Shomi is jouw slimme assistent die gesprekken afhandelt, analyseert en samenvat. Je bespaart tijd, behoudt het overzicht en richt je op wat écht belangrijk is. Ervaar het gemak zelf, nu gratis tot 1 juli 2025
Lees verder
Geschreven door:
Willem Graste
In een eerder blog, over de voordelen van een zakelijk mobiel abonnement, hebben we dit onderdeel al eens belicht. Dit ging over praktische zaken zoals het kunnen terugvorderen van de btw, medewerkers die niet meer hoeven te declareren en een grotere kans van behoud van klanten. In dit blog gaan we het meer hebben over de voordelen van een zakelijk telefoonabonnement op technisch niveau.
Alle licenties voor het gebruik van vaste telefonie en de zakelijke telefonieabonnementen bellen onderling gratis. Wanneer je bij een andere partij de mobiele abonnementen afneemt, betaal je over en weer gesprekskosten.
Wanneer de zakelijke telefoonabonnementen onderdeel uitmaken van de gehele telefonieoplossing, heb je direct toegang tot alle uitgebreide functionaliteiten van de oplossing zelf. Met de mobiele telefoons binnen de oplossing kan je bijvoorbeeld de bezet status zien van al je collega’s en kan je doorverbinden met ruggespraak. Dit houdt in dat je eerst de persoon aan de lijn krijgt naar wie je het gesprek doorverbindt. Na een korte introductie van het gesprek verbind je de beller door.
Met een zakelijk telefoonabonnement bel je met een 06-nummer, maar niet als je het onderdeel maakt van je gehele telefonieoplossing. Althans je kan ervoor kiezen of je met je 06-nummer of een vast nummer van jouw bedrijf naar buiten belt. Een vast zakelijk nummer staat nog altijd professioneler dan een 06-nummer. Je kan zelf instellen wanneer je met welk nummer belt. Als voorbeeld, tijdens je werkdagen bel je van 8:00 tot 18:00 met het vaste nummer. In de tijden daarbuiten en het weekend bel je met je 06. Zo houd je werk en privé beter gescheiden en heb je beter controle over welke klanten je 06-nummer hebben. Buiten de gestelde tijden (8:00 -18:00) ben je alleen nog op je mobiele nummer bereikbaar. Wie jou op je vaste nummer belt krijgt dan je voicemail te horen.
Het ontgrendelen van alle voordelen van een zakelijk telefoonabonnement binnen je telefonie oplossing noemen wij vast mobiel integratie. Wil je hier meer over weten én wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen op het gebied van telefonie? Neem dan contact met ons op. Dat kan via 078-630 55 55 of sales@lantel.nl, of vul onderstaand formulier in. Dan nemen we contact met jou op.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138