• Onze cloud telefonieoplossing
    De LanTel Cloud
    LanTel Connect

    De best passende internetverbinding voor je telefonie.

    Alles over internet bellen
    LanTel SIP

    Jouw bereikbaarheid en telefoonnummers regelen wij hier.

    Alles over SIP Trunks
    LanTel Hosted

    Je telefooncentrale in de cloud met heel veel functies.

    Alles over hosted telefonie
    LanTel Mobile

    Integreer je mobiele telefonie in je vaste telefonieomgeving.

    Alles over vast mobiel integratie
    LanTel Service

    24/7 ondersteuning op jouw telefonieoplossing.

    Alles over onze service
    Lees alles over de LanTel Cloud
    Teams bellen

    Bellen via Teams

    Maak van Microsoft Teams een compleet communicatieplatform door het te koppelen aan je telefonieomgeving.

    Lees hier over de mogelijkheden.

    Bellen via Microsoft Teams
  • Branches
    Onze Specialisaties
    Eerstelijnszorg

    Wij hebben vele jaren ervaring met telefonie oplossingen voor de eerstelijnszorg en weten wat er speelt.

    Telefonie voor de eerstelijnszorg
    Zorggroepen en zorgcentra

    Benut alle voordelen van één centrale in de cloud. Werk beter samen, deel capaciteit, bespaar kosten en meer.

    Telefonie voor zorggroepen en zorgcentra
    Scholen en onderwijs

    Wij bedienen meerdere scholen met onze gebruiksvriendelijke en schaalbare telefoniesystemen.

    Telefonie voor scholen en onderwijsinstellingen
    Ga naar branches
    Wietse van der Lei - Neem contact op

    Andere branches

    De oplossingen die wij bieden aan onze specialisatie branches zijn overal perfect toe te passen.

    Of je nu een telefonieoplossing zoekt voor een kleine, middelgrote of grote onderneming, wij kunnen je altijd een passende oplossing bieden.

    VoIP zakelijk oplossing voor elke organisatie
  • Wij zijn LanTel
    Over LanTel
    Wij zijn LanTel

    Met een frisse blik zoeken wij naar de best passende telefonieoplossing.

    Naar het LanTel team
    Gelukkige klanten

    Wij zijn tevreden als onze klanten dat ook zijn. Lees het van de klant zelf.

    Naar alle klantreferenties
    Werken bij LanTel

    Bekijk hier onze vacatures en stage plaatsen. Solliciteer direct en versterk ons team.

    Naar onze vacatures
    Ons blog

    Wij houden je op de hoogte van, voor jou, relevante ontwikkelingen.

    Naar ons blog
    Lees meer over ons
    Zakelijk bellen klantcase

    Lees onze laatste klantcase

    Meerdere keren per jaar schijven wij een klantcase waarin onze klanten vertellen over de telefonieoplossing van LanTel waarmee zij werken.

    Dit keer is het woord aan Zijper Huisartsen Sint Maartensbrug. Zij maken gebruik van onze Blue+teleQ oplossing. Deze oplossing brengt veel rust in hun praktijk.

    Ga naar de klantcase
  • Support
    LanTel Support
    Servicevicedesk

    Wil je support aanvragen of heb je een technische vraag? Mail dan naar:

    servicedesk@lantel.nl
    Selfservice

    Heb je een vraag over jouw telefonieomgeving? Alle handige informatie voor onze klanten vind je hier.

    Naar selfservice
    Actuele storingen

    Ben je niet meer optimaal bereikbaar? Dit kan komen door een storing, controleer hier of daar sprake van is.

    Bekijk actuele status
    Wijziging doorgeven

    Wil je een storing of wijziging doorgeven binnen de telefonie omgeving? Doe dat dan hier.

    Geef je wijziging door
    Ga naar LanTel Support
    LanTel Support

    Spreek een supportmedewerker

    Doet je telefoon het niet of heb je een ander dringend probleem? Bel naar 078 – 630 55 55, stuur een Whatsapp of mail naar servicedesk@lantel.nl.

    Hulp op afstand

    Let op! Klik alleen op de rode knop als een medewerker van LanTel hierom vraagt.

    AnyDesk Windows
    AnyDesk MacOS

  • Contact
    Neem contact met ons op
    Algemene Contactgegevens

    E: info@lantel.nl
    T: 078 - 630 55 55

    Neem contact met ons op
    Klantcontact

    Heb je als klant van LanTel een vraag of wil je geholpen worden met je telefonieoplossing? Mail dan naar:

    servicedesk@lantel.nl
    Stel een vraag

    Advies nodig voor de best passende telefonieoplossing? Neem gerust contact op.

    Stel een vraag
    Naar de contactpagina
    Contact met LanTel

    Snel een afspraak plannen?

    Kom bij ons langs, de koffie staat altijd voor je klaar. Of heb je liever dat we bij jou langskomen? Laat het ons weten dan plannen we snel een afspraak in.

    Maak een afspraak
Mijn LanTel
Menu

Blog

Hosted VoIP wat is het en hoe werkt het

04 aug / Blog

Hosted VoIP: wat is het en hoe werkt het?

Hosted telefonie of hosted voice en hosted VoIP: het zijn drie verschillende benamingen voor één en hetzelfde, namelijk een telefooncentrale in de cloud. Maar wat zijn de voordelen en is het eigenlijk? Wij leggen het uit.

Lees verder

Door Willem Graste

Wil jij besparen met telefonie via je E-zorg verbinding

23 feb / Blog

Wil jij besparen met telefonie via je E-zorg verbinding?

Telefonie via je E-Zorg verbinding, het kan. Bespaar kosten en bel via het goed beveiligde netwerk van E-Zorg. Lees alle andere voordelen in ons blog.

Lees verder

Door Willem Graste

Geleidelijk naar de cloud met een hybride oplossing

05 jan / Blog

Geleidelijk naar de cloud met een hybride oplossing

Overstappen naar de cloud heeft gevolgen voor de toestellen die je gebruikt. Voor cloud telefonie heb je nieuwe IP-toestellen nodig. Maar wat als jouw huidige bureautoestellen nog goed werken? Lees het in deze klantcase.

Lees verder

Door Willem Graste

GC Goverwelle stapt over op een totaaloplossing van LanTel

30 nov / Blog

GC Goverwelle stapt over op een totaaloplossing van LanTel

Een telefonieoplossing voor het complete gezondheidscentrum? Dat kan. In deze klantcase vertellen over de oplossing van GC Goverwelle waar de huisartsen, de apotheker en de fysio gebruik van maken.

Lees verder

Door Willem Graste

De Teams telefooncentrale welke keuze past bij jouw organisatie

06 nov / Blog

De Teams telefooncentrale: welke keuze past bij jouw organisatie?

Microsoft Teams kun je inzetten als telefooncentrale via Calling Plans, Operator Connect of Direct Routing. In dit blog lees je de verschillen, voordelen en wanneer je voor welke optie kiest. Vooral Operator Connect en Direct Routing bieden meer flexibiliteit, functionaliteit en lagere belkosten.

Lees verder

Door Wietse van der Lei

De eerste cloud factuur van LanTel

08 sep / Blog

De eerste cloud factuur, klopt die wel?

Jouw boekhouder of administratie afdeling wordt blij van facturen over een gehele maand. Bij ons ontvang je de factuur op de eerste van de maand. Hierdoor moeten we e.e.a. rechttrekken op de eerste factuur waardoor we wel eens vragen krijgen of alles wel klopt.

Lees verder

Door Mira van Leeuwen

5 Handige apps binnen Microsoft Teams

31 aug / Blog

Vijf handige apps binnen Microsoft Teams

Er zijn een hele hoop apps voor Microsoft Teams. We delen vijf handige apps die je kunt integreren in Microsoft Teams voor een ultieme Teams-ervaring.

Lees verder

Door Willem Graste

Hoe werkt Microsoft Teams - Hier vet handige tips

25 aug / Blog

Hoe werkt Microsoft Teams?

We leggen je graag uit hoe Microsoft Teams werkt en we geven 6 handige tips waarmee jij bij je collega’s de show kan stelen. Lees snel verder en ontdek met welke functionaliteiten jij slimmer in Teams kunt werken.

Lees verder

Door Willem Graste

Wat is Unified Communications - wij leggen het je uit

17 aug / Blog

Wat is Unified Communications?

Door het thuiswerken hoor je waarschijnlijk de term Unified Communications vaak voorbijkomen. Wij vertellen je in dit blog er alles over wat jij moet weten.

Lees verder

Door Willem Graste

10 jul / Blog

Storingen verholpen met de cloud oplossing van LanTel

Cloud telefonie biedt je niet alleen meer functionaliteiten maar ook meer technische handigheidjes. Zo kan je de belasting van je verbinding bepalen wat erg gunstig is wanneer de beschikbare bandbreedte niet toereikend is voor jouw organisatie.

Lees verder

Door Willem Graste

Pagina 6 van 7« Meest recente«...34567»
Afspraak maken

Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl

LanTel logo wit
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138

Onze specialisaties
  • Telefonie voor huisartsen
  • Telefonie voor zorggroepen en zorgcentra
  • Telefonie voor apotheken
  • Telefonie voor tandartsen
  • Telefonie voor scholen en het onderwijs
  • VoIP zakelijk voor elke organisatie
9/10 klanttevredenheid door 25 beoordelingen voor LanTel
Onze diensten
  • Cloud telefonie
  • Telefooncentrale in de cloud
  • Vast mobiel integratie | Vast op mobiel
  • SIP Trunks
  • Teams telefonie
  • VoIP bellen
  • Internet telefonie
  • Aurora teleQ
  • 088 nummer aanvragen
  • 085 nummer aanvragen

© LanTel B.V. 2025

  • Algemene voorwaarden |
  • Privacy Statement |
  • Disclaimer |
  • Fair Use Policy |
  • Verwerkersovereenkomst

Website door Internetbureau Elephant

  • Onze VoIP Telefonieoplossing
  • Branches
  • Wij zijn LanTel
  • Support
  • Contact
  • Gelukkige klanten
  • Werken bij LanTel
  • Blog
  • Status
  • Mijn LanTel