Zakelijke telefonie
  • Onze cloud telefonieoplossing
    De LanTel Cloud
    LanTel Connect

    De best passende internetverbinding voor je telefonie.

    Alles over internet bellen
    LanTel SIP

    Jouw bereikbaarheid en telefoonnummers regelen wij hier.

    Alles over SIP Trunks
    LanTel Hosted

    Je telefooncentrale in de cloud met heel veel functies.

    Alles over hosted telefonie
    LanTel Mobile

    Integreer je mobiele telefonie in je vaste telefonieomgeving.

    Alles over vast mobiel integratie
    LanTel Service

    24/7 ondersteuning op jouw telefonieoplossing.

    Alles over onze service
    Lees alles over de LanTel Cloud
    Teams bellen

    Bellen via Teams

    Maak van Microsoft Teams een compleet communicatieplatform door het te koppelen aan je telefonieomgeving.

    Lees hier over de mogelijkheden.

    Bellen via Microsoft Teams
  • Branches
    Onze Specialisaties
    Eerstelijnszorg

    Wij hebben vele jaren ervaring met telefonie oplossingen voor de eerstelijnszorg en weten wat er speelt.

    Telefonie voor de eerstelijnszorg
    Zorggroepen en zorgcentra

    Benut alle voordelen van één centrale in de cloud. Werk beter samen, deel capaciteit, bespaar kosten en meer.

    Telefonie voor zorggroepen en zorgcentra
    Scholen en onderwijs

    Wij bedienen meerdere scholen met onze gebruiksvriendelijke en schaalbare telefoniesystemen.

    Telefonie voor scholen en onderwijsinstellingen
    Ga naar branches
    Wietse van der Lei - Neem contact op

    Andere branches

    De oplossingen die wij bieden aan onze specialisatie branches zijn overal perfect toe te passen.

    Of je nu een telefonieoplossing zoekt voor een kleine, middelgrote of grote onderneming, wij kunnen je altijd een passende oplossing bieden.

    VoIP zakelijk oplossing voor elke organisatie
  • Wij zijn LanTel
    Over LanTel
    Wij zijn LanTel

    Met een frisse blik zoeken wij naar de best passende telefonieoplossing.

    Naar het LanTel team
    Gelukkige klanten

    Wij zijn tevreden als onze klanten dat ook zijn. Lees het van de klant zelf.

    Naar alle klantreferenties
    Werken bij LanTel

    Bekijk hier onze vacatures en stage plaatsen. Solliciteer direct en versterk ons team.

    Naar onze vacatures
    Ons blog

    Wij houden je op de hoogte van, voor jou, relevante ontwikkelingen.

    Naar ons blog
    Lees meer over ons
    Zakelijk bellen klantcase

    Lees onze laatste klantcase

    Meerdere keren per jaar schijven wij een klantcase waarin onze klanten vertellen over de telefonieoplossing van LanTel waarmee zij werken.

    Dit keer is het woord aan Zijper Huisartsen Sint Maartensbrug. Zij maken gebruik van onze Blue+teleQ oplossing. Deze oplossing brengt veel rust in hun praktijk.

    Ga naar de klantcase
  • Support
    LanTel Support
    Selfservice

    Heb je een vraag over jouw telefonieomgeving? Alle handige informatie voor onze klanten vind je hier.

    Naar selfservice
    Veelgestelde vragen

    Dagelijks ontvangen wij vragen. We hebben de meest voorkomende vragen voor je op een rijtje gezet.

    Naar veelgestelde vragen
    Actuele storingen

    Ben je niet meer optimaal bereikbaar? Dit kan komen door een storing, controleer hier of daar sprake van is.

    Bekijk actuele status
    Wijziging doorgeven

    Wil je een storing of wijziging doorgeven binnen de telefonie omgeving? Doe dat dan hier.

    Geef je wijziging door
    Ga naar LanTel Support
    LanTel Support

    Spreek een supportmedewerker

    Doet je telefoon het niet of heb je een ander dringend probleem? Bel naar 078 – 630 55 55, stuur een Whatsapp of mail naar servicedesk@lantel.nl.

    Hulp op afstand

    Let op! Klik alleen op de rode knop als een medewerker van LanTel hierom vraagt.

    AnyDesk Windows
    AnyDesk MacOS

  • Contact
    Neem contact met ons op
    Contactgegevens

    E: info@lantel.nl
    T: 078 - 630 55 55

    Neem contact met ons op
    Stel een vraag

    Advies nodig voor de best passende telefonieoplossing? Neem gerust contact op.

    Stel een vraag
    Veelgestelde vragen

    Kijk snel of we je vraag al eens beantwoord hebben onder veelgestelde vragen.

    Naar veelgestelde vragen
    Naar de contactpagina
    Contact met LanTel

    Snel een afspraak plannen?

    Kom bij ons langs, de koffie staat altijd voor je klaar. Of heb je liever dat we bij jou langskomen? Laat het ons weten dan plannen we snel een afspraak in.

    Maak een afspraak
Mijn LanTel
Menu

Blog

Zakelijke telefoongesprekken

11 nov / Blog

Tips zakelijk telefoneren: de do’s en dont’s op een rijtje!

Communicatie via de telefoon is één van de belangrijkste kanalen voor het contact buiten je organisatie. Wij geven je tips voor aan de telefoon én wat belangrijke belangrijke punten zijn van je telefonieoplossing voor een optimale bereikbaarheid.

Lees verder

Door Willem Graste

088 nummer aanvragen

21 sep / Blog

088 nummers aanvragen, dat doe je zo

Een 088 nummer aanvragen voor je bedrijf kan alleen jijzelf. Hoe je dat doet en wat daarvan de kosten zijn vertellen we in dit blog. Kom je er daarna nog niet aan uit? Dan kunnen wij je altijd ondersteunen bij de aanvraag.

Lees verder

Door Willem Graste

VoIP Trends 2023

07 sep / Blog

Dit zijn de VoIP trends van 2022/2023

VoIP telefonie is de norm geworden. We bellen nu met zijn alle via het internet. De ontwikkelingen gaan nu ook veel sneller dan vroeger met analoge telefonie. We hebben voor je deze ontwikkelingen op een rijtje gezet, in dit blog lees je over de VoIP trends van 2023.

Lees verder

Door Willem Graste

BBellen via Microsoft Teams

19 aug / Blog

Wil je advies over bellen via Microsoft Teams?

Wist je dat je met je vaste nummer kan bellen via Microsoft Teams? In dit blog vertellen wij je hoe dit kan en wij je hierbij kunnen helpen.

Lees verder

Door Wietse van der Lei

VoIP problemen verhelpen

16 aug / Blog

Vier tips voor het verhelpen van VoIP problemen

Het is erg vervelend wanneer je VoIP problemen ervaart tijdens het bellen of gebeld worden. Hier lees je de eerste stappen die je zelf kan controleren om de problemen zelf op te lossen.

Lees verder

Door Willem Graste

De voordelen van een zakelijk telefoonabonnement -

05 aug / Blog

Vier voordelen
van een zakelijk telefoonabonnement in je gehele telefonieoplossing

We komen geregeld aan tafel bij bedrijven waar ze naast hun telefonieoplossing bij een andere partij mobiele telefonie afnemen. De nieuwe vorm van telefonie via het internet brengt op het gebied van zakelijke telefonieabonnementen vele voordelen. We vertellen er meer over in dit blog.

Lees verder

Door Willem Graste

Operator Connect - Teams telefonie

21 jul / Blog

Kies voor Teams Telefonie met Operator Connect

Microsoft is met een verandering bezig voor telefonie via Teams. Je hebt hier misschien al eens van gehoord, we hebben het over Operator Connect. In dit blog vertellen we alvast wat je kan verwachten.

Lees verder

Door Willem Graste

Blog - Avaya telefooncentrale - Avaya IP Office

08 jun / Blog

Een Avaya telefooncentrale? Dit is waarom je ervoor kiest

Er is een ruim aanbod aan telefoniesystemen waar je als organisatie uit kan kiezen. De Avaya telefooncentrale is er daar één van. In dit blog vertellen we je alles over de Avaya IP Office.

Lees verder

Door Willem Graste

Klantcase Stichting H30

11 mei / Blog

Al meer dan 15 jaar vertrouwen Stichting H³O en LanTel op elkaar

Wij zijn er trots op dat we al meer dan 15 jaar partner zijn van Stichting H³O. Lees hier over de samenwerking en de telefonieoplossing die wij aan de locaties van H³O leveren.

Lees verder

Door Willem Graste

VoIP telefooncentrales hebben de toekomst

05 mei / Blog

De VoIP telefooncentrale heeft de toekomst

Een fysieke telefooncentrale kennen we allemaal, maar voor hoelang nog? Net als de VHS-videoband, MSN en de diskette, zal de fysieke centrale verdwijnen en zullen jongere generaties niet beter weten dan dat je belt via het internet met een VoIP telefooncentrale.

Lees verder

Door Willem Graste

Pagina 4 van 9« Meest recente«...23456...»Minst recente »
Afspraak maken

Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl

LanTel logo wit
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138

Onze specialisaties
  • Telefonie voor huisartsen
  • Telefonie voor zorggroepen en zorgcentra
  • Telefonie voor apotheken
  • Telefonie voor tandartsen
  • Telefonie voor scholen en het onderwijs
  • VoIP zakelijk voor elke organisatie
9/10 klanttevredenheid door 25 beoordelingen voor LanTel
Onze diensten
  • Cloud telefonie
  • Telefooncentrale in de cloud
  • Vast mobiel integratie | Vast op mobiel
  • SIP Trunks
  • Teams telefonie
  • VoIP bellen
  • Internet telefonie
  • Aurora teleQ
  • 088 nummer aanvragen
  • 085 nummer aanvragen

© LanTel B.V. 2025

  • Algemene voorwaarden |
  • Privacy Statement |
  • Disclaimer |
  • Fair Use Policy |
  • Verwerkersovereenkomst

Website door Internetbureau Elephant

  • Onze VoIP Telefonieoplossing
  • Branches
  • Wij zijn LanTel
  • Support
  • Contact
  • Gelukkige klanten
  • Werken bij LanTel
  • Blog
  • Veelgestelde vragen
  • Status
  • Mijn LanTel