Referenties
-
Huisartsenpraktijk Elings - Astrid MeulendijkTevreden met de oplossing?
Tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?We zijn superblij met TeleQ. Patiënten zijn positief, assistentes ervaren meer controle en de huisarts kan gemakkelijker managen. Service en ondersteuning van LanTel zijn zoals altijd prettig en goed.
Wat zijn de verbeterpunten?LanTel Blue kent wat minder faciliteiten dan ons vorige systeem. Die missen we soms!
-
Huisartspraktijk Emma - J. van HeiningenTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Het geeft rust op de praktijk. De teleQ oplossing in combinatie met een overzichtelijk belschema en de fijne hulpverlening maakt dat alles soepel loopt. De wiki-lantel is duidelijk!
Wat zijn de verbeterpunten?De facturering zou evt nog iets duidelijker kunnen.
-
Fysiotherapie de Dijken - CarolineTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Lantel heeft de overgang naar cloudbellen uitstekend geregeld. En het werkte direct goed. Bij vragen wordt er snel geantwoord. Prima
Wat zijn de verbeterpunten?Geen verbeterpunten
-
it's Sunday - Evert ZondagTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Denken mee ongeacht de wensen. Ze weten waarover ze praten. De telefonieoplossing wordt snel en goed ingericht, met fijne uitleg en goede ondersteuning bij vragen.
Wat zijn de verbeterpunten?n.v.t.
-
Step by Step Priority - EllyTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Helemaal afgestemd op onze wensen, snelle service en oplossingsgericht.
Wat zijn de verbeterpunten?Vooralsnog niet
-
GC Tarwezigt - Jacobine JasperseTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Gebruiksvriendelijkheid, het kunnen stroomlijnen op bezetting van de assistentes. Door Lantel heldere en snelle communicatie. Maurice en Peter hebben ons zeer goed geholpen met de implementatie van teleQ
Wat zijn de verbeterpunten?Geen