Heb je weleens van 0800- en 0900-nummers gehoord, maar vraag je je af wat ze precies inhouden? Lees het hier in dit blog
Lees verderGeschreven door:
Willem Graste
Het belangrijkste wat je nodig hebt om te kunnen bellen via de cloud is internet. Een kwalitatief goed telefoongesprek valt of staat met een betrouwbare VoIP verbinding. LanTel bekijkt per bedrijf welke internetverbinding het beste past. Voor de ene onderneming kan dit een glasvezelverbinding zijn, maar voor een andere organisatie is een VDSL verbinding meer dan voldoende. Met Lantel Connect neem je direct internet af van Lantel.
Om te kunnen VoIP bellen zijn telefoonnummer noodzakelijk. LanTel biedt nummers in verschillende soorten. Denk bijvoorbeeld aan regionale-, internationale nummers en zelfs 0800-nummers. Bepaal zelf welke uitstraling je aan jouw onderneming geeft.
Om goed bereikbaarheid te zijn heb je één of meerdere “virtuele buizen” nodig. Deze bepalen hoeveel gelijktijdige gesprekken je kunt voeren. Men noemt zo’n buis ook wel een SIP-kanaal. Lantel helpt en adviseert je in de keuze van telefoonnummers en SIP-kanalen.
Tot slot valt er onder LanTel SIP ook je SIP server. Dit is de server die de telefoongesprekken via de sip-kanalen mogelijk maakt en dat je bijvoorbeeld gesprekken in de wacht kan zetten en kan doorverbinden.
Bellen vanuit de cloud houdt in dat je geen fysieke telefooncentrale benodigd hebt. Bij hosted VoIP telefonie staat de VoIP telefooncentrale op een goed beveiligde locatie in de cloud.
Deze virtuele telefooncentrale in de cloud, is in drie smaken leverbaar; een Blue, een Wave en een Move oplossing. Beide bieden verschillende functionaliteiten en de daarbij behorende voordelen. Het hangt af van het soort bedrijf welke oplossing het beste bij jullie past. Onze adviseurs vertellen je er graag meer over.
Met de combinatie van de eerste drie diensten beschik je over een volwaardige telefonieomgeving zoals je altijd gewend bent geweest. De laatste jaren heeft de mobiele telefoon een belangrijke positie ingenomen in telefonieland. Veel werknemers zijn tegenwoordig bereikbaar op twee nummers; op zowel een vast als een mobiel nummer.
Deze twee opzichzelfstaande manieren van communiceren leiden vaak tot verwarring. Daar hebben wij een oplossing voor. Onze dienst LanTel Mobile zorgt ervoor dat het mogelijk is om de mobiele telefonie te integreren met je vaste telefonieomgeving, ofwel ‘vast mobiel integratie‘. Je belt met je mobiel en zonder app, maar met je vaste nummer.
Als provider op het betrouwbare netwerk van KPN bieden we drie verschillende mobiele abonnementen aan: Jump, Fly en Freedom.
Bij LanTel vinden we het verlenen van service erg belangrijk. Wat heb je aan een mooi ingerichte telefonieomgeving als je er geen service over kunt krijgen? Daarom ligt bij ons de uitdaging om onze klanten altijd te helpen om het beste uit hun zakelijke telefonie te krijgen. We bieden service in welke vorm dan ook. Denk aan software updates voor cloudoplossingen of hardware service voor het vervangen van hardware wanneer dit gewenst is. We zijn pas tevreden als onze klanten dat ook zijn.
Het grote voordeel om alle bedrijfscommunicatie samen te voegen bij één partij is: één factuur en één aanspreekpunt.
Combineer alle vijf de onderdelen tot een alles-in-1 oplossing en ervaar het maximale gemak van communicatie met LanTel Cloud.
Hebben we je enthousiast gemaakt en wil je weten wat LanTel voor jouw organisatie kan betekenen? Neem contact op met een van onze adviseurs. We helpen je graag.
Heb je vragen of ben je op zoek naar een nieuwe telefonieoplossing? Vul onderstaand formulier in, dan nemen wij binnen één werkdag contact met je op.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138