LanTel
LanTel
LanTel biedt VoIP zakelijk oplossingen voor elke organisatie. Hierbij hebben we een speciale focus op telefonie voor huisartsen en telefonie voor scholen. In deze branches verwacht men extra veel van een telefonieoplossing. Vanuit deze specifieke oplossingen ontwikkelen wij betrouwbare zakelijke VoIP oplossingen voor een optimale bereikbaarheid van elke organisatie. Zo maken we VoIP voor kleine bedrijven en voor grote bedrijven de ideale oplossing.
Wij hebben verschillende VoIP telefooncentrales met de beste standaard functionaliteiten. Daarbij heeft elke telefooncentrale een eigen onderscheidend vermogen. Of je nu een zakelijke VoIP oplossing zoekt voor een kleine, middelgrote of grote onderneming, wij kunnen je altijd een passende oplossing bieden. Onze VoIP voor bedrijven oplossingen vind je op onze hosted telefonie pagina.
In welke sector jouw organisatie ook werkzaam is, onze werkwijze bij VoIP voor bedrijven is altijd hetzelfde. Met een frisse blik kijken we naar jouw organisatie, jouw wensen en de bestaande mogelijkheden. Zo houden wij de focus op wat écht belangrijk is:
Met Hosted Wave kies je voor een uitgebreid zakelijk VoIP kant-en-klaar pakket. Alle functionaliteiten voor een vast bedrag per maand.
vanaf €11 per user / pmHosted Blue is één van de betere en uitgebreide oplossingen op de markt van zakelijk bellen. Dit is telefonie opnieuw uitgevonden.
vanaf €19 per user / pmIntegreer telefonie binnen je teams omgeving en ontvang op en start met je vaste nummer gespreken buiten de organisatie.
vanaf €5 per user / pmElke zakelijke VoIP oplossing die wij bieden, bevat standaard functionaliteiten die zonder extra kosten te gebruiken zijn. De meest relevante functionaliteiten voor een VoIP bedrijven oplossing voor elke organisatie delen we graag met je.
Al onze oplossingen in de cloud zullen 24/7 operationeel zijn. Wanneer de server niet meer werkt neemt een andere server jouw VoIP zakelijk oplossing over zonder dat jij er iets van merkt. Geheel automatisch.
Maak belgroepen aan, bijvoorbeeld op basis van afdelingen binnen de organisatie. Denk aan alle assistentes, verkoop- of inkoopmedewerkers in één groep. Zodra één van de medewerkers opneemt zal de oproep niet meer overgaan bij de anderen.
Met een keuzemenu is het mogelijk dat bellers kiezen naar welke medewerker of afdeling (belgroep) ze worden doorgeschakeld. Bellers krijgen direct de juiste persoon of afdeling aan de lijn.
Denk hierbij aan een belschema. Hierin leg je vast hoe jouw organisatie bereikbaar moet zijn. Bepaal het traject door je keuzemenu zodat de beller de juiste persoon aan de lijn krijgt.
Stel tijdsprofielen in voor verschillende momenten van de dag of week. Bijvoorbeeld een profiel voor na sluitingstijd. De beller krijgt te horen dat je gesloten bent en de volgende werkdag om 8:00 bereikbaar bent. Eventueel kun je de mogelijkheid bieden een voicemail in te spreken.
Dit is volledig automatisch in te stellen om fouten te voorkomen.
Met een wachtrij kun je bellers in de wacht zetten wanneer alle medewerkers bezet zijn. Speel een wachtmuziekje en geef het aantal wachtenden in de rij door.
Bepaal de maximale hoeveelheid bellers in de rij met wachtrijbeperking. Is dit drie, dan krijgt elke vierde beller te horen dat het druk is, en wordt er verzocht later terug te bellen.
Wachtrijbeperking is niet het meest klantvriendelijk. Het is mogelijk om wachtenden in de rij over te laten lopen naar een andere belgroep.
Ben je op zoek naar een nieuwe VoIP zakelijk oplossing? Download dan dit Ebook. We geven je nuttige informatie die jou helpt bij het vinden van de best passende telefonieoplossing voor jouw organisatie. We vertellen je hoe het Nederlandse telefonielandschap eruit ziet, waar je op moet letten voordat je een nieuwe oplossing aanschaft en welke telefonieoplossingen LanTel jou te beiden heeft, inclusief Teams telefonie.
Naast de standaard functionaliteiten kunnen we je VoIP zakelijke oplossing verder op maat inrichten. VoIP voor kleine bedrijven kan immers anders ingedeeld worden dan VoIP voor grote bedrijven. Met onze CRM-koppeling behaal je tijdswinst en kan je jouw klanten sneller en persoonlijker helpen. Onze vast-mobiel integratie zorgt ervoor dat je overal bereikbaar bent voor jouw klanten.
Het is mogelijk om je telefonie te koppelen aan je CRM-systeem (klantsysteem). Wij kunnen dit met een groot aantal systemen. Met een koppeling krijg je direct alle gegevens van een bellende klant op je scherm en kan je direct het klantdossier openen. Neem contact op om te controleren of we jouw CRM-systeem kunnen koppelen.
Met vast mobiel integratie maken wij het mogelijk om je mobiele telefoon onderdeel van je vaste telefonieomgeving te maken. Ofwel, bellen zonder app, met je vaste nummer, via je mobiel. Met LanTel Mobile bieden wij als provider je verschillende aantrekkelijke mobiele abonnementen.
Werkt je organisatie met Microsoft Teams of zijn jullie dat van plan? Bekijk dan de optie om je Teams account te koppelen aan je telefonie. Zo bel je met en word je gebeld op je vaste nummer binnen Teams. Hoe dit allemaal werkt en alle andere voordelen ervan lees je in ons blog ‘Bellen via Microsoft Teams’.
Wordt er binnen je organisatie flexibel gewerkt, of zijn er collega’s veel buiten de deur actief? Dan zijn softphones een handige oplossing om optimaal bereikbaar te blijven op je vaste nummer. Je behoud alle functionaliteiten die je gewend bent. Lees er alles over in ons blog ‘Wat is een Softphone?’.
Zelfs qua veiligheid van je VoIP bedrijven oplossing valt er iets te kiezen. Dit kan namelijk in een Public of een Private Cloud. Het is niet zo dat een Public Cloud onveilig is, maar een Private Cloud is wel nog beter beschermd. Met name als je te maken hebt met bepaalde regelgeving binnen de branche of specifieke bedrijfspolicy biedt een Private Cloud in VoIP bedrijven oplossingen echt veel meerwaarde.
Onze Hosted Wave en Hosted Blue oplossingen draaien in een Public Cloud. Deze omgeving wordt gedeeld met meerdere organisaties, dus iedereen maakt gebruik van dezelfde functionaliteiten. Hierdoor is het in de regel een goedkopere optie. Qua veiligheid is het bij een Public Cloud niet mogelijk om de directe internetverbinding met de cloud te beveiligen.
Met Hosterd Move draait je ‘telefooncentrale’ in een Private Cloud. Dit is een omgeving die wordt geleverd aan, en gebruikt wordt door één organisatie. Er wordt geen hard- en software gedeeld. Het is in eigen beheer wat een hogere mate van veiligheid biedt. De telefonieomgeving kan met een gesloten verbinding aan ons datacenter worden gekoppeld.
De cloud telefonie die wij elke organisatie bieden is een totaaloplossing die voortkomt uit onze LanTel Cloud. Dit is het pakket waar alles in zit om jouw organisatie optimaal bereikbaar te houden.Met LanTel Connect leveren wij een betrouwbare VoIP verbinding. Deze is puur voor telefonie, zodat wij je een hoge spraakkwaliteit kunnen garanderen. In sommige gevallen is het ook mogelijk om deze verbinding te gebruiken voor internet en bellen. Dit is afhankelijk van de omvang van je organisatie en welke verbindingen er beschikbaar zijn.
Bij VoIP voor bedrijven zijn jouw telefoonnummers en bereikbaarheid gekoppeld aan SIP trunk. Dit valt onder LanTel SIP. Je telefooncentrale in de cloud regelen wij met LanTel Hosted. Dit is het hart van je VoIP zakelijk. Zoals gezegd heb je bij ons de keuze uit verschillende centrales, zodat er altijd een geschikte centrale voor jouw bedrijf is.
Wanneer zakelijke mobiele telefonie een belangrijk onderdeel is van je bedrijfsvoering, dan integreren wij deze moeiteloos met onze vast nummer op mobiel oplossing.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138
Geef je wensen aan ons door voor een passende aanbieding, stel een vraag of doe een voorstel om een afspraak te maken.
Binnen één werkdag mag je een reactie van ons verwachten.