LanTel

VoIP telefonie voor tandartsen

Panorama Mobile

VoIP telefonie voor tandartsen

LanTel biedt VoIP telefonie voor tandartsen voor een optimale bereikbaarheid. Onze telefonieoplossing is gericht op het efficiënt werken van de tandartsassistente, en een goede communicatie met de patiënt aan de andere kant van de lijn.

Tandartspraktijken worden steeds groter en professioneler, het snel afhandelen van telefoongesprekken wordt daarom steeds belangrijker. Zo kunnen wij een koppeling maken je met CRM-pakket zoals Exquise e.d. waar veel tijdswinst mee valt te behalen.

Een totaaloplossing met LanTel Cloud

Met onze totaaloplossing LanTel Cloud kunnen wij jouw tandartsenpraktijk altijd een passende telefonieoplossing bieden. Belangrijk is een betrouwbare en veilige internetverbinding (LanTel Connect) speciaal voor telefonie via het internet. Met onze internetverbindingen kunnen we jou de beste kwaliteit en bereikbaarheid van je praktijk garanderen.

VoIP telefonie-voor-tandartsen

Een telefonieoplossing op maat voor tandartsen

Met een frisse blik bekijken we jouw organisatie en de bestaande mogelijkheden. Zo houden wij de focus op wat écht belangrijk is. Altijd bereikbaar zijn, een hoge spraakkwaliteit hebben en efficiënt kunnen werken. Op basis hiervan geven wij invulling aan de beste functionaliteiten.
De volgende functies zijn naar wens af te nemen en in te zetten.

  • CRM koppeling tandarts

    Koppeling met je TIS

    De telefonieoplossing die wij leveren kunnen wij koppelen aan jouw TIS-pakket zoals Exquise, Spimplex en Bytegear. De assistente krijgt in haar beeldscherm een pop-up te zien wanneer een patiënt belt. Vanuit deze pop-up kan het klantenbestand, de agenda of het woonverband geopend worden. Dit bespaart tijd en verkleint de kans op het maken van fouten.

  • Keuzemenu

    Keuzemenu

    Onder de functionaliteit 'keuzemenu' valt niet alleen de mogelijkheid om de beller keuze toetsen aan te dragen om bij de juiste medewerker uit te komen. Het biedt ook de mogelijkheid om te starten met een ingesproken welkomsttekst. Hierin kun je zaken aangeven die direct op je website te regelen zijn, zoals het zelf aanmelden als nieuwe patiënt. Dit verlaagt de telefoniedruk.

  • Meldtekst

    Automatische meldteksten

    Stel voor het gehele jaar meldteksten in. Zo regel je dat doordeweeks automatisch vanaf 17:00 de praktijk gesloten is en dat op vrijdag 16:00 het weekend is begonnen. Spreek éénmaal de weekendboodschap in en stel welk nummer actueel is voor de spoed tandarts in het desbetreffende weekend, direct voor het gehele jaar.

  • Wachtrij

    Wachtrijen

    Met de wachtrij-functie zet je bellers in de wacht op het moment dat de assistentes in gesprek zijn. Tijdens het wachten houd je ze op de hoogte van hun positie in de wachtrij. Om de beldruk te verlagen kan er ook een maximale wachtrij worden bepaald. Is dit bijvoorbeeld drie personen, dan zal elke beller hierna verzocht worden op een later tijdstip terug te bellen.

VoIP telefonie voor tandartsen en tandartspraktijken - contact
Vraag offerte aan

Laat je adviseren over VoIP telefonie voor tandartsen

VoIP telefonie voor tandartsen met LanTel Cloud

De VoIP telefonie voor tandartsen die wij bieden is een onderdeel van onze telefonie in de cloud oplossing, de LanTel Cloud. Dit is hét pakket waar alles in zit om jouw praktijk optimaal bereikbaar te houden.

Met LanTel Connect leveren wij een betrouwbare verbinding om te kunnen bellen via internet met een hoge spraakkwaliteit. Jouw telefoonnummers en hoe je daar bereikbaar op bent verloopt via een SIP trunk. Dit valt onder LanTel SIP. Je telefooncentrale in de cloud regelen wij met LanTel Hosted. Hiervoor hebben wij verschillende pakketten voor een oplossing op maat.

Alhoewel het bij tandartsen zelden voorkomt bieden wij met LanTel Mobile de mogelijk van vast nummer op mobiel. Hiermee maak je mobiele telefonie onderdeel van je complete telefonieoplossing. Met LanTel Service bieden wij je 24/7 ondersteuning in geval van storingen en helpen we je met aanpassingen in je telefonieomgeving.

Systeemzekerheid met LanTel Coud

Elke oplossing van ons in de cloud zal 24/7 operationeel zijn. Wanneer de server niet meer werkend is neemt een andere server jouw telefonieoplossing over.
Vraag direct een offerte aan

Cloud telefonie in de LanTel Cloud

FAQ VoIP telefonie voor tandartsen

Kan onze TIS gekoppeld worden aan onze telefonie?

Het is mogelijk om je informatiesysteem aan je telefonieoplossing te koppelen. Wanneer een patiënt belt krijg je een pop-up in je beeldscherm te zien. Vanuit hier kan je het dossier, of één van de dossiers op hetzelfde adres, direct openen. Je kunt ook direct naar je agenda gaan om een afspraak te in te plannen. Deze koppeling laat je efficiënter en fijner werken.

Bellen via je E-zorg verbinding, kan dat?

Maakt jouw tandartsenpraktijk gebruik van het beveiligde netwerk van E-Zorg? Dan heb je de mogelijkheid om hier je telefonie over te laten verlopen. Hiermee spaar je een internetverbinding uit wat zal resulteren in een maandelijkse kostenbesparing. Wil je weten of jouw e-zorgverbinding hiervoor geschikt is? Neem dan contact met ons op.

Kun je gezamenlijk gebruik maken van één telefoonsysteem?

Beschikt je organisatie over meerdere tandheelkundige locaties of werk je samen met meerdere tandartspraktijken? Dan is het verstandig om eens te kijken naar een gezamenlijk telefoonsysteem. Het bied je vele voordelen zoals het onderling gratis bellen, delen van kosten en functionaliteiten en natuurlijk heb je bij ons inkoopvoordeel. Onze oplossing richt zich verder op een verbeterde samenwerking tussen de aangesloten locaties en organisaties.