LanTel Hosted

Hosted Dive

Panorama Mobile

Hosted Dive, altijd een oplossing op maat

Met Hosted Dive kies je voor een oplossing op maat. Je bepaalt zelf wat je medewerkers nodig hebben op het gebied van telefonie en welke integratie(s) je als organisatie nodig hebt. Deze oplossing is geschikt voor kleine (opstartende) bedrijven tot en met de grootste organisaties met meerdere locaties en afdelingen.

Hosted Dive profielen

Per medewerker bepaal je zelf waar, wanneer, en hoe iemand te bereiken is. Je weet tenslotte zelf welk profiel het beste past bij je medewerkers. Het grote voordeel is dat je geen kosten maakt voor hetgeen wat niet nodig is. Je kunt kiezen uit vier verschillende profielen:

  • Basis, voor medewerkers die voldoende hebben aan een vaste telefoon op de werkplek. Ze beschikken over basis functionaliteiten zoals een een knop voor niet storen en ze kunnen gesprekken doorverbinden.
  • Zakelijk, voor medewerkers die meer nodig hebben dan alleen het basis profiel. Met dit profiel heb je inzicht in andermans bezet status, kan je deel uitmaken van belgroepen, kan je tijdsgebonden doorschakelingen instellen, heb je de beschikking over een Unified Communications app en is vast mobiel integratie mogelijk.
  • Professioneel, voor medewerkers die veel onderweg zijn en die het gemak van een vaste telefoon willen hebben. Je hebt toegang tot alle bovenstaande functionaliteiten en de toegang tot de Webbex client. Dit is een vergelijkbare dienst zoals MS Teams.
Hosted Dive -blok

Uitgebreide functionaliteiten

Met Hosted Dive kan je kiezen om uit te breiden met extra functionaliteiten die speciaal geschikt geschikt zijn voor organisaties met een helpdesk of klantenservice. Dit zijn zogenoemde callcenter functionaliteiten die je helpen om overzicht te houden van alle inkomende gespreken, de productiviteit van de werknemers te sturen en de bedrijfskosten in de hand te houden.

  • Agent software

    Agent software is software dat inkomende telefoongesprekken op efficiënte wijze distribueert. Via de software kun je gesprekken managen, heb je inzicht in de belstatus van je collega’s, en kun je wachtrijen beheren. Binnenkomende gesprekken worden automatisch doorgezet naar een vrije collega. Het geeft je controle en overzicht.

  • Wallboard

    Een wallboard toont realtime statistieken. Het geeft je onder andere direct inzage in het aantal wachtenden, het aantal callcenter agents dat in gesprek is, de gemiddelde wachttijd, en het totaal aantal (on)beantwoorde gesprekken.

  • Rapportage

    De Rapportage functionaliteit geeft je onder andere inzicht in je service level, het aantal beantwoorde gesprekken en de snelheid waarmee gesprekken worden afgehandeld. Rapportages brengen alles duidelijk in kaart en zorgen ervoor dat doelstellingen makkelijk geformuleerd, gemonitord, en behaald kunnen worden.

Hosted Dive, Vanaf €10 per maand

Hosted Dive is een flexibele en functionele telefonieoplossing. Van de kleine ondernemer tot grote bedrijven met bijzondere wensen op het gebied van zakelijke telefonie vinden in Hosted Dive een passende oplossing.

Je kan ervan uitgaan dat deze oplossing moeiteloos met je organisatie mee zal bewegen. Je schaalt makkelijke gebruikers op en af en open je een nieuwe vestiging dan koppelen we deze moeiteloos aan je telefonieoplossing. Met Hosted Dive kunnen wij iedereen maatwerk leveren en betaal je een marktconforme prijs.

Zoek jij een telefooncentrale in de cloud die volledig is aan te passen naar jouw wensen? Dan is Hosted Dive geschikt voor jouw organisatie.

Hosted telefonie van LanTel
Hosted telefoniecentrale - kies voor cloud telefonie
  • Hosted Wave

    Met Hosted Wave kies je voor een uitgebreid kant-en-klaar pakket. Alle functionaliteiten voor een vast bedrag per maand.

    vanaf €6 per user / pm
    • Public cloud
    • Vanaf 1 gebruiker
    • Standaard CRM-integratie
    • Kant-en-klaar pakket aan add-ons
    • Rapportages zijn mogelijk
  • Meest gekozen

    Hosted Dive

    Met Hosted Dive kies je voor een oplossing op maat. Bepaal zelf welke gebruikersprofielen en/of integratie(s) je nodig hebt voor je medewerkers.

    vanaf €10 per user / pm
    • Public cloud
    • Beweegt met je organisatie mee
    • CRM-integratie mogelijk
    • Maatwerk voor een standaard prijs
    • Rapportages zijn mogelijk
  • Hosted Move

    De cloud telefonieoplossing Hosted Move draait in een ‘Private Cloud’. Wanneer goed beveiligde telefonie voor jou belangrijk is.

    vanaf €10 per user / pm
    • Private cloud
    • Vanaf 5 gebruikers
    • Diverse CRM-integraties
    • Maatwerk pakket aan add-ons
    • Rapportages zijn mogelijk

Wat er nog meer kan met Hosted Dive

Met onze telefonieoplossingen in de cloud ben je altijd up-to-date en werk je met de meest recente versie. Dat updaten en onderhouden doen wij voor je. Verder beschik je over een online beheerportaal en is het mogelijk om een oplossing zoals LanTel Dive uit te bereiden met andere functionaliteiten buiten de oplossing zelf.

  • Hosted Wave Portaal

    Online beheerportaal

    Via een online beheerportaal is het mogelijk om zelf alle functionaliteiten te beheren en in te stellen. Het is een intelligente webtool die speciaal voor onze klanten is ontwikkeld. Wanneer je er zelf geen tijd voor hebt mail je onze support die wijzigingen kunnen doorvoeren. Via deze portaal heb je ook realtime inzicht in je verbruik.

  • Hosted Wave VaMo

    Vast mobiel integratie

    Met vast mobiel integratie maken wij het mogelijk om je mobiele telefoon onderdeel te maken van je vaste telefonieomgeving. Ofwel, bellen zonder app met je vaste nummer. Met LanTel Mobile bieden wij als provider je verschillende aantrekkelijke mobiele abonnementen.

  • LanTel CRM koppeling

    CRM koppeling

    Het is mogelijk om je hosted telefonie te koppelen aan je CRM-systeem (klantsysteem). In het geval van telefonie voor huisartsen, aan je HIS-pakket. Of voor de financiële dienstverlening, specifiek aan je Afas oplossing. Zo krijg je direct alle gegevens van een bellende klant op je scherm. Dit levert je tijdswinst op omdat je niet meer naar gegevens hoeft te vragen.

  • Hosted Dive

    Receptionist add-on

    Dit is een applicatie op je desktop die extra functionaliteiten biedt. We benoemen kort de meest gebruikte. De applicatie ondersteunt je met het aannemen en doorzetten gesprekken. Met sneltoetsen op het toetsenbord van je PC neem je gesprekken aan of zet je een gesprek in de wacht. Ook laat het je de actuele wachtrij zien van binnen komende gesprekken.

Meer over hosted telefonie van LanTel Hosted
Wij helpen je graag

Interesse in een telefonieoplossing van LanTel?

Afspraak maken

Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl

LanTel logo wit
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138