Binnen dit support item leggen we je aan de hand van een handleiding uit hoe je jouw CloudCTI Client update naar de meest recente versie.
Home » Selfservice » CloudCTI Client – Software update
Binnen dit support item leggen we je aan de hand van een handleiding uit hoe je jouw CloudCTI Client update naar de meest recente versie.
De Avaya toestellen die wij voeren komen geheel tot hun recht in onze LanTel Move oplossing. Deze oplossing in de...
Lees verderDe toestellen van Yealink worden binnen veel organisaties toegepast. Dit is niet vreemd, als het op prijs/kwaliteit aankomt zijn dit...
Lees verderOnze Microsoft Teams ‘add-on’ is beschikbaar op al onze LanTel Hosted diensten. Met deze koppeling maken wij van je MS...
Lees verderWij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:30 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138