LanTel
LanTel
Al jaren zijn wij specialist in het bieden van VoIP telefonie voor huisartsen, praktijken, en telefonie voor zorgcentra en zorggroepen. Door het persoonlijke contact dat wij hebben met onze klanten weten wij wat er speelt en wat men verwacht van zorg telefonie. Met een frisse blik houden wij de focus op:
Om onze dienstverlening nog beter aan te laten sluiten op de wensen binnen de eerstelijnszorg, werken wij samen met verschillende partners zoals ZON ICT en Aurora.
Steeds meer praktijken maken gebruik van teleQ in combinatie met hun telefonieomgeving. Veel van onze klanten ervaren het gemak en de rust die deze toepassing binnen de praktijk brengt. Als gecertificeerd partner van teleQ kunnen wij je hier alles over vertellen.
Telefonie voor huisartsen is een vak apart. Er zijn functionaliteiten binnen de telefonieoplossing die alleen in dit vakgebied worden gebruikt. Denk hierbij aan een spoedlijn en een herhaalreceptenlijn. Verder zijn er richtlijnen waaraan je dient te voldoen. Neem onze gespreksopname module als voorbeeld, deze voldoet aan de richtlijnen om gesprekken twee jaar te bewaren en niet 'standaard' met een maximum van 30 dagen. Onze specialisatie voor huisartsen loopt door in de volgende punten:
Onze toestellen zijn van hetzelfde merk als de telefonieoplossing. Hierdoor haal je meer functionaliteiten uit het toestel en werkt deze gebruiksvriendelijker. Onze toestellen laten geen gemist gesprek zien wanneer dit gesprek door een collega is beantwoord. Andere cloud oplossingen hebben deze intelligentie niet.
Onze rapportage module brengt tot in detail de bereikbaarheid van je praktijk in kaart. Met deze informatie kan de optimale bezetting van assistenten worden bepaald. Het geeft je inzicht of elke oproep via de spoedlijn wel of niet binnen de gestelde 30 seconden is aangenomen.
Onze telefonieoplossing voor huisartsen staat in een private cloud. Dit houdt in dat alleen jouw organisatie gebruik maakt van deze telefonieomgeving. Er wordt geen hard- en software gedeeld zoals bij een Public Cloud. Het is in eigen beheer wat een hogere mate van veiligheid en betrouwbaarheid biedt.
Op onze website vind je veel informatie over onze telefonieoplossing voor jouw praktijk, zorgcentrum en/of zorggroep. In ons Ebook hebben we alle informatie verzameld en gaan we dieper in op de materie. Dit hebben we aangevuld met verschillende klantverhalen. Vul je contactgegevens in en je ontvangt hem in je mailbox.
Onze oplossingen voor zorg telefonie voor huisartsen bevatten de beste functionaliteiten voor huisartsen. Alleen wat je nodig hebt en gaat gebruiken om prettig en efficiënt te werken. Wij richten ons op wat een assistente of huisarts écht nodig heeft zonder onzin.
De volgende functies zijn naar wens af te nemen en in te zetten.
Wij koppelen jouw HIS pakket aan onze telefonieoplossing. Zo kun je o.a. direct het dossier openen van de bellende patiënt. Wij kunnen dit met verschillende systemen zoals Medicom, Promedico, OmniHIs en Mira. Wij hebben basis koppelingen en uitgebreide koppelingen. Je leest er alles over op onze pagina over HIS koppelingen.
Als partner van Aurora teleQ kunnen wij je voorzien van de best werkend koppeling met teleQ. Dit telefoonmanagementstool is een add-on op je telefoniesysteem om het binnenkomende telefoonverkeer beter te stroomlijnen. Hierdoor zijn piekmomenten en de bezetting van assistentes nog beter te managen.
Laat een beller via het keuzemenu een herhaalrecept doorgeven. De volgorde van de ingesproken informatie bepaal jezelf. Terugbellen, terugspoelen en opnieuw afspelen zijn standaard functies. Via een telefoon of PC kan een assistente de herhaalrecepten van meerdere artsen bewaken en behandelen.
Als één van de eerste in Nederland boden wij deze functie aan. Inmiddels is een spoedlijn verplicht en vrijwel een standaard functionaliteit geworden. Kies voor een aparte spoedlijn met automatische gespreksopname die volledig datum- en tijd gestuurd is. Het kan allemaal.
Helaas komt het vaker voor dat patiënten verbaal minder vriendelijk worden of zelfs vormen van agressie vertonen. In dit geval kun je gebruik maken van het stil alarm op je toestel. Andere collega’s binnen de praktijk krijgen dan een melding op hun scherm en kunnen dan bijspringen.
Als specialist in huisartsen telefonie kan een partnerschap met E-Zorg niet ontbreken. Wij maken het mogelijk om jouw telefonie over de beveiligde verbinding van E-Zorg te laten verlopen. In sommige gevallen dient de bandbreedte vergroot te worden om dit te realiseren. Hiermee spaar je een aparte internetverbinding voor je telefonie uit wat zal resulteren in een kostenbesparing. Lees er alles over in ons blog telefonie via je E-Zorg verbinding.
Met zorg telefonie in de cloud is het mogelijk om de druk op je internetverbinding te controleren. Gesprekken staan in de wacht bij de telefooncentrale in de cloud en verlopen pas over je verbinding zodra er een toestel vrij komt. In de klantcase van GC Berkel en Rodenrijs vertellen wij hier meer over. Door controle te houden kan de lijn nooit overbelast raken en blijft er altijd ruimte voor zowel een uitgaand gesprek als voor de spoedlijn.
Via E-Zorg kunnen wij Remote Acces voor je verzorgen. Hiermee kan je via een laptop of PC thuiswerken. Je hebt dan een veilige verbinding met de praktijk, daardoor kan je op gelijke wijze blijven werken.
Elke oplossing die wij bieden bevat standaard functionaliteiten die zonder extra kosten vrij te gebruiken zijn. De meest relevante voor een telefonieoplossing voor huisartsen delen we graag met je.
Elke oplossing van ons in de cloud zal 24/7 operationeel zijn. Wanneer de server niet meer werkend is neemt een andere server jouw telefonieoplossing over.
Via een keuzemenu komt de beller uit bij de assistente of kan hij/zij kiezen om een herhaalrecept in te spreken.
Met de wachtrij-functie kun je bellers in de wacht zetten op het moment dat alle medewerkers bezet zijn. Tijdens het wachten houd je ze op de hoogte van het aantal wachtenden.
Denk hierbij aan een belschema. Hierin leg je vast hoe je praktijk bereikbaar moet zijn. Bepaal het traject door je keuzemenu zodat de beller de juiste persoon aan de lijn krijgt.
Stel tijdsprofielen in. Dit zijn nummerplannen voor verschillende momenten van de dag of week. Bijvoorbeeld een profiel voor na sluitingstijd. De beller krijgt dan te horen dat je gesloten bent en de volgende werkdag weer om 8:00 bereikbaar bent. Eventueel kun je ze nog de mogelijkheid bieden een voicemail in te spreken.
Dit is volledig automatisch in te stellen om fouten te voorkomen en tijd te besparen.
De VoIP telefonie voor huisartsen die wij bieden is een onderdeel van onze telefonie in de cloud oplossing, de LanTel Cloud. Dit is hét pakket waar alles in zit om jouw praktijk optimaal bereikbaar te houden.
Met LanTel Connect leveren wij een betrouwbare verbinding om te kunnen internet bellen met een hoge spraakkwaliteit. Jouw telefoonnummers en hoe je daar bereikbaar op bent verloopt via een SIP trunk. Dit valt onder LanTel SIP. Je telefooncentrale in de cloud regelen wij met LanTel Hosted. Hiervoor hebben wij verschillende pakketten voor een oplossing op maat.
Alhoewel het bij huisartsen telefonie niet veel voorkomt, bieden wij met LanTel Mobile de mogelijk van vast nummer op mobiel. Hiermee maak je mobiele telefonie onderdeel van je complete telefonieoplossing. Met LanTel Service bieden wij je 24/7 ondersteuning in geval van storingen en helpen we je met aanpassingen in je telefonieomgeving.
Met LanTel Service bieden wij je 24/7 ondersteuning in geval van storingen en helpen we je met aanpassingen in je telefonieomgeving.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138
Geef je wensen aan ons door voor een passende aanbieding, stel een vraag of doe een voorstel om een afspraak te maken.
Binnen één werkdag mag je een reactie van ons verwachten.