LanTel Service

Gemak en zekerheid met LanTel Service

Panorama Mobile

Ondersteuning met LanTel Service

Met LanTel Service zorgen wij dat je telefonieomgeving altijd up-to-date is. Wij onderhouden jouw systeem zonder dat je hier iets van merkt. Zodat jij je kunt focussen op je klanten en op je bedrijf.

Om zo optimaal mogelijk te genieten van je telefonie bieden wij verschillende ‘modules’ aan. Je bepaalt zelf welke servicediensten je wilt gebruiken. Wij bieden vervolgens snelle en professionele service op maat. Telefonische bereikbaarheid hebben wij natuurlijk hoog in het vaandel staan. Door storingen te voorkomen, bezorgen we onszelf veel werkplezier. Dat is wat we het liefste doen: het ontwikkelen van technisch perfecte oplossingen.

Kies je voor LanTel Service dan weet je dat je telefonieoplossing optimaal functioneert en dat je de kans op storingen minimaliseert. Ervaar je toch een storing? Dan staan wij 24 uur per dag en zeven dagen per week voor jou klaar zodat jouw organisatie er zo min mogelijk last van ondervindt.

De LanTel Cloud - LanTel Service

De voordelen van LanTel Service

  • Persoonlijk contact

    Wij hechten veel waarde aan persoonlijk contact met al onze klanten. Daarom staan we je graag te woord.

  • 24/7 ondersteuning

    Telefonische bereikbaarheid is belangrijk voor elke organisatie. Wij staan 24/7 klaar om service te leveren aan onze klanten.

  • Flexibel & schaalbaar

    Op elk gewenst moment is het mogelijk om extra service bij ons af te nemen of op te zeggen.

LanTel Service, een serviceovereenkomst op maat

Kies de servicedienst die het beste bij jouw organisatie past. Enkele ‘servicemodules’ hebben we voor je uitgelicht.

  • Mutatiebeheer: voor slechts €1,- per gebruiker per maand ben je verzekerd van onbeperkte toegang tot onze servicedesk voor vragen en mutaties. Deze dienst is maandelijks opzegbaar.
  • Hardware vervangservice: gaat er hardware (router & switch) stuk, dan vervangen wij dit. Zo ben je weer snel bereikbaar.
  • Emergency Call Routing (ECR): ofwel automatische doorschakeling. Valt je verbinding weg, dan zorgen we voor een noodschakeling. Het inkomend belverkeer wordt automatisch doorgezet naar een ander (mobiel) telefoonnummer.
  • Verhoogd Service Level Agreement (SLA): indien zich onverhoopt een storing voordoet op je internetverbinding dan wordt deze verholpen conform de afspraken, zoals beschreven in het SLA. Zo moet een storing binnen de beschreven termijn verholpen zijn.

LanTel Service is een servicedienst in elke denkbare vorm. Ons doel is dat al onze klanten tevreden zijn, maar bovenal altijd en optimaal bereikbaar zijn.

LanTel-Service-een-serviceovereenkomst-op-maat

LanTel Service in cijfers
  • € 1,-
    Verzekerd per gebruiker / pm
  • 100%
    Ontzorgd
  • 24/7
    Monitoring
VoIP bellen via SIP trunks
Contact

Samen kijken wat LanTel voor jouw organisatie kan doen?

Maak jouw LanTel Cloud compleet

De LanTel Cloud bestaat in totaal uit vijf onderdelen die samen zorgen voor een optimale bereikbaarheid.
Combineer de onderdelen, gebruik wat je nodig hebt en het beste past bij jouw organisatie.