De LanTel Cloud
De LanTel Cloud
Met meer dan 25 jaar ervaring is LanTel een betrouwbare leverancier van cloud telefonie, ook wel cloud bellen genoemd. Wij hebben een uitgebreid productportfolio en diepgaande kennis om jouw organisatie optimaal bereikbaar te maken zoals jij dat wilt. Laat ons je adviseren en wanneer je een keuze hebt gemaakt, overstappen naar Cloud telefonie van LanTel zo is geregeld zonder dat je er hinder van ondervindt.
Wij hebben verschillende oplossingen met elk zijn onderscheidende vermogen. Dit kan een private of een public cloud telefooncentrale zijn, met of zonder vast mobiel integratie, een koppeling tussen je CRM-systeem en je telefonie of bel met je vaste nummer via Microsoft Teams. Met de zakelijke cloud telefonie van LanTel ben je niet alleen optimaal bereikbaar, we kunnen met extra functionaliteiten zorgen dat je fijner en efficiënter kan werken.
Wanneer wij je hebben overtuigd van onze voordelen van onze cloud telefonieoplossing, neem dan contact op. Om gelijk goed van start te gaan hebben wij een speciale aanbieding.
Cloud bellen verloopt via een SIP server. Als hier iets mis mee is word je centrale automatisch verplaatst naar een andere server, zo blijf je operationeel.
Met LanTel Cloud heb je een internetverbinding die enkel en alleen voor je cloud telefonie gebruikt wordt. Hierdoor heb je altijd een hoge spraakkwaliteit.
De LanTel Cloud biedt vele flexibel inzetbare functies om een telefonieomgeving te vormen die bij jouw organisatie past en waarmee je efficiënt kunt werken.
Al je bedrijfscommunicatie voeg je met de LanTel Cloud bij één partij samen. Zo heb je één factuur en één aanspreekpunt voor je cloud telefonieoplossing.
Met Hosted Wave kies je voor een uitgebreid kant-en-klaar pakket. Alle functionaliteiten voor een vast bedrag per maand.
vanaf €11 per user / pmHosted Blue is één van de betere en uitgebreide oplossingen op de markt van zakelijk bellen. Dit is telefonie opnieuw uitgevonden.
vanaf €19 per user / pmIntegreer telefonie binnen je teams omgeving en ontvang op en start met je vaste nummer gespreken buiten de organisatie.
vanaf €5 per user / pmVoor cloud telefonie is een betrouwbare VoIP verbinding een must voor elke organisatie. Deze bieden wij met LanTel Connect. Met onze verbinding kies je voor een gegarandeerde hoge spraakkwaliteit.
Met LanTel SIP regelen en beheren wij jouw telefoonnummers, dat je hiermee kan bellen en gebeld kan worden. Het is een dienst die er in de cloud voor zorgt dat jouw organisatie telefonisch bereikbaar is.
LanTel Hosted is je virtuele telefooncentrale in de cloud. Wij bieden hier verschillende mogelijkheden. Niet elke organisatie is hetzelfde en zo ook de wensen wanneer het aankomt op cloud telefonie.
Vast-mobiel integratie maakt het mogelijk om je mobiele telefoon onderdeel te maken van je cloud telefooncentrale. Ofwel, bellen zonder extra app met je vaste nummer op mobiel. Dat is LanTel Mobile.
Haal met LanTel Service het maximale uit je cloud telefonie en krijg de beste ondersteuning. Bepaal zelf welke service en support je nodig hebt. Wij zorgen ervoor dat je telefonieomgeving altijd up-to-date is.
Benieuwd of de LanTel Cloud voldoet aan de
telefonie wensen van jouw organisatie?
Laten we dan snel een afspraak inplannen.
De LanTel Cloud is een totaalpakket dat toepasbaar is voor elke organisatie. Onze cloud telefooncentrale is opgebouwd uit vijf verschillende diensten die zowel los als gezamenlijk te gebruiken zijn. We gaan hier iets verder op in om te vertellen hoe wij cloud telefonie voor jouw organisatie tot stand brengen. Onze LanTel Cloud bestaat uit 1. LanTel Connect, 2. LanTel SIP, 3. LanTel Hosted, 4. LanTel Mobile en 5. LanTel Service.
De LanTel Cloud telefooncentrale is voor elke organisatie toe te passen. We hebben verschillende oplossingen in ons portfolio die voortvloeien uit onze specialisaties in telefonie voor de eerstelijnszorg en telefonie voor scholen en onderwijsinstellingen. Door de opgebouwde kennis en verschillende oplossingen kunnen wij elke organisatie de best passende VoIP zakelijk telefonieoplossing bieden.
In welke branche je ook zit, onze werkwijze blijft hetzelfde. Wij kijken samen met onze klanten wat zij nodig hebben in een cloud telefonieoplossing. Zonder fratsen en zonder applicaties of functionaliteiten die je toch niet gaat gebruiken. Met een frisse blik bekijken we jouw organisatie en de bestaande mogelijkheden.
Cloud telefonie is langzaamaan de standaard aan het worden. Het ‘bellen in de cloud’ verloopt via een internetverbinding middels een virtuele telefooncentrale in een datacenter. Het maakt de fysieke telefooncentrale op locatie overbodig, maar welke voordelen heeft telefonie in de cloud ons gebracht? We lichten er een aantal toe.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138
Geef je wensen aan ons door voor een passende aanbieding, stel een vraag of doe een voorstel om een afspraak te maken.
Binnen één werkdag mag je een reactie van ons verwachten.