LanTel

Telefonie voor elke organisatie

Panorama Mobile

Telefonie voor
elke organisatie

LanTel biedt cloud telefonie voor elke organisatie ondanks onze focus op de eerstelijnszorg en de financiële dienstverlening. In deze branches verwacht men veel van een telefonieoplossing. De functionaliteiten die wij daar voor hebben ontwikkeld zijn voor elke organisatie (flexibel) te gebruiken.

Onder LanTel Hosted hebben we verschillende opties voor een telefooncentrale in de cloud. Of je nu een telefonieoplossing zoekt voor een kleine, middelgrote of grote onderneming, wij kunnen je altijd een passende oplossing bieden. Een oplossing met de beste standaard functionaliteiten voor een optimale bereikbaarheid die uit te bereiden is met ‘add-ons’.

Specialisatie of niet, onze werkwijze zal altijd hetzelfde zijn. Met een frisse blik kijken we naar jouw organisatie, jouw wensen en de bestaande mogelijkheden. Zo houden wij de focus op wat écht belangrijk is:

  • Altijd bereikbaar zijn
  • Een hoge spraakkwaliteit
  • Efficiënt werken met een oplossing op maat
VoIP telefonie voor elke organisatie

Handige standaard functionaliteiten voor een optimale bereikbaarheid

Elke oplossing die wij bieden bevat standaard functionaliteiten die zonder extra kosten te gebruiken zijn. De meest relevante functionaliteiten voor een telefonieoplossing voor elke organisatie delen we graag met je.

  • Systeem zekerheid

    Al onze oplossingen in de cloud zullen 24/7 operationeel zijn. Wanneer de server niet meer werkt neemt een andere server jouw telefonieoplossing over zonder dat jij er iets van merkt. Geheel automatisch.

  • Belgroepen

    Maak belgroepen aan, bijvoorbeeld op basis van afdelingen binnen de organisatie. Denk aan alle assistentes, verkoop- of inkoopmedewerkers in één groep. Zodra één van de medewerkers opneemt zal de oproep niet meer overgaan bij de anderen.

  • Keuzemenu’s

    Met een keuzemenu is het mogelijk dat bellers kiezen naar welke medewerker of afdeling (belgroep) ze worden doorgeschakeld. Bellers krijgt direct de juiste persoon of afdeling aan de lijn.

  • Belplan

    Denk hierbij aan een belschema. Hierin leg je vast hoe jouw organisatie bereikbaar moet zijn. Bepaal het traject door je keuzemenu zodat de beller de juiste persoon aan de lijn krijgt.

    Stel tijdsprofielen in voor verschillende momenten van de dag of week. Bijvoorbeeld een profiel voor na sluitingstijd. De beller krijgt te horen dat je gesloten bent en de volgende werkdag om 8:00 bereikbaar bent. Eventueel kun je de mogelijkheid bieden een voicemail in te spreken.

    Dit is volledig automatisch in te stellen om fouten te voorkomen.

  • Wachtrijen

    Met een wachtrij kun je bellers in de wacht zetten wanneer alle medewerkers bezet zijn. Speel een wachtmuziekje en geef het aantal wachtenden in de rij door.

    Bepaal de maximale hoeveelheid bellers in de rij met wachtrij beperking. Is dit drie, dan krijgt elke vierde beller te horen dat het druk is, en wordt er verzocht later terug te bellen.

    Wachtrij-beperking is niet het meest klantvriendelijk. Het is mogelijk om wachtenden in de rij over te laten lopen naar een andere belgroep.

Fijner werken met functionaliteiten op maat

Naast de standaard functionaliteiten kunnen we je telefonieoplossing verder op maat inrichten. Met onze CRM-koppeling behaal je tijdswinst en kan je jouw klanten sneller en persoonlijker helpen. Onze vast mobiel integratie zorgt ervoor dat je overal bereikbaar bent voor jouw klanten én maak je mobiel onderdeel van je complete telefonieomgeving.

  • LanTel CRM koppeling

    CRM koppeling

    Het is mogelijk om je telefonie te koppelen aan je CRM-systeem (klantsysteem). Wij kunnen dit met een groot aantal systemen. Met een koppeling krijg je direct alle gegevens van een bellende klant op je scherm en kan je direct het klantdossier openen. Neem contact op om te controleren of we jouw CRM-systeem kunnen koppelen.

  • Vast mobiel integratie

    Vast mobiel integratie

    Met vast mobiel integratie maken wij het mogelijk om je mobiele telefoon onderdeel van je vaste telefonieomgeving te maken. Ofwel, bellen zonder app, met je vaste nummer, via je mobiel. Met LanTel Mobiel bieden wij als provider je verschillende aantrekkelijke mobiele abonnementen.

  • Bellen vanuit Microsoft Teams

    Bellen vanuit Microsoft Teams

    Werkt je organisatie met Microsoft Teams of zijn jullie dat van plan? Bekijk dan de optie om je Teams account te koppelen aan je telefonie. Zo bel je met en word je gebeld op je vaste nummer binnen Teams. Hoe dit allemaal werkt en alle andere voordelen ervan lees je in ons blog ‘Bellen via Microsoft Teams’.

  • Maak gebruik van Softphones

    Maak gebruik van Softphones

    Wordt er binnen je organisatie flexibel gewerkt, of zijn er collega’s veel buiten de deur actief? Dan zijn softphones een handige oplossing om optimaal bereikbaar te blijven op je vaste nummer. Je behoud alle functionaliteiten die je gewend bent. Lees er alles over in ons blog ‘Wat is een Softphone?’.

Hosted telefoniecentrale - kies voor cloud telefonie
  • Hosted Wave

    Met Hosted Wave kies je voor een uitgebreid kant-en-klaar pakket. Alle functionaliteiten voor een vast bedrag per maand.

    vanaf €6 / pm
    • Public cloud
    • Vanaf 1 gebruiker
    • Kant-en-klaar pakket aan add-ons
    • Vast mobiel integratie mogelijk
    • Standaard CRM-integratie
    • Rapportages niet mogelijk
  • Hosted Move

    De cloud telefonieoplossing Hosted Move draait in een ‘Private Cloud’. Wanneer goed beveiligde telefonie voor jou belangrijk is.

    vanaf €10 / pm
    • Private cloud
    • Vanaf 5 gebruikers
    • Maatwerk pakket aan add-ons
    • Vast mobiel integratie mogelijk
    • Diverse CRM-integraties
    • Rapportages zijn mogelijk
  • Hosted Flow

    Met Hosted Flow kies je voor een oplossing op maat. Bepaal zelf welke gebruikersprofielen en/of integratie(s) je nodig hebt voor je medewerkers.

    vanaf €10 / pm
    • Private cloud
    • Vanaf 20 gebruikers
    • Maatwerk pakket aan add-ons
    • Vast mobiel integratie mogelijk
    • CRM-integratie mogelijk
    • Rapportages niet mogelijk
Telefonie voor elke organisatie - contact bram
Vraag offerte aan

Laat je adviseren over cloud telefonie voor jouw organisatie

Public Cloud vs. Private Cloud

Qua veiligheid van je telefonieoplossing valt er iets te kiezen. Een oplossingen in een Public of een Private Cloud. Het is niet zo dat een Public Cloud onveilig is, een Private Cloud is beter beschermd. Een betere optie als je dient te voldoen aan regelgeving binnen je branche of bedrijfspolicy.

  • Public Cloud telefonie

    Public Cloud

    Onze Hosted Wave oplossing draait in een Public Cloud. Deze omgeving wordt gedeeld met meerdere organisaties, dus iedereen maakt gebruik van dezelfde functionaliteiten. Hierdoor is het in de regel een goedkopere optie. Qua veiligheid is het bij een Public Cloud niet mogelijk om de directe internetverbinding met de cloud te beveiligen.

  • Private Cloud telefonie

    Private Cloud

    Met Hosterd Move of Flow draait je ‘telefooncentrale’ in een Private Cloud. Dit is een omgeving die wordt geleverd aan, en gebruikt wordt door één organisatie. Er wordt geen hard- en software gedeeld. Het is in eigen beheer wat een hogere mate van veiligheid biedt. De telefonieomgeving kan met een gesloten verbinding aan ons datacenter worden gekoppeld.

Een totaaloplossing met LanTel Cloud

De cloud telefonie die wij elke organisatie bieden is een totaaloplossing die voort komt uit onze LanTel Cloud. Dit is het pakket waar alles in zit om jouw organisatie optimaal bereikbaar te houden.

Met LanTel Connect leveren wij een betrouwbare VoIP verbinding die puur voor telefonie is zodat wij je een hoge spraakkwaliteit kunnen garanderen. Het is ook mogelijk om deze verbinding te gebruiken voor internet en bellen. Dit is afhankelijk van de omvang van je organisatie en welke verbindingen er beschikbaar zijn.

Jouw telefoonnummers en hoe je daar bereikbaar op bent verloopt via een SIP trunk. Dit valt onder LanTel SIP. Je telefooncentrale in de cloud regelen wij met LanTel Hosted. Hiervoor hebben wij verschillende pakketten voor een oplossing op maat.

Wanneer zakelijke mobiele telefonie een belangrijk onderdeel is van je bedrijfsvoering, dan integreren wij deze moeiteloos met onze vast nummer op mobiel oplossing.

Met LanTel Service bieden wij je 24/7 ondersteuning in geval van storingen en helpen we je met aanpassingen in je telefonieomgeving.

Cloud telefonie in de LanTel Cloud
Afspraak maken

Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:30 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl

LanTel logo wit
Pieter Zeemanweg 57
3316 GZ Dordrecht
KVK: 24342138

8/10 klanttevredenheid door 44 beoordelingen voor LanTel