LanTel Hosted

Hosted telefonie,
een telefooncentrale
in de cloud

Panorama Mobile

Een passende hosted telefonie oplossing van LanTel

LanTel Hosted is het onderdeel van de LanTel Cloud dat geheel draait om hosted telefonie. Je komt ook termen tegen als hosted VoIP, hosted voice of hosted telefooncentrale. Het komt allemaal op hetzelfde neer, namelijk een telefooncentrale in de cloud. Omdat niet elke organisatie hetzelfde is, hebben wij verschillende oplossingen op het gebied van hosted telefonie.

Met onze oplossingen kunnen we elk bedrijf bedienen binnen het MKB. We hebben zelfs specifiek op maat gemaakte oplossingen voor telefonie voor huisartsen en telefonie voor scholen en onderwijsinstellingen.

Maar eerst, hoe werkt hosted telefonie?

Hosted telefonie is een Voice over IP (VoIP) oplossing. Dat wil zeggen dat je over een internetverbinding belt via een telefooncentrale in de cloud. Deze centrale vervangt de fysieke telefooncentrale op locatie. Je telefooncentrale draait nu in een goed beveiligd datacenter ergens in Nederland. Je belt niet meer over een analoge lijn maar via internet en dat noemen wij VoIP bellen. Hoe dit in zijn geheel lees je in ons blog ‘Wat is VoIP bellen?’.

Telefonie als een dienst

Je telefooncentrale in de cloud is altijd up-to-date. Bij LanTel dragen we de verantwoordelijkheid voor onderhoud en beheer van je cloudoplossing. Zo maakt jouw organisatie altijd gebruik van de beste hosted telefonie.

Hosted telefonie met een telefooncentrale in de cloud

De voordelen van hosted telefonie

  • Schaalbaar & Flexibel

    Maandelijks kun je add-ons en gebruikersprofielen op en afschalen. Dat is handig als een werknemer vertrekt, of als er een nieuwe bij komt.

  • Gratis updates

    Wij zorgen ervoor dat je cloud oplossing altijd draait op de meest recente versie. Je bent altijd verzekerd van de nieuwste functionaliteiten.

  • Profielen op maat

    Bepaal per werknemer wat zij nodig hebben. Bijvoorbeeld een vast en mobiel integratie of rapportage tools. Je betaalt alleen voor wat je gebruikt.

  • Lage kosten

    Er hoeft geen fysieke telefooncentrale aangeschaft te worden die periodiek dure updates nodig heeft om goed te blijven functioneren.

Hosted telefoniecentrale - kies voor cloud telefonie
  • Hosted Wave

    Met Hosted Wave kies je voor een uitgebreid kant-en-klaar pakket. Alle functionaliteiten voor een vast bedrag per maand.

    vanaf €11 per user / pm
    • Public cloud
    • Vanaf 1 gebruiker
    • Standaard CRM-integratie
    • Kant-en-klaar pakket aan add-ons
    • Rapportages zijn mogelijk
  • Hosted Blue

    Hosted Blue is één van de betere en uitgebreide oplossingen op de markt van zakelijk bellen. Dit is telefonie opnieuw uitgevonden.

    vanaf €19 per user / pm
    • Beweegt met je organisatie mee
    • Uitgebreide integratiemogelijkheden
    • Belbundels met grote dekking
    • Onbeperkt bellen binnen Europa
    • Meerdere gebruikers profielen
  • Teams Telefonie

    Integreer telefonie binnen je teams omgeving en ontvang op en start met je vaste nummer gespreken buiten de organisatie.

    vanaf €5 per user / pm
    • Alle communicatie op één plek
    • Behoud alle functionaliteiten
    • Naadloos met Operator Connect
    • Locatie onafhankelijk werken
    • Volledig schaalbaar


Gratis Ebook: Hosted Telefonie

Ben je op zoek naar een nieuwe hosted telefonieoplossing? Download dan dit Ebook. We geven je nuttige informatie die jou helpt bij het vinden van de best passende telefonieoplossing voor jouw organisatie. We vertellen je hoe het Nederlandse telefonielandschap eruit ziet, waar je op moet letten voordat je een nieuwe oplossing aanschaft en welke telefonieoplossingen LanTel jou te beiden heeft, inclusief Teams telefonie.


Ebook Hosted telefonieoplossing

Functionaliteiten van hosted telefonie

Onze telefonieoplossingen Hosted Wave, Hosted Blue en Teams telefonie hebben vele standaard functionaliteiten zoals keuzemenu's, wachtrijen en een belplan. Wanneer jouw organisatie daar om vraagt, kunnen er extra functionaliteiten worden toegevoegd. Alle functionaliteiten zijn maandelijks op en af te schalen.

  • Hosted telefonie koppeling met je CRM Systeem

    CRM koppeling

    Het is mogelijk om je hosted telefonie te koppelen aan je CRM-systeem (klantsysteem). In het geval van telefonie voor huisartsen, aan je HIS-pakket. Of voor de financiële dienstverlening, specifiek aan je Afas oplossing. Zo krijg je direct alle gegevens van een bellende klant op je scherm.

  • Telefooncentrale in de cloud compleet met vast mobiel

    Vast mobiel integratie

    Met een vast mobiel integratie maken wij het mogelijk om je mobiele telefoon onderdeel te maken van je vaste telefonieomgeving. Oftewel, bellen zonder app, met je vaste nummer, via je mobiel. Met LanTel Mobile bieden wij je als provider verschillende aantrekkelijke mobiele abonnementen.

  • Telefooncentrale in de cloud via je Teams omgeving

    Bellen vanuit Teams

    Werkt je organisatie met Microsoft Teams of zijn jullie dat van plan? Bekijk dan de optie om je Teams account te koppelen aan je telefooncentrale in de cloud. Zo kan je binnen Teams bellen en gebeld worden op je vaste nummer. Hoe dit werkt en welke voordelen het je oplevert, lees je in ons blog ‘Bellen via Microsoft Teams’.

  • Hosted Telefonie met een softphone

    Softphones

    In onze telefonieoplossing zit standaard een softphone applicatie. Deze app is op elke laptop en mobiele telefoon te installeren. Hiermee kan je bellen en gebeld worden op je vaste nummer én beschik je over alle functies van je telefonieoplossing. Ideaal voor flexibel en remote werken. Je leest er alles over in ons blog 'Wat is een softphone?'.

LanTel Hosted in cijfers
  • 100%
    Ontzorgd
  • 1
    Factuur
  • € 0,-
    Onderling bellen

Betrouwbaarheid van een telefooncentrale in de cloud

Met onze hosted telefonieoplossingen kunnen we je 24/7 bereikbaarheid garanderen. In deze oplossing zijn twee kritieke punten. Het datacenter waar je telefooncentrale in de cloud, ook wel SIP Server genoemd, draait is de eerste. Wanneer deze wordt getroffen door een storing, schakelt deze over naar een ander datacenter op een andere locatie. Je telefooncentrale in de cloud blijft zo altijd operationeel.

Een betrouwbare internetverbinding

Het tweede punt is de internetverbinding, ook wel VoIP verbinding genoemd. Mocht je hier een storing ondervinden, dan kunnen wij je vaste nummer uit laten komen op een mobiel nummer. Dit heet Emergency Call Routing (ECR). Hier lees je meer over onder LanTel Service. Dit is een aparte dienst en wordt vaak door huisartsen gebruikt om hun spoedlijn op uit te laten komen.

Altijd de laatste versie

Je telefooncentrale in de cloud is altijd up-to-date. Bij LanTel dragen we de verantwoordelijkheid voor onderhoud en beheer van je cloudoplossing. Zo maakt jouw organisatie altijd gebruik van de beste hosted telefonie.

Hosted telefonie met IP-telefoon Yealink
Hosted Telefonie - Afspraak maken
Contact

Meer weten over onze hosted telefonie en telefooncentrales
in de cloud?

Maak jouw LanTel Cloud compleet

Hosted telefonie is het hart van cloud telefonie. Met de overige onderdelen van onze LanTel Cloud stel je een oplossing samen voor een optimale bereikbaarheid. Je gebruikt alleen wat je nodig hebt en het beste past bij jouw organisatie.

FAQ hosted telefonie

Waarom zou je kiezen voor hosted telefonie?

Hosted telefonie is de nieuwe en toekomstbestendige manier van bellen. Met de tijd zal vaste telefonie ophouden te bestaan omdat ISDN-lijnen zullen verdwijnen. Met hosted telefonie bel je via een internetverbinding over je eigen telefooncentrale in de cloud.

Wat kost het onderhoud van hosted telefonie?

Bij LanTel is het onderhoud van je telefoniecentrale in de cloud altijd gratis. Wij zorgen ervoor dat deze altijd up-to-date is. Wij dragen de verantwoordelijkheid voor onderhoud en beheer van je cloudoplossing.

Is hosted telefonie geschikt voor jouw organisatie?

Hosted telefonie is geschikt voor elke organisatie en biedt vele mogelijkheden. LanTel biedt verschillende hosted VoIP zakelijk oplossing voor jouw organisatie met de best passende functionaliteiten. Neem een kijkje op onze website en zie wat wij voor je kunnen betekenen.

Wat zijn de voordelen van hosted telefonie?

Er zijn vele voordelen van hosted telefonie te benoemen. De voornaamste is de flexibiliteit die het je biedt. Overal waar je toegang hebt tot het internet ben je bereikbaar. Verder is het schaalbaar en heeft het lage investeringskosten. Op onze website vertellen we uitgebreid over deze en alle andere voordelen van hosted telefonie.