LanTel Hosted

LanTel Blue

Panorama Mobile

LanTel Blue, telefonie opnieuw uitgevonden

Onze LanTel Blue oplossing is een alles-in-één communicatieplatform waarmee je kan bellen, chatten, videovergaderen en bestanden kan delen. Wat dit systeem bijzonder maakt, is de techniek die erachter zit. Achter dit platform zit een hele nieuwe techniek op het gebied van telefonie, waardoor het een hoop extra kan bieden. Het heeft een “open structuur”, wat inhoudt dat het de mogelijkheid biedt om andere bedrijfssystemen eenvoudig te integreren met de LanTel Blue oplossing.

Ondanks deze uitgebreide mogelijkheden is de basis van deze oplossing al zeer toereikend voor veel organisaties. Het is een telefonieplatform dat kwalitatief heel erg goed is voor een zeer betaalbare prijs. Dit maakt het een professioneel platform, wat goed past bij grote organisaties, maar ook toegankelijk is voor MKB-bedrijven.

Op het gebied van integraties kan je denken aan een koppeling met je CRM systeem, met informatiesystemen in de zorg maar ook aan een koppeling om extern te bellen via Teams. Het platform heeft ook goed werkende add-ons zoals een contact center, realtime dashboarding en call center functionaliteiten.

Hosted Blue

De voordelen van onze LanTel Blue oplossing

  • Nieuwste technologie

    Dit platform maakt gebruik van de nieuwste en meest flexibele technologieën op het gebied van telefonie. Het heeft een slimme infrastructuur en de dienst blijft altijd in ontwikkeling. Met dit platform loop je voorop.

  • Schaalbaar beheer

    LanTel Blue heeft een gebruiksvriendelijk beheerportaal waarin je kan op- en afschalen. Stem je communicatie compleet af op de behoefte van je organisatie, zo betaal je nooit te veel.

  • Meer mogelijkheden

    Het platform biedt intuïtieve en adaptieve communicatie en callcenter-apps, die je de mogelijkheid bieden om meer te doen met minder en je organisatie nog efficiënter te laten werken.

  • Data veiligheid

    Online veiligheid is erg belangrijk. Dit platform biedt een veilige gegevensopslag, die voldoet aan de meest strikte normen en regelgeving. Het voorkomt data verlies door storingen, menselijke fouten of criminaliteit.

  • Uitgebreide belbundels

    Een sterk punt van de Hosted Blue oplossing die we graag benoemen zijn de belbundels. Ten opzichte van andere oplossingen in de markt zijn deze uitgebreid en hebben ze een grotere internationale dekking.

Hosted telefoniecentrale - kies voor cloud telefonie
  • LanTel Blue
    Essential

    Een telefoonsysteem in de cloud met alle benodigde functionaliteiten voor een goede bereikbaarheid

    vanaf €19 per user / pm
    • UC Client
    • Mobile Client
    • 3000 min
      Nationaal & Internationaal
    • Integratie mogelijkheden
    • Online vergaderen tot 4 personen
    • Geen
      Inzicht in wachtrijen
      Callcenter functionaliteiten
      Managers rapportage functionaliteiten
  • LanTel Blue
    met Teams

    Alle uitgebreide telefonie functionaliteiten geïntegreerd binnen je eigen Teams omgeving

    vanaf €19 per user / pm
    • UC Client
    • Mobile Client
    • 5000 min
      Nationaal & Internationaal
    • Integratie mogelijkheden
    • Online vergaderen tot 100 personen
    • Geen
      Inzicht in wachtrijen
      Callcenter functionaliteiten
      Managers rapportage functionaliteiten
  • LanTel Blue
    Pro

    Zeer uitgebreid systeem dat verder gaat dan telefonie waarbij je bestanden kan beheren en delen

    vanaf €28 per user / pm
    • UC Client
    • Mobile Client
    • 5000 min
      Nationaal & Internationaal
    • Uitgebreide integratie mogelijkheden
    • Online vergaderen tot 100 personen
    • Én de beschikking over
      Inzicht in wachtrijen
      Callcenter functionaliteiten
      Managers rapportage functionaliteiten

Integreer met andere bedrijfssystemen en werk efficiënter

Het LanTel Blue telefoniesysteem heeft, zoals men dat noemt, een open structuur. Dat houdt in dat er heel gemakkelijk met API’s koppelingen en integraties kunnen worden gemaakt met andere softwareprogramma’s. Een goed voorbeeld hiervan is een koppeling met je CRM-systeem of in het geval van de eerstelijnszorg een HIS koppeling.

Door je CRM-systeem te koppelen aan je telefonieomgeving krijg je een hoop nieuwe functionaliteiten tot je beschikking, waardoor je fijner en efficiënter zal werken. Wanneer een klant belt en dit nummer staat geregistreerd in je systeem krijg je een pop-up in je scherm. Via deze pop-up kan je direct naar de klantkaart van de klant of je agenda openen om een afspraak in te plannen. Via de klantkaart kan je met één click op het nummer uitbellen naar je contacten. Je hoeft dus niet meer een nummer van je scherm over te typen op de telefoon. Deze functionaliteiten zullen je naast gebruiksgemak ook een hoop tijdsbesparing opleveren.

Hosted Blue CRM
Meer over hosted telefonie van LanTel Hosted
Contact

Meer weten over onze LanTel Blue oplossing?

Contact center add-on van LanTel Blue

Een goede aanvulling op dit platform is het contact center. Deze dienst zorgt ervoor dat alle communicatie met uw klant vlekkeloos verloopt, door slimme koppelingen, duidelijke rapportages en de nieuwste mogelijkheden voor agenten en supervisors.

  • Zeer flexibele oplossing met eenvoudige implementatie voor werken op afstand.
  • Eenvoudig schaalbaar van helpdesk teams tot grote multi-channel omgevingen.
  • Slimme routering stroomlijnt klantcontacten en levert context aan agenten, waardoor klanten optimale dienstverlening ervaren.
  • Integratie met CRM- en ERP-systemen en desktop apps zorgt voor een gemakkelijke acceptatie en minimaliseert onderbrekingen.
  • Vermindert de responstijd en verbetert de servicekwaliteit samen met de ervaringen van bellers en agenten.
Hosted Blue Contact Center