LanTel

VoIP telefonie voor huisartsen

Panorama Mobile

VoIP telefonie voor huisartsen

Al jaren zijn wij specialist in het bieden van VoIP telefonie voor huisartsen, praktijken en huisartsenposten. Door het persoonlijke contact dat wij hebben met onze klanten weten wij wat er speelt en wat men verwacht van een telefonie oplossing. Met een frisse blik bekijken we jouw organisatie en de bestaande mogelijkheden. Zo houden wij de focus op wat écht belangrijk is:

  • Altijd bereikbaar zijn
  • Een hoge spraakkwaliteit
  • Efficiënt werken met een oplossing op maat

Een totaaloplossing met LanTel Cloud

Samen met jou kijken we naar alle onderdelen die komen kijken bij zakelijke telefonie. Vanuit onze LanTel Cloud oplossing komen we tot de beste oplossing als het gaat om VoIP telefonie voor huisartsen. Belangrijk is een betrouwbare en veilige internetverbinding (LanTel Connect) die speciaal voor telefonie via het internet is. Met onze internetverbindingen kunnen we jou de beste kwaliteit en bereikbaarheid van jouw praktijk garanderen.

VoIP telefonie-voor-huisartsen
Een telefonieoplossing op maat voor huisartsen

Onze oplossingen voor VoIP telefonie voor huisartsen bevatten de beste functionaliteiten voor huisartsen. Alleen wat je nodig hebt en gaat gebruiken om prettig en efficiënt te werken. Wij richten ons op wat een assistente of huisarts écht nodig heeft zonder onzin.
De volgende functies zijn naar wens af te nemen en in te zetten.

  • CRM koppeling

    Koppeling met HIS pakket

    Wij koppelen jouw HIS pakket aan onze telefonieoplossing. Zo kun je zien wie er belt voordat je de telefoon aanneemt. Open direct het patiëntdossier, de agenda of zie het woonverband wat bij het nummer hoort. De koppeling zorgt ervoor dat assistentes inkomende oproepen sneller afhandelen.

  • Herhaalreceptenlijn

    Herhaalrecepten

    Laat een beller via het keuzemenu een herhaalrecept doorgeven. De volgorde van de ingesproken informatie bepaal jezelf. Terugbellen, terugspoelen en opnieuw afspelen zijn standaard functies. Via een telefoon of PC kan een assistente de herhaalrecepten van meerdere artsen bewaken en behandelen.

  • Spoedlijn

    Spoedlijn

    Als één van de eerste in Nederland boden wij deze functie aan. Inmiddels is een spoedlijn verplicht en vrijwel een standaard functionaliteit geworden. Kies voor een aparte spoedlijn met automatische gespreksopname die volledig datum- en tijd gestuurd is. Het kan allemaal.

  • Noodknop

    Noodknop

    Helaas komt het vaker voor dat patiënten verbaal minder vriendelijk worden of zelfs vormen van agressie vertonen. De assistente kan in dit geval gebruik maken van de noodknop op haar toestel. De andere medewerkers binnen de praktijk krijgen dan een melding op hun scherm en kunnen dan bijspringen.

De beste standaard functionaliteiten

Elke oplossing die wij bieden bevat standaard functionaliteiten die zonder extra kosten vrij te gebruiken zijn. De meest relevante voor een telefonieoplossing voor huisartsen delen we graag met je.

  • Systeem zekerheid

    Elke oplossing van ons in de cloud zal 24/7 operationeel zijn. Wanneer de server niet meer werkend is neemt een andere server jouw telefonieoplossing over.

  • Keuzemenu’s

    Via een keuzemenu komt de beller uit bij de assistente of kan hij/zij kiezen om een herhaalrecept in te spreken.

  • Wachtrijen

    Met de wachtrij-functie kun je bellers in de wacht zetten op het moment dat alle medewerkers bezet zijn. Tijdens het wachten houd je ze op de hoogte van het aantal wachtenden.

  • Belplan

    Denk hierbij aan een belschema. Hierin leg je vast hoe je praktijk bereikbaar moet zijn. Bepaal het traject door je keuzemenu zodat de beller de juiste persoon aan de lijn krijgt.

    Stel tijdsprofielen in. Dit zijn nummerplannen voor verschillende momenten van de dag of week. Bijvoorbeeld een profiel voor na sluitingstijd. De beller krijgt dan te horen dat je gesloten bent en de volgende werkdag weer om 8:00 bereikbaar bent. Eventueel kun je ze nog de mogelijkheid bieden een voicemail in te spreken.

    Dit is volledig automatisch in te stellen om fouten te voorkomen en tijd te besparen.

Dolf Asscheman - VoIP telefonie voor huisartsen

Vraag offerte aan

Laat je adviseren over VoIP telefonie voor huisartsen

Een totaaloplossing met LanTel Cloud

De VoIP telefonie voor huisartsen die wij bieden is een onderdeel van onze telefonie in de cloud oplossing, de LanTel Cloud. Dit is hét pakket waar alles in zit om jouw praktijk optimaal bereikbaar te houden.

Met LanTel Connect leveren wij een betrouwbare verbinding die puur voor internet telefonie met een hoge spraakkwaliteit is. Jouw telefoonnummers en hoe je daar bereikbaar op bent verloopt via een SIP trunk. Dit valt onder LanTel SIP. Je hosted telefooncentrale in de cloud regelen wij met LanTel Hosted. Hiervoor hebben wij verschillende pakketten voor een oplossing op maat.

Alhoewel het bij huisartsen niet veel voorkomt bieden wij met LanTel Mobiel de mogelijk van vast nummer op mobiel. Hiermee maak je mobiele telefonie onderdeel van je complete telefonieoplossing. Met LanTel Service bieden wij je 24/7 ondersteuning in geval van storingen en helpen we je met aanpassingen in je telefonieomgeving.

Met LanTel Service bieden wij je 24/7 ondersteuning in geval van storingen en helpen we je met aanpassingen in je telefonieomgeving.

Vraag direct een offerte aan
Cloud telefonie in de LanTel Cloud
Afspraak maken

Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:30 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl

LanTel logo wit
Pieter Zeemanweg 57
3316 GZ Dordrecht
KVK: 24342138

8/10 klanttevredenheid door 40 beoordelingen voor LanTel