Geschreven door:
Arend Wattel
Waarom wij overstappen naar Odoo
Met de overstap zijn wij ‘toekomst-proof’. Het systeem wordt door de makers constant doorontwikkeld. Bestaande processen zullen zij verbeteren en nieuwe functionaliteiten gaan wij tot onze beschikking krijgen.
Een andere reden dat wij voor Odoo hebben gekozen is dat wij zelf functionaliteiten kunnen aandragen. Momenteel werken wij aan een applicatie waarmee jij als klant inzage krijgt van je actuele verbruik.
Wat is ons doel
Met kleine stapjes werken wij naar een klantportaal. Deze willen wij begin 2020 lanceren. Een portaal waar vele relevante informatie voor jou inzichtelijk is. Al je facturen, offertes, je NAW-gegevens die bij ons bekend zijn en je actuele verbruik. Een plaats waar je gemakkelijk een simkaart of een toestel kan bestellen. Waar je support aan kan vragen, en het proces van je aanvraag kan volgen.
Wat gaat nu voor jou als klant veranderen?
Wij werken inmiddels met het nieuwe CRM-systeem. De facturen die wij nu maken komen nog steeds per mail in PDF-formaat jouw kant op. Offertes die wij nu maken ontvang je met een linkje in je mailbox. Via het linkje kan je de offerte inzien, vragen stellen en wanneer de offerte naar wens is, deze direct goedkeuren.
Neem contact met mij op
Heb je vragen of ben je op zoek naar een nieuwe telefonieoplossing? Vul onderstaand formulier in, dan nemen wij binnen één werkdag contact met je op.