LanTel Hosted
LanTel Hosted
LanTel Hosted is het onderdeel van de LanTel Cloud dat geheel draait om hosted telefonie. Je komt ook termen tegen als hosted VoIP, hosted voice of hosted telefooncentrale. Het komt allemaal op hetzelfde neer, namelijk een telefooncentrale in de cloud. Omdat niet elke organisatie hetzelfde is, hebben wij verschillende oplossingen op het gebied van hosted telefonie.
Met onze oplossingen kunnen we elk bedrijf bedienen binnen het MKB. We hebben zelfs specifiek op maat gemaakte oplossingen voor telefonie voor huisartsen en telefonie voor scholen en onderwijsinstellingen.
Hosted telefonie is een Voice over IP (VoIP) oplossing. Dat wil zeggen dat je over een internetverbinding belt via een telefooncentrale in de cloud. Deze centrale vervangt de fysieke telefooncentrale op locatie. Je telefooncentrale draait nu in een goed beveiligd datacenter binnen de EU. Je belt niet meer over een analoge lijn maar via internet en dat heet VoIP bellen. Hoe dit in zijn geheel werkt, lees je in ons blog ‘Wat is VoIP bellen?’.
Maandelijks kun je add-ons en gebruikersprofielen op en afschalen. Dat is handig als een werknemer vertrekt, of als er een nieuwe bij komt.
Wij zorgen ervoor dat je cloud oplossing altijd draait op de meest recente versie. Je bent altijd verzekerd van de nieuwste functionaliteiten.
Bepaal per werknemer wat zij nodig hebben. Bijvoorbeeld een vast en mobiel integratie of rapportage tools. Je betaalt alleen voor wat je gebruikt.
Er hoeft geen fysieke telefooncentrale aangeschaft te worden die periodiek dure updates nodig heeft om goed te blijven functioneren.
Met LanTel Wave kies je voor een uitgebreid kant-en-klaar pakket. Alle functionaliteiten voor een vast bedrag per maand.
vanaf €11 per user / pmLanTel Blue is één van de betere en uitgebreide oplossingen op de markt van zakelijk bellen. Dit is telefonie opnieuw uitgevonden.
vanaf €19 per user / pmIntegreer telefonie binnen je teams omgeving en ontvang op en start met je vaste nummer gespreken buiten de organisatie.
vanaf €5 per user / pmMet LanTel Wave is een uitgebreide VoIP zakelijk telefonieoplossing met alle belangrijke functionaliteiten. In ons Ebook lees je er alles over.
Alles over de mogelijkheden van bellen via Teams. Welke van de vier opties om te kunnen bellen via Teams past het beste bij jouw organisatie?
In dit Ebook bespreken we de belangrijkste punten over vast mobiel integratie, zodat je een weloverwogen keuze kunt maken.
Onze telefonieoplossingen LanTel Wave, LanTel Blue en Teams telefonie hebben vele standaard functionaliteiten zoals keuzemenu's, wachtrijen en een belplan. Wanneer jouw organisatie daar om vraagt, kunnen er extra functionaliteiten worden toegevoegd. Alle functionaliteiten zijn maandelijks op en af te schalen.
Het is mogelijk om je hosted telefonie te koppelen aan je CRM-systeem (klantsysteem). In het geval van telefonie voor huisartsen, aan je HIS-pakket. Of voor de financiële dienstverlening, specifiek aan je Afas oplossing. Zo krijg je direct alle gegevens van een bellende klant op je scherm.
Met een vast mobiel integratie maken wij het mogelijk om je mobiele telefoon onderdeel te maken van je vaste telefonieomgeving. Oftewel, bellen zonder app, met je vaste nummer, via je mobiel. Met LanTel Mobile bieden wij je als provider verschillende aantrekkelijke mobiele abonnementen.
Werkt je organisatie met Microsoft Teams of zijn jullie dat van plan? Bekijk dan de optie om je Teams account te koppelen aan je telefooncentrale in de cloud. Zo kan je binnen Teams bellen en gebeld worden op je vaste nummer. Hoe dit werkt en welke voordelen het je oplevert, lees je in ons blog ‘Bellen via Microsoft Teams’.
In onze telefonieoplossing zit standaard een softphone applicatie. Deze app is op elke laptop en mobiele telefoon te installeren. Hiermee kan je bellen en gebeld worden op je vaste nummer én beschik je over alle functies van je telefonieoplossing. Ideaal voor flexibel en remote werken. Je leest er alles over in ons blog 'Wat is een softphone?'.
Met onze hosted telefonieoplossingen kunnen we je 24/7 bereikbaarheid garanderen. In deze oplossing zijn twee kritieke punten. Het datacenter waar je telefooncentrale in de cloud draait is de eerste. Wanneer deze wordt getroffen door een storing, schakelt deze over naar een ander datacenter op. Je telefooncentrale in de cloud blijft zo altijd operationeel.
Het tweede punt is de internetverbinding, ook wel VoIP verbinding genoemd. Mocht je hier een storing ondervinden, dan kunnen wij je vaste nummer uit laten komen op een mobiel nummer. Dit heet Emergency Call Routing (ECR). Hier lees je meer over onder LanTel Service. Dit is een aparte dienst en wordt vaak door huisartsen gebruikt om hun spoedlijn op uit te laten komen.
Je telefooncentrale in de cloud is altijd up-to-date. Bij LanTel dragen we de verantwoordelijkheid voor onderhoud en beheer van je cloudoplossing. Zo maakt jouw organisatie altijd gebruik van de beste hosted telefonie.
Hosted telefonie is het hart van cloud telefonie. Met de overige onderdelen van onze LanTel Cloud stel je een oplossing samen voor een optimale bereikbaarheid. Je gebruikt alleen wat je nodig hebt en het beste past bij jouw organisatie.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138
Geef je wensen aan ons door voor een passende aanbieding, stel een vraag of doe een voorstel om een afspraak te maken.
Binnen één werkdag mag je een reactie van ons verwachten.