De LanTel Cloud

Cloud telefonie compleet in één oplossing

Panorama Mobile

Cloud telefonie met onze Lantel Cloud

De LanTel Cloud is een totaalpakket voor cloud telefonie voor de zakelijke markt. Het zijn vijf diensten die zowel los als gezamenlijk te gebruiken zijn. 1. LanTel Connect, 2. LanTel SIP, 3. LanTel Hosted, 4. LanTel Mobiel en 5. LanTel Service vormen gezamenlijk de LanTel Cloud.

Onze oplossing voor jouw organisatie

LanTel Cloud is voor elke organisatie toe te passen, maar wij hebben ons toegespitst op de eerstelijnszorg en de financiële dienstverlening. De specifieke kennis die wij daar hebben opgebouwd is ook in het MKB toe te passen.

In welke branche je ook zit, onze werkwijze blijft hetzelfde. Wij kijken samen met onze klanten wat zij nodig hebben in een cloud telefonieoplossing. Zonder fratsen en zonder applicaties of functionaliteiten die je toch niet gaat gebruiken. Met een frisse blik bekijken we jouw organisatie en de bestaande mogelijkheden.

De LanTel Cloud
Wij houden de focus op wat écht belangrijk is

De voordelen van cloud telefonie van LanTel

  • Altijd bereikbaar

    Je telefooncentrale in de cloud staat op een server. Als hier iets mis mee is word je centrale automatisch verplaatst naar een andere server, zo blijf je operationeel.

  • Hoge spraakkwalileit

    Met LanTel Cloud heb je een internetverbinding die enkel en alleen voor je telefonie gebruikt wordt. Hierdoor heb je altijd een hoge spraakkwaliteit.

  • Efficiënt werken

    De LanTel Cloud biedt vele flexibel inzetbare functies om een telefonieomgeving te vormen die bij jouw organisatie past en waarmee je efficiënt kunt werken.

  • Alles bij één partij

    Al je bedrijfscommunicatie voeg je met de LanTel Cloud bij één partij samen. Zo heb je één factuur en één aanspreekpunt voor je cloud telefonieoplossing.

De onderdelen van de LanTel Cloud toegelicht

Telefonie in de cloud, wat zijn de voordelen?

Cloud telefonie is langzaamaan de standaard aan het worden. Het ‘bellen in de cloud’ verloopt via een internetverbinding middels een virtuele telefooncentrale in een datacenter. Het maakt de fysieke telefooncentrale op locatie overbodig. Maar welke voordelen heeft telefonie in de cloud ons gebracht? We lichten er een aantal toe.

  • Gratis onderhoud – Een centrale op locatie valt onder jouw verantwoordelijkheid. De periodieke onderhoudsbeurten en de afschrijving zijn voor eigen rekening. Bij telefonie in de cloud ligt die verantwoordelijkheid bij ons en zorgen wij dat je centrale up-to-date is.
  • Overal bereikbaar – Cloud telefonie is locatie afhankelijk. Zolang je maar toegang hebt tot het internet, kan je bellen en gebeld worden. Zo kan je jouw bureautoestel van je werk mee naar huis nemen en inpluggen. Er verandert dan helemaal niks aan je bereikbaarheid.
  • Een oplossing op maat – We kunnen functionaliteiten nog beter inrichten op de wensen van jouw organisatie, want er zijn meer functies mogelijk. Je kan nu je CRM-systeem, HIS-pakket en zelfs Microsoft Teams-account koppelen aan je telefonieoplossing.
  • Schaalbaarheid – Je betaalt per gebruiker een licentie. Per gebruiker geef je aan welke functies zij ter beschikking hebben. Maandelijks kan je zowel licenties als functionaliteiten aanpassen. Zo betaal je nooit te veel.
  • Klaar voor de toekomst – Uiteindelijk zal iedereen overgaan naar telefonie in de cloud. ISDN-lijnen verdwijnen, en daarmee het ‘traditionele bellen’. Internet heeft al jaren de toekomst. Dit maakt cloud telefonie toekomstbestendig.
Telefonie in de cloud, dit zijn de voordelen
Afspraak maken

Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:30 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl

LanTel logo wit
Pieter Zeemanweg 57
3316 GZ Dordrecht
KVK: 24342138

8/10 klanttevredenheid door 44 beoordelingen voor LanTel