersteuning
“Ik ben ook erg te spreken over de service en support die LanTel biedt” antwoordt Martine op de vraag wat ze als prettig ervaart in de samenwerking met LanTel. Het is vaak druk in de praktijk. Als er dan wat is, kan je LanTel gewoon mailen met je vraag of aanpassing. Je hoeft niet te bellen, wat vaak tijdrovend is. In negen van de tien gevallen zijn we dezelfde dag, vaak binnen een enkel uur, nog geholpen.
We hadden kort na de oplevering bijvoorbeeld een probleem. Terwijl wij een gesprek voerden via de telefoon, kwam hier nog een tweede gesprek op binnen. Deze moet natuurlijk alleen naar de beschikbare toestellen gaan, en niet naar de toestellen die in gesprek zijn. Bij melding werd dit direct opgepakt en op afstand binnen enkele minuten opgelost door LanTel.
Spoedlijn bereikbaar tijdens een storing
We hebben nog één keer een storing gehad. Het was een landelijke storing waar niet veel aan te doen was. Door LanTel werd dit goed opgepakt. Via een melding in de mailbox wisten we durect wat er aan de hand was. Tijdens een storing blijft onze spoedlijn beschikbaar omdat die dan via een omweg alsnog bij ons binnenkomt. Handmatig activeren we dan wordt er een spraakbericht ingesteld dat er een storing is en dat we alleen nog bereikbaar zijn voor spoedgevallen.
Altijd de juiste bezetting
Elke werkdag zijn er vier assistenten werkzaam op de praktijk. Dat is vaak voldoende, ook tijdens drukke dagen. Denk aan de eerste dag na nationale feestdagen, dan wordt er altijd meer gebeld. Met een rapportagetool houden we in de gaten hoeveel gesprekken er zijn aangenomen en wat de gemiddelde wachttijd en gespreksduur zijn.
Wanneer we een trend zien dat bijvoorbeeld wachttijden langer worden, dan kunnen wij hier onze bezetting op aanpassen. Het is nu niet aan de orde, maar wie weet in de toekomst. We kunnen hier dan op anticiperen en voorkomen dat patiënten langere wachttijden ervaren.
Telefonie voor jouw gezondheidscentrum
Ben je ook opzoek naar een nieuwe telefonieoplossing voor jouw gezondheidscentrum, of wil je hier advies over inwinnen? Wij vertellen je graag wat we voor jullie kunnen betekenen. Elk onderdeel binnen jouw centrum kunnen we op maat bedienen binnen één totaaloplossing. Bekijk onze VoIP telefonie voor huisartsen pagina of vul onderstaand formulier in zodat we contact met je op kunnen nemen.
Neem contact met mij op
FAQ
Hoe lost cloud telefonie het probleem van te weinig bandbreedte op?
Cloud telefonie leidt alle gesprekken naar een virtuele centrale in de cloud, wat zorgt voor een vrije verbinding naar de praktijk. De gesprekken worden gecontroleerd toegelaten, waardoor de verbinding niet overbelast raakt en er altijd ruimte is voor inkomende en uitgaande gesprekken.
Hoe blijft de spoedlijn bereikbaar tijdens storingen?
Tijdens een landelijke storing, waar LanTel niet direct iets aan kan doen, wordt de spoedlijn via een omweg nog steeds bereikbaar gemaakt. Er wordt een spraakbericht ingesteld dat aangeeft dat de praktijk alleen voor spoedgevallen beschikbaar is.
Wat zijn voordelen van de mogelijkheid om je vaste nummer te bellen via Microsoft Teams?
Het stelt medewerkers in staat om met hun vaste nummer te bellen via Microsoft Teams, waardoor ze naadloos kunnen communiceren met patiënten en collega’s, ongeacht hun locatie, en tegelijkertijd gebruik kunnen maken van Teams-functionaliteiten.