LanTel

VoIP telefonie voor apotheken

Panorama Mobile

VoIP telefonie voor apotheken

Het is van belang dat je als apotheek telefonisch goed bereikbaar bent. LanTel biedt een passende oplossing voor VoIP telefonie voor apotheken. Het is een betrouwbare telefonieoplossing met specifieke functionaliteiten gericht op apotheken en het efficiënt werken.

Door de functionaliteiten zoals een koppeling met je AIS-pakket, een lijn voor herhaalrecepten en het toepassen van een keuzemenu kunnen telefonische oproepen sneller afgehandeld worden. Zo houd je meer tijd over voor het verlenen van zorg.

Niet alleen voor zelfstandige apotheekpraktijken maar ook voor apotheken binnen een zorggroep c.q. zorgcentrum hebben wij een passende oplossing. Cloud telefonie maakt het mogelijk om met een complete locatie gebruik te maken van één telefonieoplossing en neem je alleen af wat jouw praktijk nodig heeft van de gehele totaaloplossing.

Of bestaat je organisatie uit meerdere locaties? Dan is onze LanTel Cloud oplossing zeer geschikt. Elke locatie verbinden wij met haar eigen nummer met jouw virtuele telefooncentrale in de cloud. Het onderling bellen is dan ook nog eens gratis.

VoIP telefonie voor apotheken

Een telefonieoplossing op maat voor apotheken

De functionaliteiten die wij specifiek voor VoIP telefonie voor apotheken hebben ontwikkeld laten jou en je collega's efficiënter oproepen afhandelen. Ze zorgen voor een goede bereikbaarheid van je praktijk wat ten goede komt van je klantentevredenheid.

  • Koppeling met je AIS pakket

    Wij koppelen jouw AIS pakket aan onze telefonieoplossing. Zo kan je zien wie er belt voordat je de telefoon aanneemt. Open direct het dossier wat bij het nummer hoort. De koppeling zorgt ervoor dat je inkomende oproepen sneller af handelen.

  • Automatische profielen

    Stel kalender gestuurde profielen in die geheel automatisch de juiste meldteksten afspelen. Stel op werkdagen in dat je om 18:00 gesloten bent, of stel een bericht in voor tijdens het weekend en de feestdagen. Eenmalig instellen voor een jaar lang.

  • Keuzemenu

    Met een keuzemenu is het mogelijk dat de beller voor wordt gesorteerd en bij de juiste persoon terecht komt. Willen zij een herhaalrecept inspreken, een medewerker spreken of is het de assistente van of de huisarts voor een kort overleg.

  • Herhaalrecepten

    Laat een beller via het keuzemenu een herhaalrecept doorgeven. De volgorde van de ingesproken informatie bepaal jezelf. Terugbellen, terugspoelen en opnieuw afspelen zijn standaard functies. Via een telefoon of PC kan een assistente de herhaalrecepten bewaken en behandelen.

  • E-fax

    De fax wordt in de eerstelijnszorg nog steeds gebruikt, zo ook bij apotheken. Met E-fax verstuur en ontvang je heel eenvoudig faxen via je mailbox. Je hebt geen duur faxapparaat, geen onderhoudskosten en uitgaven aan papier en toners meer nodig.

Public Cloud vs. Private Cloud

Wij bieden drie oplossingen voor VoIP telefonie voor apotheken in de cloud. Dit zijn Hosted Wave, Hosted Blue en Hosted Move.
Afhankelijk van wat jouw organisatie nodig heeft zal er één van deze oplossingen geschikt zijn.
Wanneer veiligheid van data belangrijk is, dan valt er zeker iets te kiezen.

  • Telefonie voor apotheken in een public cloud oplossing

    Public Cloud

    Onze Hosted Wave en Hosted Blue oplossingen draaien in een Public Cloud. Deze omgeving wordt gedeeld met meerdere organisaties, dus iedereen maakt gebruik van dezelfde functionaliteiten. Hierdoor is het in de regel een goedkopere optie. Qua veiligheid is het bij een Public Cloud niet mogelijk om de directe internetverbinding met de cloud te beveiligen.

  • Apotheken telefonie in een private cloud oplossing

    Private Cloud

    Met Hosted Move draait je ‘telefooncentrale’ in een Private Cloud. Dit is een omgeving die wordt geleverd aan, en gebruikt wordt door één organisatie. Er wordt geen hard- en software gedeeld. Het is in eigen beheer wat een hogere mate van veiligheid biedt. De telefonieomgeving kan met een gesloten verbinding aan ons datacenter worden gekoppeld.

Telefonie voor apotheken - Afspraak met Dolf
Vraag offerte aan

Laat je adviseren
over VoIP telefonie
voor apotheken

VoIP telefonie voor apotheken met LanTel Cloud

De VoIP telefonie voor apotheken die wij bieden is een onderdeel van onze telefonie in de cloud oplossing, de LanTel Cloud. Dit is het pakket waar alles in zit om jouw apotheek en/of meerdere locaties optimaal bereikbaar te houden.

Met LanTel Connect leveren wij een betrouwbare verbinding om te kunnen internet bellen met een hoge spraakkwaliteit. Jouw telefoonnummers en hoe je daar bereikbaar op bent verloopt via een SIP trunk. Dit valt onder LanTel SIP. Je telefooncentrale in de cloud regelen wij met LanTel Hosted. Hiervoor hebben wij verschillende pakketten voor een oplossing op maat.

Alhoewel het bij apotheken niet veel voorkomt bieden wij met LanTel Mobile de mogelijk van vast nummer op mobiel. Hiermee maak je mobiele telefonie onderdeel van je complete telefonieoplossing. Met LanTel Service bieden wij je 24/7 ondersteuning in geval van storingen en helpen we je met aanpassingen in je telefonieomgeving.

Systeemzekerheid met LanTel Coud

Elke oplossing van ons in de cloud zal 24/7 operationeel zijn. Wanneer de server niet meer werkend is neemt een andere server jouw telefonieoplossing over.
Vraag direct een offerte aan

Cloud telefonie in de LanTel Cloud

FAQ VoIP telefonie voor Apotheken

Waarom telefonie specifiek voor apotheken?

Een telefonieoplossing voor apotheken vraagt om net iets meer aandacht. Met een standaardoplossing ben je bereikbaar, maar je hebt specifieke functionaliteiten nodig die passen bij het uitvoeren van je bedrijfsvoering. Denk hierbij aan een herhaalreceptenlijn of een koppeling met je AIS-pakket. LanTel biedt specifiek telefonie voor apotheken en zorgen ervoor dat je goed bereikbaar bent en efficiënt kan werken met een oplossing op maat..

Kun je telefoneren over een E-Zorg verbinding?

LanTel heeft een partnerschap met E-Zorg. Hierdoor is het mogelijk om je telefonie te laten verlopen via je nieuwe of bestaande E-Zorgverbinding. Hiermee bespaar je een aparte verbinding voor telefonie uit wat zal resulteren in een kostenbesparing. Bekijk alle andere voordelen van telefonie via je E-Zorg verbinding.

Kun je telefonie delen met het zorgcentrum of meerdere apotheeklocaties?

Door de komst van cloud telefonie is er steeds meer mogelijk. LanTel heeft een telefoniesysteem ontwikkeld die door iedereen binnen een zorgcentrum gebruikt kan worden. Bestaat je organisatie uit meerdere apotheken op verschillende locaties? Ook dan kan je gebruik maken van één telefooncentrale in de cloud. Hierbij krijgt iedereen een factuur voor zijn eigen gebruik, maar deel je op veel vlakken de kosten waarmee je kosten bespaard. Afhankelijk van de omvang kan je rekenen op een inkoopvoordeel.