LanTel Hosted

Hosted telefonie,
een telefooncentrale
in de cloud

Panorama Mobile

Een passende hosted telefonie oplossing van LanTel

LanTel Hosted is het onderdeel van de LanTel Cloud dat geheel draait om hosted telefonie. Je komt ook termen tegen als hosted VoIP, hosted voice of hosted telefooncentrale. Het komt allemaal op hetzelfde neer, namelijk een telefooncentrale in de cloud. Omdat niet elke organisatie hetzelfde is, hebben wij verschillende oplossingen op het gebied van hosted telefonie.

Met onze oplossingen kunnen we elk bedrijf bedienen binnen het MKB. We hebben zelfs specifiek op maat gemaakte oplossingen voor telefonie voor huisartsen en telefonie voor scholen en onderwijsinstellingen.

Maar eerst, hoe werkt hosted telefonie?

Hosted telefonie is een Voice over IP (VoIP) oplossing. Dat wil zeggen dat je over een internetverbinding belt via een telefooncentrale in de cloud. Deze centrale vervangt de fysieke telefooncentrale op locatie. Je telefooncentrale draait nu in een goed beveiligd datacenter binnen de EU. Je belt niet meer over een analoge lijn maar via internet en dat heet VoIP bellen. Hoe dit in zijn geheel werkt, lees je in ons blog ‘Wat is VoIP bellen?’.

Hosted telefonie en een centrale in de cloud van LanTel

De voordelen van hosted telefonie

  • Schaalbaar & Flexibel

    Maandelijks kun je add-ons en gebruikersprofielen op en afschalen. Dat is handig als een werknemer vertrekt, of als er een nieuwe bij komt.

  • Gratis updates

    Wij zorgen ervoor dat je cloud oplossing altijd draait op de meest recente versie. Je bent altijd verzekerd van de nieuwste functionaliteiten.

  • Profielen op maat

    Bepaal per werknemer wat zij nodig hebben. Bijvoorbeeld een vast en mobiel integratie of rapportage tools. Je betaalt alleen voor wat je gebruikt.

  • Lage kosten

    Er hoeft geen fysieke telefooncentrale aangeschaft te worden die periodiek dure updates nodig heeft om goed te blijven functioneren.

Hosted telefoniecentrale - kies voor cloud telefonie
  • LanTel Wave

    Met LanTel Wave kies je voor een uitgebreid kant-en-klaar pakket. Alle functionaliteiten voor een vast bedrag per maand.

    vanaf €11 per user / pm
    • Public cloud
    • Vanaf 1 gebruiker
    • Standaard CRM-integratie
    • Kant-en-klaar pakket aan add-ons
    • Rapportages zijn mogelijk
  • Lantel Blue

    LanTel Blue is één van de betere en uitgebreide oplossingen op de markt van zakelijk bellen. Dit is telefonie opnieuw uitgevonden.

    vanaf €19 per user / pm
    • Beweegt met je organisatie mee
    • Uitgebreide integratiemogelijkheden
    • Uitgebreide API mogelijkheden
    • Onbeperkt bellen binnen Europa
    • Meerdere gebruikers profielen
  • Teams Telefonie

    Integreer telefonie binnen je teams omgeving en ontvang op en start met je vaste nummer gespreken buiten de organisatie.

    vanaf €5 per user / pm
    • Alle communicatie op één plek
    • Behoud alle functionaliteiten
    • Naadloos met Operator Connect
    • Locatie onafhankelijk werken
    • Volledig schaalbaar
Download onze gratis Ebooks

Alles over onze telefonieoplossingen

  • Ebook LanTel Wave een uitstekende hosted telefonie oplossing

    LanTel Wave

    Met LanTel Wave is een uitgebreide VoIP zakelijk telefonieoplossing met alle belangrijke functionaliteiten. In ons Ebook lees je er alles over.

  • Ebook Teams bellen via een telefooncentrale in de cloud van LanTel

    Bellen via MS Teams

    Alles over de mogelijkheden van bellen via Teams. Welke van de vier opties om te kunnen bellen via Teams past het beste bij jouw organisatie?

  • Ebook Vast Mobiel Integratie je hosted telefonie oplossing compleet

    Vast Mobiel Integratie

    In dit Ebook bespreken we de belangrijkste punten over vast mobiel integratie, zodat je een weloverwogen keuze kunt maken.

Functionaliteiten van hosted telefonie

Onze telefonieoplossingen LanTel Wave, LanTel Blue en Teams telefonie hebben vele standaard functionaliteiten zoals keuzemenu's, wachtrijen en een belplan. Wanneer jouw organisatie daar om vraagt, kunnen er extra functionaliteiten worden toegevoegd. Alle functionaliteiten zijn maandelijks op en af te schalen.

  • CRM koppeling

    Het is mogelijk om je hosted telefonie te koppelen aan je CRM-systeem (klantsysteem). In het geval van telefonie voor huisartsen, aan je HIS-pakket. Of voor de financiële dienstverlening, specifiek aan je Afas oplossing. Zo krijg je direct alle gegevens van een bellende klant op je scherm.

  • Een complete hosted telefonie oplossing met vast mobiel integratie

    Vast mobiel integratie

    Met een vast mobiel integratie maken wij het mogelijk om je mobiele telefoon onderdeel te maken van je vaste telefonieomgeving. Oftewel, bellen zonder app, met je vaste nummer, via je mobiel. Met LanTel Mobile bieden wij je als provider verschillende aantrekkelijke mobiele abonnementen.

  • Bellen via Teams is een goede alternatieve hosted telefonie oplossing

    Bellen vanuit Teams

    Werkt je organisatie met Microsoft Teams of zijn jullie dat van plan? Bekijk dan de optie om je Teams account te koppelen aan je telefooncentrale in de cloud. Zo kan je binnen Teams bellen en gebeld worden op je vaste nummer. Hoe dit werkt en welke voordelen het je oplevert, lees je in ons blog ‘Bellen via Microsoft Teams’.

  • Werk flexibel met softphones binnen je hosted telefonieoplossing

    Softphones

    In onze telefonieoplossing zit standaard een softphone applicatie. Deze app is op elke laptop en mobiele telefoon te installeren. Hiermee kan je bellen en gebeld worden op je vaste nummer én beschik je over alle functies van je telefonieoplossing. Ideaal voor flexibel en remote werken. Je leest er alles over in ons blog 'Wat is een softphone?'.

LanTel Hosted in cijfers
  • 100%
    Ontzorgd
  • 1
    Factuur
  • € 0,-
    Onderling bellen

Betrouwbaarheid van een telefooncentrale in de cloud

Met onze hosted telefonieoplossingen kunnen we je 24/7 bereikbaarheid garanderen. In deze oplossing zijn twee kritieke punten. Het datacenter waar je telefooncentrale in de cloud draait is de eerste. Wanneer deze wordt getroffen door een storing, schakelt deze over naar een ander datacenter op. Je telefooncentrale in de cloud blijft zo altijd operationeel.

Een betrouwbare internetverbinding

Het tweede punt is de internetverbinding, ook wel VoIP verbinding genoemd. Mocht je hier een storing ondervinden, dan kunnen wij je vaste nummer uit laten komen op een mobiel nummer. Dit heet Emergency Call Routing (ECR). Hier lees je meer over onder LanTel Service. Dit is een aparte dienst en wordt vaak door huisartsen gebruikt om hun spoedlijn op uit te laten komen.

Altijd de laatste versie

Je telefooncentrale in de cloud is altijd up-to-date. Bij LanTel dragen we de verantwoordelijkheid voor onderhoud en beheer van je cloudoplossing. Zo maakt jouw organisatie altijd gebruik van de beste hosted telefonie.

Hosted telefonie met IP-telefoon Yealink
Hosted Telefonie - Afspraak maken
Contact

Meer weten over onze hosted telefonie en telefooncentrales
in de cloud?

Maak jouw LanTel Cloud compleet

Hosted telefonie is het hart van cloud telefonie. Met de overige onderdelen van onze LanTel Cloud stel je een oplossing samen voor een optimale bereikbaarheid. Je gebruikt alleen wat je nodig hebt en het beste past bij jouw organisatie.

FAQ hosted telefonie

Waarom zou je kiezen voor hosted telefonie?

Hosted telefonie is de nieuwe en toekomstbestendige manier van bellen. Met de tijd zal vaste telefonie ophouden te bestaan omdat ISDN-lijnen zullen verdwijnen. Met hosted telefonie bel je via een internetverbinding over je eigen telefooncentrale in de cloud.

Wat kost het onderhoud van hosted telefonie?

Bij LanTel is het onderhoud van je telefoniecentrale in de cloud altijd gratis. Wij zorgen ervoor dat deze altijd up-to-date is. Wij dragen de verantwoordelijkheid voor onderhoud en beheer van je cloudoplossing.

Is hosted telefonie geschikt voor jouw organisatie?

Hosted telefonie is geschikt voor elke organisatie en biedt vele mogelijkheden. LanTel biedt verschillende hosted VoIP zakelijk oplossing voor jouw organisatie met de best passende functionaliteiten. Neem een kijkje op onze website en zie wat wij voor je kunnen betekenen.

Wat zijn de voordelen van hosted telefonie?

Er zijn vele voordelen van hosted telefonie te benoemen. De voornaamste is de flexibiliteit die het je biedt. Overal waar je toegang hebt tot het internet ben je bereikbaar. Verder is het schaalbaar en heeft het lage investeringskosten. Op onze website vertellen we uitgebreid over deze en alle andere voordelen van hosted telefonie.