LanTel Hosted

Hosted telefonie, bellen via de cloud

Panorama Mobile

Een passende hosted telefonie oplossing van LanTel

LanTel Hosted is het onderdeel van de LanTel Cloud dat geheel draait om hosted telefonie. Je komt ook termen tegen als hosted VoIP, hosted voice of hosted telefooncentrale. Het komt allemaal op hetzelfde neer, namelijk een telefooncentrale in de cloud. Omdat niet elke organisatie hetzelfde is, hebben wij verschillende oplossingen op het gebied van hosted telefonie.

Met onze oplossingen kunnen we elk bedrijf bedienen binnen het MKB. We hebben zelfs specifiek op maat gemaakte oplossingen voor telefonie voor huisartsen en accountancy.

Maar eerst, hoe werkt hosted telefonie?

Hosted telefonie is een Voice over IP (VoIP) oplossing. Dat wil zeggen dat je over een internetverbinding belt via een telefooncentrale in de cloud. Deze centrale vervangt de fysieke telefooncentrale op locatie. Je telefooncentrale draait nu in een goed beveiligd datacenter ergens in Nederland. Je belt niet meer over een analoge lijn maar via internet en dat noemen wij VoIP bellen. Hoe dit in zijn geheel lees je in ons blog ‘Wat is VoIP?’.

Telefonie als een dienst

Je telefooncentrale in de cloud is altijd up-to-date. Bij LanTel dragen we de verantwoordelijkheid voor onderhoud en beheer van je cloudoplossing. Zo maakt jouw organisatie altijd gebruik van de beste hosted telefonie.

Hosted telefonie met een telefooncentrale in de cloud

De voordelen van hosted telefonie

  • Schaalbaar & Flexibel

    Maandelijks kun je add-ons en gebruikersprofielen op en afschalen. Dat is handig als een werknemer vertrekt, of als er een nieuwe bij komt.

  • Gratis updates

    Wij zorgen ervoor dat je cloud oplossing altijd draait op de meest recente versie. Je bent altijd verzekerd van de nieuwste functionaliteiten.

  • Profielen op maat

    Bepaal per werknemer wat zij nodig hebben. Bijvoorbeeld een vast en mobiel integratie of rapportage tools. Je betaalt alleen voor wat je gebruikt.

  • Lage kosten

    Er hoeft geen fysieke telefooncentrale aangeschaft te worden die periodiek dure updates nodig heeft om goed te blijven functioneren.

Hosted telefoniecentrale - kies voor cloud telefonie
  • Hosted Wave

    Met Hosted Wave kies je voor een uitgebreid kant-en-klaar pakket. Alle functionaliteiten voor een vast bedrag per maand.

    vanaf €6 / pm
    • Public cloud
    • Vanaf 1 gebruiker
    • Standaard CRM-integratie
    • Kant-en-klaar pakket aan add-ons
    • Rapportages niet mogelijk
  • Hosted Move

    De cloud telefonieoplossing Hosted Move draait in een ‘Private Cloud’. Wanneer goed beveiligde hosted telefonie voor jou belangrijk is.

    vanaf €10 / pm
    • Private cloud
    • Vanaf 5 gebruikers
    • Diverse CRM-integraties
    • Maatwerk pakket aan add-ons
    • Rapportages zijn mogelijk
  • Hosted Flow

    Met Hosted Flow kies je voor een oplossing op maat. Bepaal zelf welke gebruikersprofielen en/of integratie(s) je nodig hebt voor je medewerkers.

    vanaf €10 / pm
    • Private cloud
    • Vanaf 20 gebruikers
    • CRM-integratie mogelijk
    • Maatwerk pakket aan add-ons
    • Rapportages niet mogelijk

Functionaliteiten van hosted telefonie

Onze telefonieoplossingen Hosted Wave, Hosted Move en Hosted Flow hebben vele standaard functionaliteiten zoals keuzemenu's, wachtrijen en een belplan. Wanneer jouw organisatie daar om vraagt, kunnen er extra functionaliteiten worden toegevoegd. Alle functionaliteiten zijn maandelijks op en af te schalen.

  • Koppel je hosted telefonie met je CRM

    CRM koppeling

    Het is mogelijk om je hosted telefonie te koppelen aan je CRM-systeem (klantsysteem). In het geval van telefonie voor huisartsen, aan je HIS-pakket. Of voor de financiële dienstverlening, specifiek aan je Afas oplossing. Zo krijg je direct alle gegevens van een bellende klant op je scherm.

  • Hosted telefonie maakt vast mobiel integratie mogelijk

    Vast mobiel integratie

    Met een vast mobiel integratie maken wij het mogelijk om je mobiele telefoon onderdeel te maken van je vaste telefonieomgeving. Oftewel, bellen zonder app, met je vaste nummer, via je mobiel. Met LanTel Mobiel bieden wij je als provider verschillende aantrekkelijke mobiele abonnementen.

  • Telefooncentrale in de cloud met softphones

    Softphones

    In onze telefonieoplossing zit standaard een softphone applicatie. Deze app is op elke laptop en mobiele telefoon te installeren. Hiermee kan je bellen en gebeld worden op je vaste nummer én beschik je over alle functies van je telefonieoplossing. Ideaal voor flexibel en remote werken. Je leest er alles over in ons blog 'Wat is een softphone?'.

  • Koppel je telefooncentrale in de cloud met Microsoft Teams

    Bellen vanuit Teams

    Werkt je organisatie met Microsoft Teams of zijn jullie dat van plan? Bekijk dan de optie om je Teams account te koppelen aan je telefooncentrale in de cloud. Zo kan je binnen Teams bellen en gebeld worden op je vaste nummer. Hoe dit werkt en welke voordelen het je oplevert, lees je in ons blog ‘Bellen via Microsoft Teams’.

LanTel Hosted in cijfers
  • 100%
    Ontzorgd
  • 1
    Factuur
  • € 0,-
    Onderling bellen

Betrouwbaarheid van een telefooncentrale in de cloud

Met onze hosted telefonieoplossingen kunnen we je 24/7 bereikbaarheid garanderen. In deze oplossing zijn twee kritieke punten. Het datacenter waar je telefooncentrale in de cloud draait is de eerste. Wanneer deze wordt getroffen door een storing, schakelt deze over naar een ander datacenter op een andere locatie. Je telefooncentrale in de cloud blijft zo altijd operationeel.

Een betrouwbare internetverbinding

Het tweede punt is de internetverbinding, ook wel VoIP verbinding genoemd. Mocht je hier een storing ondervinden, dan kunnen wij je vaste nummer uit laten komen op een mobiel nummer. Dit heet Emergency Call Routing (ECR). Hier lees je meer over onder LanTel Service. Dit is een aparte dienst en wordt vaak door huisartsen gebruikt om hun spoedlijn op uit te laten komen.

Altijd de laatste versie

Je telefooncentrale in de cloud is altijd up-to-date. Bij LanTel dragen we de verantwoordelijkheid voor onderhoud en beheer van je cloudoplossing. Zo maakt jouw organisatie altijd gebruik van de beste hosted telefonie.

Hosted telefonie met IP-toestel van Mitel
Meer over hosted telefonie van LanTel Hosted
Contact

Meer weten over onze hosted telefonie en telefooncentrales in de cloud?

Maak jouw LanTel Cloud compleet

Hosted telefonie is het hart van cloud telefonie. Met de overige onderdelen van onze LanTel Cloud stel je een oplossing samen voor een optimale bereikbaarheid. Je gebruikt alleen wat je nodig hebt en het beste past bij jouw organisatie.

Afspraak maken

Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:30 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl

LanTel logo wit
Pieter Zeemanweg 57
3316 GZ Dordrecht
KVK: 24342138

8/10 klanttevredenheid door 44 beoordelingen voor LanTel