Binnen dit support item leggen we je aan de hand van een handleiding uit hoe je jouw CloudCTI Client update naar de meest recente versie.
Home » Selfservice » CloudCTI Client – Software update
Binnen dit support item leggen we je aan de hand van een handleiding uit hoe je jouw CloudCTI Client update naar de meest recente versie.
Bij LanTel Mobile kun je gebruik maken van VoLTE. VoLTE wordt ook wel 4G bellen genoemd. Hiermee heb je verschillende...
Lees verderAvaya Workplace Zoals hierboven geschreven kan Avaya Workplace gebruikt worden als een softphone. Ideaal om bijvoorbeeld thuis te werken. Via...
Lees verderDe Avaya telefoons die wij voeren komen geheel tot hun recht in onze Hosted Move oplossing. Voor deze oplossing maken...
Lees verderWij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138