Telefonie voor de financiële dienstverlening

Panorama Mobile

Telefonie voor financieel adviseurs, accountants en administratiekantoren

Waarschijnlijk ken je de standaard functionaliteiten binnen de telefonie zoals een goed werkende wachtrij functie, belgroepen en automatische meldteksten. Elke organisatie kan hiermee uit de voeten. Met de komst van cloud telefonie is er meer mogelijk en kunnen functionaliteiten op maat gemaakt worden voor jouw organisatie en werkzaamheden.

Zo hebben wij de focus gelegd op telefonieoplossingen specifiek voor financieel adviseurs, accountants- en administratiekantoren. Denk hierbij aan het koppelen van je CRM-systemen zoals Afas, Exact en Unit4. We kunnen je mobiele telefonie integreren zodat elk vast en mobiel gesprek wordt gelogd. Vanaf nu vergeet je geen gesprekken meer te factureren. Dat maakt ons, in deze branche, een specialist als het aankomt op telefonie.

Alles bij elkaar genomen bieden wij je met onze LanTel Cloud oplossing een totaalpakket voor een goede bereikbaarheid. Telefonie neem je af als een dienst en door de toevoeging van mogelijke functionaliteiten bieden wij altijd een oplossing op maat.

Zakelijke telefonie voor de financiele dienstverlening - WYSIWYG

De voordelen van onze cloud telefonieoplossing

De LanTel Cloud is een totaaloplossing van internet, vaste en mobiele telefonie. Je gebruikt hiervan alleen wat jouw organisatie nodig heeft. Telefonie is bij ons een dienst en daarom je betaal je per gebruiker. Maandelijks kan je het aantal gebruikers op- en afschalen, zo betaal je nooit te veel. Andere voordelen zijn:

  • Altijd bereikbaar

    Je telefooncentrale in de cloud staat op een server. Als hier iets mis mee is, word je centrale automatisch verplaatst naar een andere server, zo blijf je operationeel.

  • Hoge spraakkwaliteit

    Met LanTel Cloud heb je een internetverbinding die enkel en alleen wordt gebruikt voor je telefonie. Hierdoor heb je altijd een hoge spraakkwaliteit.

  • Efficiënt werken

    De LanTel Cloud biedt vele inzetbare functies om een telefonieomgeving te vormen die bij jouw organisatie past en waarmee je efficiënt kunt werken.

  • Alles bij één partij

    Met de LanTel Cloud voeg je al je bedrijfscommunicatie samen bij één partij. Zo heb je één factuur en één aanspreekpunt voor je cloud telefonieoplossing.

Beter samenwerken met UC oplossingen

Onderling overleg is cruciaal voor bedrijven om hun klanten goed te kunnen helpen. Hier worden steeds vaker Unified Communications oplossingen voor gebruikt. Dit zijn systemen waarmee je als organisatie samen kan werken en met elkaar op afstand kan communiceren. We vertellen je er alles over in ons blog ‘Wat is Unified Communications’.

Ben je opzoek naar een UC oplossing? Dan kunnen wij je daar op het gebied van telecom bij helpen. We kunnen samen kijken of onze diensten en oplossingen aansluiten op de wensen van jouw organisatie. Wellicht zijn jullie al geholpen met een kleine aanpassing, zoals het gebruik van softphones die al je vaste bureautoestellen overbodig maken.

Bellen met je Microsoft Teams account

Microsoft Teams is één van de meest bekende UC oplossingen. Veel organisaties zijn deze applicatie de afgelopen periode gaan gebruiken. Het is erop gericht om efficiënt samen te werken. De UC applicatie is uit te breiden met de functionaliteiten van vaste telefonie. Wij kunnen je telefonie koppelen aan je MS Teams account, zodat je vanuit dit account op je vaste telefoonnummer kan bellen en gebeld worden. We vertellen je er alles over in ons blog ‘Bellen via Microsoft Teams’.

Microsoft Teams voor de financiele dienstverlening

De juiste functionaliteiten voor de financiële dienstverlening

Onze telefonieoplossingen voor de financiële dienstverlening bevatten standaard functionaliteiten zoals keuzemenu's, belgroepen, en wachtrijen. Om echt prettig en efficiënt te werken hebben wij specifieke functionaliteiten waar we je graag meer over vertellen. De volgende functies zijn naar wens af te nemen en in te zetten.

  • LanTel CRM koppeling

    CRM Koppeling

    Wij koppelen jouw CRM systeem met onze LanTel Cloud. Hiermee behaal je voornamelijk tijdswinst. Onze software herkent het nummer van de bellende klant. Je hoeft geen informatie op te vragen. Het klantdossier open je via een pop-up op je beeldscherm. Je kunt de beller vanaf nu direct persoonlijk begroeten, want je ziet direct wie jou belt. Vanuit het klantdossier bel je met één klik naar de klant. Zo maak je geen fout meer door handmatige overname van telefoonnummers.

  • Vast mobiel integratie

    Vast mobiel integratie

    Als provider van mobiele telefonie integreren wij je mobiele telefonie in je vaste telefonieoplossing. Dit houdt in dat je op je vaste nummer gebeld wordt én met je vaste nummer naar buiten belt via jouw mobiel. Met deze integratie verloopt je mobiele telefonie via je centrale in de cloud. Zo kunnen deze gesprekken gelogd worden en niet meer vergeten worden om te factureren. Onderling, vast of mobiel, bel je gratis naar elkaar en databundels kunnen worden gedeeld.

  • Remote werken

    Remote werken

    Omdat je telefooncentrale in de cloud is kan je overal werken mits je toegang hebt tot het internet. Met een zo gehete ‘softphone’ kan je bellen via je laptop met behoud van alle functionaliteiten van je telefonieomgeving zoals je die op kantoor hebt. Denk aan keuzemenu’s, wachtrijen en het makkelijk kunnen doorschakelen van gespreken.

  • Antwoorddienst

    Antwoorddienst

    Binnen de branche komt het voor dat je inkomende gesprekken van je klanten beantwoord. Wanneer dit van toepassing is regelen wij in dat jouw receptioniste kan inzien voor welke onderneming er wordt gebeld. Het gesprek kan dan namens het desbetreffende bedrijf aangenomen worden.

Telefonie voor accountants
Vraag offerte aan

Geïnteresseerd? Vraag direct een offerte aan voor
jouw organisatie

Een totaaloplossing met LanTel Cloud

De telefonie voor de financiële dienstverlening die wij bieden is een totaaloplossing voor telefonie in de cloud. Wij noemen dit LanTel Cloud. Het is een het pakket waar alles in zit om jouw organisatie optimaal bereikbaar te houden. En je gebruikt er alleen dat gene van wat jouw organisatie nodig heeft.

Met LanTel Connect leveren wij een betrouwbare VoIP verbinding die puur voor telefonie met een hoge spraakkwaliteit is. Het is voor sommige organisaties zelf mogelijk om internet en bellen over de zelfde lijn te laten lopen, zonder dat de kwaliteit van je spraak er onder lijdt.

Jouw telefoonnummers en hoe je daar bereikbaar op bent verloopt via een SIP trunk. Dit valt onder LanTel SIP. Je telefooncentrale in de cloud regelen wij met LanTel Hosted. Hiervoor bieden wij verschillende pakketten voor een oplossing op maat.

Als adviseur van je klanten ben je buiten de deur ook bereikbaar op je mobiel dankzij LanTel Mobiel. Hiermee integreren we je zakelijke mobiele telefonie in je complete telefonieoplossing. Met LanTel Service bieden wij je 24/7 ondersteuning in geval van storingen en helpen we je met aanpassingen in je telefonieomgeving.

Cloud telefonie in de LanTel Cloud
Afspraak maken

Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:30 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl

LanTel logo wit
Pieter Zeemanweg 57
3316 GZ Dordrecht
KVK: 24342138

8/10 klanttevredenheid door 44 beoordelingen voor LanTel