LanTel Hosted
LanTel Hosted
Met Hosted Dive kies je voor een oplossing op maat. Je bepaalt zelf wat je medewerkers nodig hebben op het gebied van telefonie en welke integratie(s) je als organisatie nodig hebt. Deze oplossing is geschikt voor kleine (opstartende) bedrijven tot en met de grootste organisaties met meerdere locaties en afdelingen.
Per medewerker bepaal je zelf waar, wanneer, en hoe iemand te bereiken is. Je weet tenslotte zelf welk profiel het beste past bij je medewerkers. Het grote voordeel is dat je geen kosten maakt voor hetgeen wat niet nodig is. Je kunt kiezen uit vier verschillende profielen:
Met Hosted Dive kan je kiezen om uit te breiden met extra functionaliteiten die speciaal geschikt geschikt zijn voor organisaties met een helpdesk of klantenservice. Dit zijn zogenoemde callcenter functionaliteiten die je helpen om overzicht te houden van alle inkomende gespreken, de productiviteit van de werknemers te sturen en de bedrijfskosten in de hand te houden.
Agent software is software dat inkomende telefoongesprekken op efficiënte wijze distribueert. Via de software kun je gesprekken managen, heb je inzicht in de belstatus van je collega’s, en kun je wachtrijen beheren. Binnenkomende gesprekken worden automatisch doorgezet naar een vrije collega. Het geeft je controle en overzicht.
Een wallboard toont realtime statistieken. Het geeft je onder andere direct inzage in het aantal wachtenden, het aantal callcenter agents dat in gesprek is, de gemiddelde wachttijd, en het totaal aantal (on)beantwoorde gesprekken.
De Rapportage functionaliteit geeft je onder andere inzicht in je service level, het aantal beantwoorde gesprekken en de snelheid waarmee gesprekken worden afgehandeld. Rapportages brengen alles duidelijk in kaart en zorgen ervoor dat doelstellingen makkelijk geformuleerd, gemonitord, en behaald kunnen worden.
Hosted Dive is een flexibele en functionele telefonieoplossing. Van de kleine ondernemer tot grote bedrijven met bijzondere wensen op het gebied van zakelijke telefonie vinden in Hosted Dive een passende oplossing.
Je kan ervan uitgaan dat deze oplossing moeiteloos met je organisatie mee zal bewegen. Je schaalt makkelijke gebruikers op en af en open je een nieuwe vestiging dan koppelen we deze moeiteloos aan je telefonieoplossing. Met Hosted Dive kunnen wij iedereen maatwerk leveren en betaal je een marktconforme prijs.
Met Hosted Wave kies je voor een uitgebreid kant-en-klaar pakket. Alle functionaliteiten voor een vast bedrag per maand.
vanaf €6 per user / pmMet Hosted Dive kies je voor een oplossing op maat. Bepaal zelf welke gebruikersprofielen en/of integratie(s) je nodig hebt voor je medewerkers.
vanaf €10 per user / pmDe cloud telefonieoplossing Hosted Move draait in een ‘Private Cloud’. Wanneer goed beveiligde telefonie voor jou belangrijk is.
vanaf €10 per user / pmMet onze telefonieoplossingen in de cloud ben je altijd up-to-date en werk je met de meest recente versie. Dat updaten en onderhouden doen wij voor je. Verder beschik je over een online beheerportaal en is het mogelijk om een oplossing zoals LanTel Dive uit te bereiden met andere functionaliteiten buiten de oplossing zelf.
Via een online beheerportaal is het mogelijk om zelf alle functionaliteiten te beheren en in te stellen. Het is een intelligente webtool die speciaal voor onze klanten is ontwikkeld. Wanneer je er zelf geen tijd voor hebt mail je onze support die wijzigingen kunnen doorvoeren. Via deze portaal heb je ook realtime inzicht in je verbruik.
Met vast mobiel integratie maken wij het mogelijk om je mobiele telefoon onderdeel te maken van je vaste telefonieomgeving. Ofwel, bellen zonder app met je vaste nummer. Met LanTel Mobile bieden wij als provider je verschillende aantrekkelijke mobiele abonnementen.
Het is mogelijk om je hosted telefonie te koppelen aan je CRM-systeem (klantsysteem). In het geval van telefonie voor huisartsen, aan je HIS-pakket. Of voor de financiële dienstverlening, specifiek aan je Afas oplossing. Zo krijg je direct alle gegevens van een bellende klant op je scherm. Dit levert je tijdswinst op omdat je niet meer naar gegevens hoeft te vragen.
Dit is een applicatie op je desktop die extra functionaliteiten biedt. We benoemen kort de meest gebruikte. De applicatie ondersteunt je met het aannemen en doorzetten gesprekken. Met sneltoetsen op het toetsenbord van je PC neem je gesprekken aan of zet je een gesprek in de wacht. Ook laat het je de actuele wachtrij zien van binnen komende gesprekken.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138
Geef je wensen aan ons door voor een passende aanbieding, stel een vraag of doe een voorstel om een afspraak te maken.
Binnen één werkdag mag je een reactie van ons verwachten.