LanTel

Zakelijke telefonie voor elke organisatie

Panorama Mobile

Zakelijke telefonie voor elke organisatie

LanTel biedt zakelijke telefonie voor elke organisatie ondanks onze focus op de eerstelijnszorg en de financiële dienstverlening. In deze branches verwacht men veel van een telefonieoplossing. De functionaliteiten die wij daar voor hebben ontwikkeld zijn voor elke organisatie (flexibel) te gebruiken.

Onder LanTel Hosted hebben we verschillende opties voor een telefooncentrale in de cloud. Of je nu een telefonieoplossing zoekt voor een kleine, middelgrote of grote onderneming, wij kunnen je altijd een passende oplossing bieden. Een oplossing met de beste standaard functionaliteiten voor een optimale bereikbaarheid die uit te bereiden is met ‘add-ons’.

Specialisatie of niet, onze werkwijze zal altijd hetzelfde zijn. Met een frisse blik kijken we naar jouw organisatie, jouw wensen en de bestaande mogelijkheden. Zo houden wij de focus op wat écht belangrijk is:

  • Altijd bereikbaar zijn
  • Een hoge spraakkwaliteit
  • Efficiënt werken met een oplossing op maat
Zakelijke telefonie voor elke organisatie - blok
Handige functionaliteiten voor een optimale bereikbaarheid

Elke oplossing die wij bieden bevat standaard functionaliteiten die zonder extra kosten te gebruiken zijn. De meest relevante functionaliteiten voor een telefonieoplossing voor elke organisatie delen we graag met je.

  • Systeem zekerheid

    Al onze oplossingen in de cloud zullen 24/7 operationeel zijn. Wanneer de server niet meer werkt neemt een andere server jouw telefonieoplossing over zonder dat jij er iets van merkt. Geheel automatisch.

  • Belgroepen

    Maak belgroepen aan, bijvoorbeeld op basis van afdelingen binnen de organisatie. Denk aan alle assistentes, verkoop- of inkoopmedewerkers in één groep. Zodra één van de medewerkers opneemt zal de oproep niet meer overgaan bij de anderen.

  • Keuzemenu’s

    Met een keuzemenu is het mogelijk dat bellers kiezen naar welke medewerker of afdeling (belgroep) ze worden doorgeschakeld. Bellers krijgt direct de juiste persoon of afdeling aan de lijn.

  • Belpan

    Denk hierbij aan een belschema. Hierin leg je vast hoe jouw organisatie bereikbaar moet zijn. Bepaal het traject door je keuzemenu zodat de beller de juiste persoon aan de lijn krijgt.

    Stel tijdsprofielen in. Dit zijn nummerplannen voor verschillende momenten van de dag of week. Bijvoorbeeld een profiel voor na sluitingstijd. De beller krijgt dan te horen dat je gesloten bent en de volgende werkdag weer om 8:00 bereikbaar bent. Eventueel kun je ze nog de mogelijkheid bieden een voicemail in te spreken.

    Dit is automatisch in te stellen om fouten te voorkomen en tijd te besparen.

  • Wachtrijen

    Met een wachtrij kun je bellers in de wacht zetten wanneer alle medewerkers bezet zijn. Speel een wachtmuziekje en geef het aantal wachtenden in de rij door.

    Bepaal de maximale hoeveelheid bellers in de rij met wachtrij beperking. Is dit drie, dan krijgt elke vierde beller te horen dat het druk is, en wordt er verzocht later terug te bellen.

    Wachtrij-beperking is niet het meest klantvriendelijk. Het is mogelijk om wachtenden in de rij over te laten lopen naar een andere belgroep.

Public Cloud vs. Private Cloud

Qua veiligheid van je telefonieoplossing valt er iets te kiezen. Een oplossingen in een Public of een Private Cloud. Het is niet zo dat een Public Cloud onveilig is, een Private Cloud is beter beschermd. Een betere optie als je dient te voldoen aan regelgeving binnen je branche of bedrijfspolicy.

  • Public Cloud

    Onze Hosted Wave oplossing draait in een Public Cloud. Deze omgeving wordt gedeeld met meerdere organisaties, dus iedereen maakt gebruik van dezelfde functionaliteiten. Wanneer de beheerder van de cloud iets aanpast dan geldt dat voor iedereen. Qua veiligheid is het bij een Public Cloud niet mogelijk om de directe internetverbinding met de cloud te beveiligen.

  • Private Cloud

    Met Hosted Move of Flow draait je ‘telefooncentrale’ in een Private Cloud. Dit is een omgeving die exclusief wordt geleverd aan, en gebruikt wordt door één organisatie. Er wordt geen hard- en software gedeeld. Het is in eigen beheer wat een hogere mate van veiligheid biedt. De telefonieomgeving kan met een directe en gesloten verbinding aan ons datacenter worden gekoppeld.

Zakelijke telefonie voor elke organisatie - contact bram

Contact

Vragen of advies nodig?
Wij helpen je graag.

Een totaaloplossing met LanTel Cloud

De zakelijke telefonie voor elke organisatie die wij bieden is een totaaloplossing die voort komt uit onze LanTel Cloud. Dit is het pakket waar alles in zit om jouw organisatie optimaal bereikbaar te houden.

Met LanTel Connect leveren wij een betrouwbare internetverbinding die puur voor telefonie is zodat wij je een hoge spraakkwaliteit kunnen garanderen. Jouw telefoonnummers en hoe je daar bereikbaar op bent valt onder LanTel SIP. Je telefooncentrale in de cloud regelen wij met LanTel Hosted. Hier hebben wij verschillende pakketten voor een oplossing op maat.

Wanneer mobiele telefonie een belangrijk onderdeel is van je bedrijfsvoering, dan integreren wij deze moeiteloos met LanTel Mobiel in je complete telefonieoplossing. Met LanTel Service bieden wij je 24/7 ondersteuning in geval van storingen en helpen we je met aanpassingen in je telefonieomgeving.

Bereikbaarheid

LanTel is van maandag t/m vrijdag
van 08:30 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55

Volg LanTel
8/10 klanttevredenheid door 34 beoordelingen voor LanTel