LanTel

Telefonie voor de juridische dienstverlening

Panorama Mobile

Telefonie voor juristen, advocaten- en notariskantoren

Een goede telefonie en communicatieoplossing is van belang binnen de juridische dienstverlening. Als notaris heb je te maken met deadlines. Voor een bepaalde datum moet een BV worden opgericht of een woning worden overgedragen. Mis je input om tijdig een akte op te stellen? Dan moet je hier snel achteraan kunnen gaan.

Als advocaat of jurist heb je veel contact met je cliënten. Namens je cliënten dien je weer het contact te onderhouden met de tegenpartij. Dit gebeurt vaak telefonisch, per fax of e-mail.

Of je nu notaris, jurist of advocaat bent, voor je cliënten ben je hun adviseur. Bij dringende vragen bellen ze jou. Voor hen wil je altijd bereikbaar zijn, want zij willen zo snel mogelijk iemand spreken. Op een antwoordapparaat zitten zij niet te wachten en ze willen zeker niet pas na het weekend worden teruggebeld. Met onze telefonieoplossing zorgen wij de telefoon altijd wordt aangenomen.

De telefonieoplossing die wij je bieden heet de LanTel Cloud. Het is een oplossing voor je gehele telefonie in de cloud met veel mogelijkheden en functionaliteiten die wij op jouw organisatiekunnen afstemmen.

Telefonie voor de juridische dienstverlening

De voordelen van onze cloud telefonieoplossing

De LanTel Cloud is een totaaloplossing van internet, vaste en mobiele telefonie. Je gebruikt hiervan alleen wat jouw organisatie nodig heeft. Telefonie is bij ons een dienst en daarom betaal je per gebruiker. Maandelijks kan je het aantal gebruikers op- en afschalen. Zo betaal je nooit te veel. Andere voordelen zijn:

  • Altijd bereikbaar

    Je telefooncentrale in de cloud staat op een server. Als hier iets mis mee is, word je centrale automatisch verplaatst naar een andere server, zo blijf je operationeel.

  • Hoge spraakkwaliteit

    Met LanTel Cloud heb je een internetverbinding die enkel en alleen wordt gebruikt voor je telefonie. Hierdoor heb je altijd een hoge spraakkwaliteit.

  • Efficiënt werken

    De LanTel Cloud biedt vele inzetbare functies om een telefonieomgeving te vormen die bij jouw organisatie past en waarmee je efficiënt kunt werken.

  • Alles bij één partij

    Met de LanTel Cloud voeg je al je bedrijfscommunicatie samen bij één partij. Zo heb je één factuur en één aanspreekpunt voor je telefonieoplossing in de cloud.

De juiste functionaliteiten voor de juridische dienstverlening

Onze telefonie oplossingen voor de juridische dienstverlening bevatten standaard functionaliteiten zoals keuzemenu's, belgroepen, en wachtrijen. Om echt prettig en efficiënt te werken hebben wij specifieke functionaliteiten waar we je graag meer over vertellen. De volgende functies zijn naar wens af te nemen en in te zetten.

  • LanTel E-fax

    E-fax

    Een ondertekende fax is in Nederland een rechtsgeldig document. Een e-mail heeft deze status niet. Daarom is faxen binnen de financiële dienstverlening nog steeds populair, alleen het grote fax apparaat niet zo zeer. Met E-fax verstuur je en ontvang je heel eenvoudig faxen via je mailbox. Je hebt geen duur faxapparaat, geen onderhoudskosten en uitgaven aan papier en toners meer nodig.

  • Vast mobiel integratie

    Vast mobiel integratie

    Als provider van mobiele telefonie integreren wij je mobiele telefonie in je vaste telefonieoplossing. Dit houdt in dat je op je vaste nummer gebeld wordt én met je vaste nummer naar buiten belt via jouw mobiel. Of je nu bij een cliënt of in de rechtbank bent. Je bent altijd bereikbaar en op je mobiel behoud je alle functionaliteiten die je ook op kantoor hebt. Collega’s kunnen ook zien of je beschikbaar bent om een gesprek door te verbinden.

  • Private Cloud telefonie

    Private Cloud

    Het is mogelijk om je cloud oplossing in een Private Cloud te laten draaien. De andere vorm is een Public Cloud die qua veiligheid al hoge standaarden heeft. Bij een Private Cloud maakt alleen één organisatie gebruik van de omgeving. Er wordt geen hard- en software gedeeld. Het is in eigen beheer wat een hogere mate van veiligheid biedt. De telefonieomgeving kan met een gesloten verbinding aan ons datacenter worden gekoppeld.

  • LanTel CRM koppeling

    CRM Koppeling

    Wij koppelen jouw CRM systeem met onze LanTel Cloud. Hiermee behaal je vooral tijdswinst. Onze software herkent het nummer van de bellende klant. Je hoeft geen informatie op te vragen. Het klantdossier open je direct met een pop-up op je beeldscherm. Je kunt de beller vanaf nu direct persoonlijk begroeten want je ziet wie jou belt. Vanuit het klantdossier bel je met één klik naar de klant, je maakt geen fout meer door handmatige overname van telefoonnummers.

VoIP bellen via SIP trunks
Vraag offerte aan

Ben je geïnteresseerd in onze telefonieoplossing?

Een totaaloplossing met LanTel Cloud

De telefonie voor de financiële dienstverlening die wij bieden is een totaaloplossing voor telefonie in de cloud. Wij noemen dit LanTel Cloud. Het is een het pakket waar alles in zit om jouw organisatie optimaal bereikbaar te houden. En je gebruikt er alleen dat gene van wat jouw organisatie nodig heeft.

Met LanTel Connect leveren wij een betrouwbare internetverbinding die puur voor telefonie met een hoge spraakkwaliteit is. Het is voor sommige organisaties zelf mogelijk om </a href=”https://lantel.nl/lantel-cloud/connect/”>internet en bellen over de zelfde lijn te laten lopen, zonder dat de kwaliteit van je spraak eronder lijdt.

Jouw telefoonnummers en hoe je daar bereikbaar op bent verloopt via een SIP trunk. Dit valt onder LanTel SIP. Je hosted telefooncentrale in de cloud regelen wij met LanTel Hosted. Hiervoor bieden wij verschillende pakketten voor een oplossing op maat.

Als adviseur van je klanten ben je buiten de deur ook bereikbaar op je mobiel dankzij LanTel Mobiel. Hiermee integreren we je zakelijke mobiele telefonie in je complete telefonieoplossing. Met LanTel Service bieden wij je 24/7 ondersteuning in geval van storingen en helpen we je met aanpassingen in je telefonieomgeving.

Cloud telefonie in de LanTel Cloud
Afspraak maken

Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:30 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl

LanTel logo wit
Pieter Zeemanweg 57
3316 GZ Dordrecht
KVK: 24342138

8/10 klanttevredenheid door 44 beoordelingen voor LanTel