Alle communicatie binnen één applicatie
Bij Progresso maken voornamelijk de medewerkers op kantoor gebruik van VoIP via Teams. Denk hierbij aan de receptie, de administratie, de servicedesk en mensen van het ICT-beheer. Volgens Marc is het algemene voordeel dat je al je communicatie op één plek hebt, binnen één applicatie. Voor het beheer, waar Marc meer over kan vertellen, biedt deze oplossing nog meer voordelen. Zo vertelt hij: “We hebben met deze oplossing veel meer inzicht in het telefonieverkeer, we kunnen beter monitoren of er iets down is én we kunnen zelf dingen aanpassen.” Daarbij moet je denken aan nummers toewijzen, namen die bij een nummer horen veranderen of mensen toevoegen aan een belgroep.
Iedereen bij Progresso belt met behulp van een headset via zijn laptop of desktop. Voor de docenten hebben ze op verschillende plekken vaste toestellen die geschikt zijn voor de Teams telefonieoplossing die ze nu hebben.
Gelijk klaar voor een heel jaar
“Wat ook erg fijn is: we kunnen nu direct voor een heel jaar een compleet schema instellen.” Zegt Marc. Dit houdt in dat je naast de reguliere werktijden, ook alle vakanties kan inregelen met daarbij de behorende gesproken berichten. Dit stellen zij aan het begin van het schooljaar in en daarna hebben ze er geen omkijken meer naar. Alles gaat daarna automatisch. Het inspreken van de berichten kan LanTel voor je doen. Hiervoor hoef je enkel de gewenste tekst uit te schrijven en zij spreken het voor je in.
Een goede samenwerking met LanTel
Ondanks de valse start kunnen we na een jaar wel concluderen dat er gesproken mag worden van een goede samenwerking. Zo vertelt Marc: “We zijn erg te spreken over de service en support vanuit LanTel. Als er storingen zijn, dan worden deze over het algemeen snel en goed verholpen.” Verder haalt hij het makkelijk op en afschalen van gebruikers aan. Met deze bellen via teams oplossing kan je maandelijks gebruikers toevoegen of afschalen. Zo betaal je altijd voor wat je nodig hebt en nooit te veel.
Op zoek naar een telefonieoplossing?
Heb je na het lezen van deze klantcase interesse in een passende telefonieoplossing voor jouw organisatie? Dan ben je bij LanTel aan het juiste adres. Als specialist op het gebied van telefonie voor scholen en onderwijsinstellingen kunnen wij je goed adviseren. Of het nu om een teams telefonie, een gewone telefonie of een operator connect oplossing gaat. Wij hebben verschillende platformen waar wij mee werken, zodat wij altijd de best passende oplossing kunnen bieden. Vul onderstaand formulier in, dan nemen wij contact met je op.
Neem contact met mij op
Afhankelijk van jouw organisatie en wensen adviseren wij welke cloudvorm de beste optie is. Ben je benieuwd? Vul onderstaand formulier in, dan nemen wij binnen één werkdag contact met je op.