Zakelijke telefonie
  • Onze cloud telefonieoplossing
    De LanTel Cloud
    LanTel Connect

    De best passende internetverbinding voor je telefonie.

    Alles over internet bellen
    LanTel SIP

    Jouw bereikbaarheid en telefoonnummers regelen wij hier.

    Alles over SIP Trunks
    LanTel Hosted

    Je telefooncentrale in de cloud met heel veel functies.

    Alles over hosted telefonie
    LanTel Mobile

    Integreer je mobiele telefonie in je vaste telefonieomgeving.

    Alles over vast mobiel integratie
    LanTel Service

    24/7 ondersteuning op jouw telefonieoplossing.

    Alles over onze service
    Lees alles over de LanTel Cloud
    Teams bellen

    Bellen via Teams

    Maak van Microsoft Teams een compleet communicatieplatform door het te koppelen aan je telefonieomgeving.

    Lees hier over de mogelijkheden.

    Bellen via Microsoft Teams
  • Branches
    Onze Specialisaties
    Eerstelijnszorg

    Wij hebben vele jaren ervaring met telefonie oplossingen voor de eerstelijnszorg en weten wat er speelt.

    Telefonie voor de eerstelijnszorg
    Zorggroepen en zorgcentra

    Benut alle voordelen van één centrale in de cloud. Werk beter samen, deel capaciteit, bespaar kosten en meer.

    Telefonie voor zorggroepen en zorgcentra
    Scholen en onderwijs

    Wij bedienen meerdere scholen met onze gebruiksvriendelijke en schaalbare telefoniesystemen.

    Telefonie voor scholen en onderwijsinstellingen
    Ga naar branches
    Wietse van der Lei - Neem contact op

    Andere branches

    De oplossingen die wij bieden aan onze specialisatie branches zijn overal perfect toe te passen.

    Of je nu een telefonieoplossing zoekt voor een kleine, middelgrote of grote onderneming, wij kunnen je altijd een passende oplossing bieden.

    VoIP zakelijk oplossing voor elke organisatie
  • Wij zijn LanTel
    Over LanTel
    Wij zijn LanTel

    Met een frisse blik zoeken wij naar de best passende telefonieoplossing.

    Naar het LanTel team
    Gelukkige klanten

    Wij zijn tevreden als onze klanten dat ook zijn. Lees het van de klant zelf.

    Naar alle klantreferenties
    Werken bij LanTel

    Bekijk hier onze vacatures en stage plaatsen. Solliciteer direct en versterk ons team.

    Naar onze vacatures
    Ons blog

    Wij houden je op de hoogte van, voor jou, relevante ontwikkelingen.

    Naar ons blog
    Lees meer over ons
    Zakelijk bellen klantcase

    Lees onze laatste klantcase

    Meerdere keren per jaar schijven wij een klantcase waarin onze klanten vertellen over de telefonieoplossing van LanTel waarmee zij werken.

    Dit keer is het woord aan Zijper Huisartsen Sint Maartensbrug. Zij maken gebruik van onze Blue+teleQ oplossing. Deze oplossing brengt veel rust in hun praktijk.

    Ga naar de klantcase
  • Support
    LanTel Support
    Selfservice

    Heb je een vraag over jouw telefonieomgeving? Alle handige informatie voor onze klanten vind je hier.

    Naar selfservice
    Veelgestelde vragen

    Dagelijks ontvangen wij vragen. We hebben de meest voorkomende vragen voor je op een rijtje gezet.

    Naar veelgestelde vragen
    Actuele storingen

    Ben je niet meer optimaal bereikbaar? Dit kan komen door een storing, controleer hier of daar sprake van is.

    Bekijk actuele status
    Wijziging doorgeven

    Wil je een storing of wijziging doorgeven binnen de telefonie omgeving? Doe dat dan hier.

    Geef je wijziging door
    Ga naar LanTel Support
    LanTel Support

    Spreek een supportmedewerker

    Doet je telefoon het niet of heb je een ander dringend probleem? Bel naar 078 – 630 55 55, stuur een Whatsapp of mail naar servicedesk@lantel.nl.

    Hulp op afstand

    Let op! Klik alleen op de rode knop als een medewerker van LanTel hierom vraagt.

    AnyDesk Windows
    AnyDesk MacOS

  • Contact
    Neem contact met ons op
    Contactgegevens

    E: info@lantel.nl
    T: 078 - 630 55 55

    Neem contact met ons op
    Stel een vraag

    Advies nodig voor de best passende telefonieoplossing? Neem gerust contact op.

    Stel een vraag
    Veelgestelde vragen

    Kijk snel of we je vraag al eens beantwoord hebben onder veelgestelde vragen.

    Naar veelgestelde vragen
    Naar de contactpagina
    Contact met LanTel

    Snel een afspraak plannen?

    Kom bij ons langs, de koffie staat altijd voor je klaar. Of heb je liever dat we bij jou langskomen? Laat het ons weten dan plannen we snel een afspraak in.

    Maak een afspraak
Mijn LanTel
Menu

Home » Selfservice » LanTel Meetings

  • LanTel Hosted

LanTel Meetings

Optimaal bereikbaar zijn terwijl je thuiswerkt. Soms is een telefoontje of een mailtje alleen niet voldoende om optimaal in contact te blijven met je klanten of collega’s. Huisartsen willen graag spreekuur op afstand voeren en werknemers van andere organisaties willen gezamenlijk een meeting houden. Wij hebben hiervoor LanTel Meetings. Deze oplossing is door iedereen te gebruiken.

Handleidingen LanTel Meetings

Bij LanTel Meetings heb je een voorzitter die en meeting kan starten en gasten die kunnen deelnemen. Als voorzitter heb je meerdere functies tot je beschikking. We hebben daarom twee aparte handleidingen.

Voorzitter van de meeting

Download hier de handleiding voor “Voorzitter”

Gast van de meeting

Download hier de handleiding voor “Gasten”

Meer over LanTel Meetings

Om LanTel Meetings te kunnen gebruiken hoef je geen klant van ons te zijn. Iedereen kan tot september 2020 gratis gebruik maken van onze applicatie. Op deze pagina vind meer over de toepassing van LanTel Meetings. Heb je hier meer vragen over, neem dan contact met ons op.

Een meeting met je collega’s

Eén op één gesprekken met een collega zijn makkelijk telefonisch te voeren. Een meeting met meerdere collega’s, bijvoorbeeld met je salesteam is een ander verhaal. Met LanTel Meetings heb je als gespreksleider de beschikking over de juiste functionaliteiten om een gerichte meeting te houden met meerdere collega’s.

Online wachtkamer voor huisartsen

Met de applicatie stuur je patiënten een link. Via hun browser komen zij via deze link op het afgesproken tijdstip in een digitale wachtkamer. Net zoals zij in het normale leven naar je praktijk toe komen. Als huisarts heb je de controle over het starten en beëindigen van gesprekken. Zo ontvang je telkens de juiste patiënt in jouw digitale spreekkamer voor een consult.

Veiligheid voorop

LanTel Meetings is een optimaal beveiligd communicatiemiddel. Het dataverkeer tussen jou en onze servers wordt ‘encrypted’ verstuurd. Dit houdt in dat alle spraak, video en chat beveiligd wordt verzonden. De gehele infrastructuur van onze oplossing draait binnen datacenters op Nederlandse bodem. LanTel Meetings voldoet aan de eisen volgens de ISO 27001 en de ISO 9001. De applicatie is ook AVG-proof.

De beste standaard functionaliteiten

  • Opnemen van vergadering  |  Je kan de vergadering opnemen. Op die manier is het mogelijk om nog even terug te kijken wat er is besproken of laat een collega huisarts nog even meekijken naar het consult.
  • Houden van webinars  |  Je kan webinars geven tot 25 deelnemers. Momenteel zijn we bezig dit verder uit te breiden tot 100 deelnemers. De webinars zijn uiteraard op te nemen zodat je deze later kan gebruiken in andere uitingen.
  • Inbellen vanuit telefoon  |  Een deelnemer van een vergadering hoeft niet perse achter een computer te zitten om deel te nemen aan de meeting. De persoon kan ook via zijn telefoon inbellen.
  • Bestanden delen | Tijdens de vergadering kunnen er gemakkelijk bestanden worden gedeeld. Een makkelijke manier van het uitwisselen van extra informatie aan andere deelnemers van de vergadering.

Kom je er niet uit?

LanTel Meetings

Neem contact op met Justin of Martijn.

Bel op 078 – 630 55 55, neem contact op via Whatsapp, of stuur een bericht via onze website.

stuur een bericht

Gelelateerde onderwerpen

    • Overig

    Aurora TeleQ – Gebruikershandleiding

    Aurora teleQ is een telefoonmanagementstool die je kan bedienen via je webbrowser. Het biedt overzicht in alle binnenkomende telefoongesprekken. Wanneer...

    Lees verder
    • LanTel Mobile

    Bellen via 4G (VoLTE) instellen op je toestel

    Bij LanTel Mobile kun je gebruik maken van VoLTE. VoLTE wordt ook wel 4G bellen genoemd. Hiermee heb je verschillende...

    Lees verder
    • Hosted Move
    • LanTel Hosted

    Avaya Workplace handleiding

    Avaya Workplace Zoals hierboven geschreven kan Avaya Workplace gebruikt worden als een softphone. Ideaal om bijvoorbeeld thuis te werken. Via...

    Lees verder
Afspraak maken

Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl

LanTel logo wit
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138

Onze specialisaties
  • Telefonie voor huisartsen
  • Telefonie voor zorggroepen en zorgcentra
  • Telefonie voor apotheken
  • Telefonie voor tandartsen
  • Telefonie voor scholen en het onderwijs
  • VoIP zakelijk voor elke organisatie
9/10 klanttevredenheid door 25 beoordelingen voor LanTel
Onze diensten
  • Cloud telefonie
  • Telefooncentrale in de cloud
  • Vast mobiel integratie | Vast op mobiel
  • SIP Trunks
  • Teams telefonie
  • VoIP bellen
  • Internet telefonie
  • Aurora teleQ
  • 088 nummer aanvragen
  • 085 nummer aanvragen

© LanTel B.V. 2025

  • Algemene voorwaarden |
  • Privacy Statement |
  • Disclaimer |
  • Fair Use Policy |
  • Verwerkersovereenkomst

Website door Internetbureau Elephant

  • Onze VoIP Telefonieoplossing
  • Branches
  • Wij zijn LanTel
  • Support
  • Contact
  • Gelukkige klanten
  • Werken bij LanTel
  • Blog
  • Veelgestelde vragen
  • Status
  • Mijn LanTel