LanTel

VoIP telefonie voor huisartsen

Panorama Mobile

VoIP telefonie voor huisartsen

Al jaren zijn wij specialist in het bieden van VoIP telefonie voor huisartsen, praktijken, zorgcentra en zorggroepen. Door het persoonlijke contact dat wij hebben met onze klanten weten wij wat er speelt en wat men verwacht van een telefonieoplossing. Met een frisse blik bekijken we jouw organisatie en de bestaande mogelijkheden. Zo houden wij de focus op wat écht belangrijk is:

  • Altijd bereikbaar zijn
  • Een hoge spraakkwaliteit
  • Efficiënt werken met een oplossing op maat

Actie: Stap nu over naar LanTel

Als specialist in telefonie voor huisartsen bieden wij je nu een unieke kans met vele voordelen om over te stappen naar cloud telefonie van LanTel. Zo zijn je huidige toestellen geld waard, hebben we een gratis proefperiode voor een koppeling met je HIS pakket en kan je kosten besparen met telefonie over je E-Zorg verbinding.

Ga naar de actiepagina
VoIP telefonie-voor-huisartsen

Waarin onze telefonie voor huisartsen zich onderscheidt

Telefonie voor huisartsen is een vak apart. Er zijn functionaliteiten binnen de telefonieoplossing die alleen in dit vakgebied worden gebruikt. Denk hierbij aan een spoedlijn en een herhaalreceptenlijn. Verder zijn er richtlijnen waaraan je dient te voldoen. Neem onze gespreksopname module als voorbeeld, deze voldoet aan de richtlijnen om gesprekken twee jaar te bewaren en niet 'standaard' met een maximum van 30 dagen. Onze specialisatie voor huisartsen loopt door in de volgende punten:

  • Gebruiksvriendelijke toestellen

    Onze toestellen zijn van hetzelfde merk als de telefonieoplossing. Hierdoor haal je meer functionaliteiten uit het toestel en werkt deze gebruiksvriendelijker. Onze toestellen laten geen gemist gesprek zien wanneer dit gesprek door een collega is beantwoord. Andere cloud oplossingen hebben deze intelligentie niet.

  • Rapportage

    Onze rapportage module brengt tot in detail de bereikbaarheid van je praktijk in kaart. Met deze informatie kan de optimale bezetting van assistenten worden bepaald. Het geeft je inzicht of elke oproep via de spoedlijn wel of niet binnen de gestelde 30 seconden is aangenomen.

  • Private Cloud

    Onze telefonieoplossing voor huisartsen staat in een private cloud. Dit houdt in dat alleen jouw organisatie gebruik maakt van deze telefonieomgeving. Er wordt geen hard- en software gedeeld zoals bij een Public Cloud. Het is in eigen beheer wat een hogere mate van veiligheid en betrouwbaarheid biedt.

Een telefonieoplossing op maat voor huisartsen

Onze oplossingen voor VoIP telefonie voor huisartsen bevatten de beste functionaliteiten voor huisartsen. Alleen wat je nodig hebt en gaat gebruiken om prettig en efficiënt te werken. Wij richten ons op wat een assistente of huisarts écht nodig heeft zonder onzin.
De volgende functies zijn naar wens af te nemen en in te zetten.

  • VoIP telefonie voor huisartsen - een HIS koppeling

    Koppeling met je HIS-pakket

    Wij koppelen jouw HIS pakket aan onze telefonieoplossing. Zo kun je o.a. direct het dossier openen van de bellende patiënt. Wij kunnen dit met verschillende systemen zoals Medicom, Promedico, OmniHIs en Mira. Wij hebben basis koppelingen en uitgebreide koppelingen. Je leest er alles over op onze pagina over HIS koppelingen.

  • Herhaalreceptenlijn met telefonie voor huisartsen

    Herhaalrecepten

    Laat een beller via het keuzemenu een herhaalrecept doorgeven. De volgorde van de ingesproken informatie bepaal jezelf. Terugbellen, terugspoelen en opnieuw afspelen zijn standaard functies. Via een telefoon of PC kan een assistente de herhaalrecepten van meerdere artsen bewaken en behandelen.

  • Spoedlijn speciaal voor de VoIP telefonie voor huisartsen

    Spoedlijn

    Als één van de eerste in Nederland boden wij deze functie aan. Inmiddels is een spoedlijn verplicht en vrijwel een standaard functionaliteit geworden. Kies voor een aparte spoedlijn met automatische gespreksopname die volledig datum- en tijd gestuurd is. Het kan allemaal.

  • VoIP telefonie voor huisartsen een stil alarm

    Stil alarm

    Helaas komt het vaker voor dat patiënten verbaal minder vriendelijk worden of zelfs vormen van agressie vertonen. In dit geval kun je gebruik maken van het stil alarm op je toestel. Andere collega’s binnen de praktijk krijgen dan een melding op hun scherm en kunnen dan bijspringen.

Dolf Asscheman - VoIP telefonie voor huisartsen
Vraag offerte aan

Laat je adviseren over VoIP telefonie voor huisartsen

Bespaar met telefonie over je E-Zorg verbinding

Als specialist in huisartsen telefonie kan een partnerschap met E-Zorg niet ontbreken. Wij maken het mogelijk om jouw telefonie over de beveiligde verbinding van E-Zorg te laten verlopen. In sommige gevallen dient de bandbreedte vergroot te worden om dit te realiseren. Hiermee spaar je een aparte internetverbinding voor je telefonie uit wat zal resulteren in een kostenbesparing.

Controleren van de bandbreedte

Met telefonie in de cloud is het mogelijk om de druk op je internetverbinding te controleren. Gesprekken staan in de wacht bij de telefooncentrale in de cloud en verlopen pas over je verbinding zodra er een toestel vrij komt. In de klantcase van GC Berkel en Rodenrijs vertellen wij hier meer over. Door controle te houden kan de lijn nooit overbelast raken en blijft er altijd ruimte voor zowel een uitgaand gesprek als voor de spoedlijn.

Veilig thuiswerken

Via E-Zorg kunnen wij een dongel voor je verzorgen. Hiermee kan je via een laptop of PC thuiswerken. Je hebt dan een veilige verbinding met de praktijk, daardoor kan je op gelijke wijze blijven werken.

Huisartsen telefonie over je E-Zorg verbinding

De beste standaard functionaliteiten

Elke oplossing die wij bieden bevat standaard functionaliteiten die zonder extra kosten vrij te gebruiken zijn. De meest relevante voor een telefonieoplossing voor huisartsen delen we graag met je.

  • Systeem zekerheid

    Elke oplossing van ons in de cloud zal 24/7 operationeel zijn. Wanneer de server niet meer werkend is neemt een andere server jouw telefonieoplossing over.

  • Keuzemenu’s

    Via een keuzemenu komt de beller uit bij de assistente of kan hij/zij kiezen om een herhaalrecept in te spreken.

  • Wachtrijen

    Met de wachtrij-functie kun je bellers in de wacht zetten op het moment dat alle medewerkers bezet zijn. Tijdens het wachten houd je ze op de hoogte van het aantal wachtenden.

  • Belplan

    Denk hierbij aan een belschema. Hierin leg je vast hoe je praktijk bereikbaar moet zijn. Bepaal het traject door je keuzemenu zodat de beller de juiste persoon aan de lijn krijgt.

    Stel tijdsprofielen in. Dit zijn nummerplannen voor verschillende momenten van de dag of week. Bijvoorbeeld een profiel voor na sluitingstijd. De beller krijgt dan te horen dat je gesloten bent en de volgende werkdag weer om 8:00 bereikbaar bent. Eventueel kun je ze nog de mogelijkheid bieden een voicemail in te spreken.

    Dit is volledig automatisch in te stellen om fouten te voorkomen en tijd te besparen.

Complete huisartsen telefonie met LanTel Cloud

De VoIP telefonie voor huisartsen die wij bieden is een onderdeel van onze telefonie in de cloud oplossing, de LanTel Cloud. Dit is hét pakket waar alles in zit om jouw praktijk optimaal bereikbaar te houden.

Met LanTel Connect leveren wij een betrouwbare verbinding om te kunnen bellen via internet met een hoge spraakkwaliteit. Jouw telefoonnummers en hoe je daar bereikbaar op bent verloopt via een SIP trunk. Dit valt onder LanTel SIP. Je telefooncentrale in de cloud regelen wij met LanTel Hosted. Hiervoor hebben wij verschillende pakketten voor een oplossing op maat.

Alhoewel het bij huisartsen telefonie niet veel voorkomt, bieden wij met LanTel Mobiel de mogelijk van vast nummer op mobiel. Hiermee maak je mobiele telefonie onderdeel van je complete telefonieoplossing. Met LanTel Service bieden wij je 24/7 ondersteuning in geval van storingen en helpen we je met aanpassingen in je telefonieomgeving.

Met LanTel Service bieden wij je 24/7 ondersteuning in geval van storingen en helpen we je met aanpassingen in je telefonieomgeving.

Vraag direct een offerte aan
LanTel Cloud telefonie voor huisartsen
Afspraak maken

Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:30 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl

LanTel logo wit
Pieter Zeemanweg 57
3316 GZ Dordrecht
KVK: 24342138

8/10 klanttevredenheid door 44 beoordelingen voor LanTel