De deurintercom heeft een lange geschiedenis die teruggaat tot de vroege twintigste eeuw. Lees hier alles over de ontwikkeling van de deurintercom en hoe je deze kan integreren in je Teams omgeving.
Lees verderHet komt geregeld voor dat het op een website lang duurt voordat je een telefoonnummer vindt. Dit zorgt bij klanten die geholpen willen worden vaak voor irritaties. Je zit met een vraag, de ‘veelgestelde vragen’ en ‘FAQ’ op de website geven je geen antwoord en zelf zoeken en het werk doen ben je na 15 minuten wel beu. Je wilt gewoon iemand spreken die jou direct persoonlijk kan helpen.
Geschreven door:
Willem Graste
Telefonie blijft een belangrijk communicatiemiddel. Maar net als met veel zaken, wil je niet te veel betalen en een goede deal pakken. Ga jij op zoek naar de goedkoopste VoIP telefonieoplossing? Let dan wel op wat je daadwerkelijk krijgt. Je wilt niet een contract afsluiten en dan gaandeweg je VoIP oplossing moeten upgraden om aan je wensen te voldoen, met extra kosten tot gevolg.
Zoek niet naar de goedkoopste VoIP oplossing, maar naar de meest goedkope VoIP oplossing die voldoet aan de wensen van jouw organisatie. Telefonie lijkt een hele simpele dienst. Hier een telefoon, daar een telefoon en bellen maar. Bij hele kleine organisaties zal dit vast naar wens werken, maar bij alle andere organisaties dien je wel wat verder te kijken.
De technische mogelijkheden die VoIP, het internet bellen, met zich meebrengt biedt veel meer mogelijkheden dan voorheen. Je hebt geen telefooncentrale meer op locatie, maar een telefooncentrale in de cloud. In dit artikel vertellen wij je waar je rekening dient te houden en wat de mogelijkheden zijn, zodat jij vanuit daar de goedkoopste VoIP telefonieoplossing kan vinden voor jouw organisatie.
Ben je nog niet bekend met VoIP en de voordelen ervan? Lees dan eerst even ons blog ‘Wat is VoIP’. Dan gaan we het nu over de kosten van VoIP telefonie hebben. Hoe goedkoper de telefonie oplossing is, hoe minder uitgebreid deze zal zijn. Om de prijs-kwaliteit verhouding zo gunstig mogelijk te maken, moet je eerst de kwaliteit die je van de telefonieoplossing wenst in kaart brengen. Hiermee bedoelen we: welke functionaliteiten heb je nodig en hoe wil je bereikbaar zijn? Maak een checklist met voor jouw organisatie belangrijke punten en ga dan ‘shoppen’ voor de goedkoopste VoIP telefonieoplossing.
We sommen hier een aantal belangrijke punten voor je op die je op je checklist kan zetten, zodat je opzoek kan gaan naar de goedkoopste VoIP oplossing.
De exacte kosten voor VoIP telefonie zijn, zoals je na het lezen van dit blog kan begrijpen, moeilijk te duiden. Het is afhankelijk van verschillende factoren. LanTel biedt in ieder geval verschillende VoIP telefoonsystemen zoals LanTel Wave, LanTel Blue en LanTel Move. Deze oplossingen hebben elk hun onderscheidende vermogen en mogelijkheden. De ene heeft weer specifiekere functionaliteiten dan de andere, waardoor er altijd een oplossing bij zit die bij jouw wensen, budget en situatie past.
De goedkoopste VoIP oplossing ga je in onze optiek vinden door in grote lijnen op papier te zetten wat je wensen zijn van de telefonieoplossing. Deze wensenlijst schotel je voor bij enkele leveranciers, zodat zij in grote lijnen hetzelfde aanbieden. Je kan dan de aanbiedingen goed vergelijken op wat jouw organisatie nodig heeft en op prijs.
Je hebt daarnaast nog de keuze of je telefonie afneemt als een dienst. Hierbij betaal je een maanbedrag per gebruiker en zijn er lage eenmalige opstartkosten. Je kan makkelijk op en afschalen en updates van het systeem zijn gratis. Een andere optie, die we vaak bij telefonie voor scholen zien, is een koopconstructie waarbij de eenmalige kosten aan het begin hoog zijn. Je schaft de centrale en gebruikerslicenties voor een vast bedrag bij het begin aan. In vergelijking met het prijs per maand model is deze vorm na ca. 10 jaar goedkoper.
Wij adviseren je uiteraard graag bij het maken van de juiste keuze voor een nieuw telefoniesysteem. Wil je een vrijblijvende offerte ontvangen of graag in gesprek met een van onze experts? Vul dan het onderstaande formulier in of neem contact op met ons via 078-630 55 55 of sales@lantel.nl.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138