LanTel

Zakelijke telefonie voor de eerstelijnszorg

Panorama Mobile

Zakelijke telefonie voor de eerstelijnszorg

Wij leveren zakelijke telefonie voor de eerstelijnszorg en bieden een totaal oplossing met relevante functionaliteiten. Wat onze concurrenten bieden, kunnen wij je ook geven als jij dat wilt. Wij richten ons liever op wat je écht nodig hebt zonder onzin. Dus geen applicaties of functionaliteiten die je toch niet gaat gebruiken.

Elke oplossing die wij bieden heeft standaard functionaliteiten. Deze worden gebruikt door zowel huisarts- en tandartspraktijken, apotheken en fysiotherapeuten. Denk bijvoorbeeld aan wachtrijen en keuzemenu’s voor de beller. Deze functionaliteiten zijn allemaal in te richten zoals jij dat wilt en zoals het beste past binnen jouw organisatie.

De standaard functies vullen we aan met specifieke functionaliteiten gericht op jouw praktijk en vakgebied.

Zakelijke telefonie voor de eerstelijnszorg
Public Cloud vs. Private Cloud

Wij bieden drie oplossingen op het gebied van zakelijke telefonie voor de eerstelijnszorg. Dit zijn Hosted Wave, Move en Flow. Het zijn alle drie cloud oplossingen. Qua functionaliteiten en mogelijkheden doen ze niet veel onder voor elkaar.
Het grootste verschil is de soort van cloud omgeving.

  • Public Cloud

    Onze Hosted Wave oplossing draait in een Public Cloud. Deze omgeving wordt gedeeld met meerdere organisaties, dus iedereen maakt gebruik van dezelfde functionaliteiten. Wanneer de beheerder van de cloud iets aanpast dan geldt dat voor iedereen. Qua veiligheid is het bij een Public Cloud niet mogelijk om de directe internetverbinding met de cloud te beveiligen.

  • Private Cloud

    Met Hosted Move of Flow draait je ‘telefooncentrale’ in een Private Cloud. Dit is een omgeving die exclusief wordt geleverd aan, en gebruikt wordt door één organisatie. Er wordt geen hard- en software gedeeld. Het is in eigen beheer wat een hogere mate van veiligheid biedt. De telefonieomgeving kan met een directe en gesloten verbinding aan ons datacenter worden gekoppeld.

Bereikbaarheid

LanTel is van maandag t/m vrijdag
van 08:30 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55

Volg LanTel
8/10 klanttevredenheid door 34 beoordelingen voor LanTel