LanTel

VoIP telefonie voor fysiotherapie

Panorama Mobile

VoIP telefonie voor fysiotherapie

Sinds enkele jaren kan men rechtstreeks de fysiotherapeut bellen voor een afspraak. Een doorverwijzing van de huisarts is niet meer nodig. Een goede bereikbaarheid van jou als fysiotherapeut is daarom erg belangrijk. Onze oplossingen voor VoIP telefonie voor fysiotherapie richten zich daarop. Wanneer jouw bereikbaarheid niet goed is heeft een potentiële klant zo een andere fysiotherapeut aan de lijn.

We hebben slimme oplossingen voor zelfstandige fysiotherapeuten, praktijken en organisaties met meerdere locaties. Welke omvang jouw onderneming ook heeft, onze werkwijze blijft hetzelfde in het vinden van de beste oplossing. We bekijken met een frisse blik jouw organisatie en de bestaande mogelijkheden. Zo houden wij de focus op wat écht belangrijk is:

  • Altijd bereikbaar zijn
  • Een hoge spraakkwaliteit
  • Efficiënt werken met een oplossing op maat
VoIP telefonie voor fysiotherapie - tegel

De juiste functionaliteiten voor fysiotherapie

Onze oplossingen voor VoIP telefonie voor fysiotherapie beschikken over functionaliteiten die echt relevant zijn. Wij richten ons op wat jij als fysiotherapeut of organisatie écht nodig hebt zonder onzin. Geen applicaties of functionaliteiten die je toch niet gaat gebruiken.

  • Voicemail

    Op het moment dat je bezig bent met een behandeling ben je zelden in de gelegenheid om een telefoon te beantwoorden. Een goedwerkende en duidelijke voicemail is dan van belang. Deze stellen we samen met jou naar wens in.

  • Doorschakelen

    We kunnen je inkomende gesprekken altijd doorschakelen. Bijvoorbeeld wanneer je onderdeel uitmaakt van een zorgcentrum. Het gesprek komt dan uit bij de assistente en zij zal dan ook zien dat het gesprek via jou binnenkomt.

  • Systeemzekerheid

    Elke oplossing van ons in de cloud zal 24/7 operationeel zijn. Wanneer de server niet meer werkend is dan neemt een andere server jouw telefonieoplossing over.

  • Mobiel integratie

    Een vast nummer komt nog altijd betrouwbaarder over dan een 06-nummer. Met onze oplossing heb je een vast nummer die wij doorschakelen naar je mobiel zonder gebruik van een app. En wanneer jij belt, ziet de ontvanger jouw vaste nummer op zijn scherm verschijnen.

  • Koppeling met een CRM-pakket

    De telefonieoplossing die wij leveren kunnen wij koppelen aan jouw CRM-pakket (Intramed e.d.). Op het beeldscherm van jouw computer verschijnt een pop-up wanneer een patiënt belt. Vanuit deze pop-up kan het patiëntdossier of agenda geopend worden. Dit bespaart tijd en verkleint de kans op het maken van fouten.

Dolf Asscheman - VoIP telefonie voor fysiotherapie
Vraag offerte aan

Laat je adviseren over VoIP telefonie voor fysiotherapeuten

Praktijk groot of klein? LanTel Cloud.

Er zijn verschillende onderdelen nodig om een totaaloplossing te bieden als het gaat om zakelijke telefonie. Deze onderdelen hebben wij samen gebracht binnen LanTel Cloud. Dit is een totaalpakket voor telefonie in de cloud. Door de onderdelen specifiek op elkaar af te stemmen kunnen we de beste oplossing bieden als het gaat om VoIP telefonie voor fysiotherapie. Of je nu onderdeel uitmaakt van een zorgcentrum, een eigen praktijk of meerdere fysiotherapeuten praktijken hebt. Met de LanTel Cloud komen wij altijd tot een oplossing die perfect bij jouw organisatie past.

Met LanTel Connect leveren wij een betrouwbare VoIP verbinding die puur voor internet telefonie met een hoge spraakkwaliteit is. Jouw telefoonnummers en hoe je daar bereikbaar op bent verloopt via een SIP trunk. Dit valt onder LanTel SIP. Je telefooncentrale in de cloud regelen wij met LanTel Hosted. Hiervoor hebben wij verschillende pakketten voor een oplossing op maat.

Als provider van mobiele telefonie maken wij vast nummer op mobiel mogelijk. Hiermee kunnen wij mobiele telefonie perfect integreren met je gehele telefonieoplossing. We verschillende abonnementen die je vindt onder LanTel Mobile.

Met LanTel Service bieden wij je 24/7 ondersteuning in geval van storingen en helpen we je met aanpassingen in je telefonieomgeving.

Cloud telefonie in de LanTel Cloud

FAQ VoIP telefonie voor fysiotherapeuten

Waarom telefonie specifiek voor fysiotherapeuten?

Iedereen kan rechtsreeks contact opnemen met een fysiotherapeutenpraktijk. Er is geen doorverwijs meer nodig. Om die reden is het belangrijk om goed bereikbaar te zijn. Dit houdt ook in dat wanneer je niet in de gelegenheid bent om een oproep aan te nemen deze wordt doorgeschakeld naar een collega. Een goede telefonieoplossing voor fysiotherapeuten vraagt nu eenmaal meer dan wat er standaard wordt aangeboden.

Kan ik telefonie afnemen met het zorgcentrum?

Veel fysiotherapeuten maken deel uit van of werken binnen een zorgcentrum. LanTel biedt met VoIP telefonie voor het zorgcentrum de oplossing om gezamenlijk gebruik te maken van telefonie voor de eerstelijnszorg. Als fysio maak je dan onderdeel uit van de telefonieomgeving en kunnen de assistentes jouw oproepen beantwoorden terwijl je bezig bent met een behandeling.

Kunnen cliënten een terugbelverzoek achterlaten?

Je bent niet altijd in de gelegenheid om een telefoon aan te nemen. Je wilt natuurlijk voorkomen dat de beller de volgende fysio gaat bellen voor een afspraak, deze potentiële klant ben je dan zeker kwijt. Met onze oplossing kan de beller een terugbelverzoek achter laten zodat jij terug kan bellen op een later moment.

Zorg op afstand met beeldbellen, kan dat?

Wanneer het voor een cliënt niet mogelijk is om naar de praktijk te komen dan biedt beeldbellen de oplossing. Op afstand kun je zo de blessure bespreken en kijken of oefeningen goed worden uitgevoerd. Beeldbellen is onderdeel van de telefonieoplossing van LanTel.