LanTel

Zakelijke telefonie voor apotheken

Panorama Mobile

Zakelijke telefonie voor apotheken

Het is van belang dat je als apotheek telefonisch goed bereikbaar bent. LanTel biedt een passende oplossing voor zakelijke telefonie voor apotheken. Het is een betrouwbare telefonieoplossing met specifieke functionaliteiten gericht op apotheken en het efficiënt werken.

Door de functionaliteiten zoals een koppeling met je AIS-pakket, een lijn voor herhaalrecepten en het toepassen van een keuzemenu kunnen telefonische oproepen sneller afgehandeld worden. Zo houd je meer tijd over voor het verlenen van zorg.

Niet alleen voor zelfstandige apotheekpraktijken maar ook voor apotheken binnen een zorggroep c.q. zorgcentrum hebben wij een passende oplossing. Met LanTel Cloud bieden we een telefonieoplossing voor een complete locatie en neem je alleen af wat jouw praktijk nodig heeft van de gehele totaaloplossing.

Of bestaat je organisatie uit meerdere locaties? Dan is onze LanTel Cloud oplossing zeer geschikt. Elke locatie verbinden wij met haar eigen nummer met jouw virtuele telefooncentrale in de cloud. Het onderling bellen is dan ook nog eens gratis.

Zakelijke telefonie voor apotheken
Een telefonieoplossing op maat voor apotheken

De functionaliteiten die wij specifiek voor zakelijke telefonie voor apotheken hebben ontwikkeld laten jou en je collega's efficiënter oproepen afhandelen. Ze zorgen voor een goede bereikbaarheid van je praktijk wat ten goede komt van je klantentevredenheid.

  • Koppeling met je AIS pakket

    Wij koppelen jouw AIS pakket aan onze telefonieoplossing. Zo kan je zien wie er belt voordat je de telefoon aanneemt. Open direct het dossier wat bij het nummer hoort. De koppeling zorgt ervoor dat je inkomende oproepen sneller af handelen.

  • Automatische profielen

    Stel kalender gestuurde profielen in die geheel automatisch de juiste meldteksten afspelen. Stel op werkdagen in dat je om 18:00 gesloten bent, of stel een bericht in voor tijdens het weekend en de feestdagen. Eenmalig instellen voor een jaar lang.

  • Keuzemenu

    Met een keuzemenu is het mogelijk dat de beller voor wordt gesorteerd en bij de juiste persoon terecht komt. Willen zij een herhaalrecept inspreken, een medewerker spreken of is het de assistente van of de huisarts voor een kort overleg.

  • Herhaalrecepten

    Laat een beller via het keuzemenu een herhaalrecept doorgeven. De volgorde van de ingesproken informatie bepaal jezelf. Terugbellen, terugspoelen en opnieuw afspelen zijn standaard functies. Via een telefoon of PC kan een assistente de herhaalrecepten bewaken en behandelen.

  • E-fax

    De fax wordt in de eerstelijnszorg nog steeds gebruikt, zo ook bij apotheken. Met E-fax verstuur en ontvang je heel eenvoudig faxen via je mailbox. Je hebt geen duur faxapparaat, geen onderhoudskosten en uitgaven aan papier en toners meer nodig.

Public Cloud vs. Private Cloud

Wij bieden drie oplossingen voor zakelijke telefonie voor apotheken in de cloud. Dit zijn Hosted Wave, Hosted Move en Hosted Flow.
Afhankelijk van wat jouw organisatie nodig heeft zal er één van deze oplossingen geschikt zijn.
Wanneer veiligheid van data belangrijk is, dan valt er zeker iets te kiezen.

  • Public Cloud telefonie

    Public Cloud

    Onze Hosted Wave oplossing draait in een Public Cloud. Deze omgeving wordt gedeeld met meerdere organisaties, dus iedereen maakt gebruik van dezelfde functionaliteiten. Hierdoor is het in de regel een goedkopere optie. Qua veiligheid is het bij een Public Cloud niet mogelijk om de directe internetverbinding met de cloud te beveiligen.

  • Private Cloud telefonie

    Private Cloud

    Met Hosted Move of Flow draait je ‘telefooncentrale’ in een Private Cloud. Dit is een omgeving die wordt geleverd aan, en gebruikt wordt door één organisatie. Er wordt geen hard- en software gedeeld. Het is in eigen beheer wat een hogere mate van veiligheid biedt. De telefonieomgeving kan met een gesloten verbinding aan ons datacenter worden gekoppeld.

Dolf Asscheman - Zakelijke telefonie voor apotheken

Vraag offerte aan

Laat je adviseren over zakelijke telefonie voor apotheken

Zakelijke telefonie voor apotheken met LanTel Cloud

De zakelijke telefonie voor apotheken die wij bieden is een totaaloplossing die voort komt uit onze LanTel Cloud. Dit is het pakket waar alles in zit om jouw apotheek en/of meerdere locaties optimaal bereikbaar te houden.

Met LanTel Connect leveren wij een betrouwbare internetverbinding die puur voor telefonie met een hoge spraakkwaliteit is. Jouw telefoonnummers en hoe je daar bereikbaar op bent valt onder LanTel SIP. Jouw telefooncentrale in de cloud regelen wij met LanTel Hosted. Hiervoor hebben wij verschillende pakketten voor een oplossing op maat.

Alhoewel het bij apotheken niet veel voor komt bieden wij met LanTel Mobiel de mogelijk om je mobiele telefonie te integreren in je telefonieoplossing. Met LanTel Service bieden wij je 24/7 ondersteuning in geval van storingen en helpen we je met aanpassingen in je telefonieomgeving.

Systeemzekerheid met LanTel Coud

Elke oplossing van ons in de cloud zal 24/7 operationeel zijn. Wanneer de server niet meer werkend is neemt een andere server jouw telefonieoplossing over.
Vraag direct een offerte aan

De LanTel Cloud
Afspraak maken

Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:30 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl

LanTel logo wit
Pieter Zeemanweg 57
3316 GZ Dordrecht
KVK: 24342138

8/10 klanttevredenheid door 40 beoordelingen voor LanTel