LanTel
LanTel
Het is van belang dat je als apotheek telefonisch goed bereikbaar bent. LanTel biedt een passende oplossing voor VoIP telefonie voor apotheken. Het is een betrouwbare telefonieoplossing met specifieke functionaliteiten gericht op apotheken en het efficiënt werken.
Door de functionaliteiten zoals een koppeling met je AIS-pakket, een lijn voor herhaalrecepten en het toepassen van een keuzemenu kunnen telefonische oproepen sneller afgehandeld worden. Zo houd je meer tijd over voor het verlenen van zorg.
Niet alleen voor zelfstandige apotheekpraktijken maar ook voor apotheken binnen een zorggroep c.q. zorgcentrum hebben wij een passende oplossing. Cloud telefonie maakt het mogelijk om met een complete locatie gebruik te maken van één telefonieoplossing en neem je alleen af wat jouw praktijk nodig heeft van de gehele totaaloplossing.
Of bestaat je organisatie uit meerdere locaties? Dan is onze LanTel Cloud oplossing zeer geschikt. Elke locatie verbinden wij met haar eigen nummer met jouw virtuele telefooncentrale in de cloud. Het onderling bellen is dan ook nog eens gratis.
De functionaliteiten die wij specifiek voor VoIP telefonie voor apotheken hebben ontwikkeld laten jou en je collega's efficiënter oproepen afhandelen. Ze zorgen voor een goede bereikbaarheid van je praktijk wat ten goede komt van je klantentevredenheid.
Wij koppelen jouw AIS pakket aan onze telefonieoplossing. Zo kan je zien wie er belt voordat je de telefoon aanneemt. Open direct het dossier wat bij het nummer hoort. De koppeling zorgt ervoor dat je inkomende oproepen sneller af handelen.
Stel kalender gestuurde profielen in die geheel automatisch de juiste meldteksten afspelen. Stel op werkdagen in dat je om 18:00 gesloten bent, of stel een bericht in voor tijdens het weekend en de feestdagen. Eenmalig instellen voor een jaar lang.
Met een keuzemenu is het mogelijk dat de beller voor wordt gesorteerd en bij de juiste persoon terecht komt. Willen zij een herhaalrecept inspreken, een medewerker spreken of is het de assistente van of de huisarts voor een kort overleg.
Laat een beller via het keuzemenu een herhaalrecept doorgeven. De volgorde van de ingesproken informatie bepaal jezelf. Terugbellen, terugspoelen en opnieuw afspelen zijn standaard functies. Via een telefoon of PC kan een assistente de herhaalrecepten bewaken en behandelen.
De fax wordt in de eerstelijnszorg nog steeds gebruikt, zo ook bij apotheken. Met E-fax verstuur en ontvang je heel eenvoudig faxen via je mailbox. Je hebt geen duur faxapparaat, geen onderhoudskosten en uitgaven aan papier en toners meer nodig.
Wij bieden drie oplossingen voor VoIP telefonie voor apotheken in de cloud. Dit zijn Hosted Wave, Hosted Blue en Hosted Move.
Afhankelijk van wat jouw organisatie nodig heeft zal er één van deze oplossingen geschikt zijn.
Wanneer veiligheid van data belangrijk is, dan valt er zeker iets te kiezen.
Onze Hosted Wave en Hosted Blue oplossingen draaien in een Public Cloud. Deze omgeving wordt gedeeld met meerdere organisaties, dus iedereen maakt gebruik van dezelfde functionaliteiten. Hierdoor is het in de regel een goedkopere optie. Qua veiligheid is het bij een Public Cloud niet mogelijk om de directe internetverbinding met de cloud te beveiligen.
Met Hosted Move draait je ‘telefooncentrale’ in een Private Cloud. Dit is een omgeving die wordt geleverd aan, en gebruikt wordt door één organisatie. Er wordt geen hard- en software gedeeld. Het is in eigen beheer wat een hogere mate van veiligheid biedt. De telefonieomgeving kan met een gesloten verbinding aan ons datacenter worden gekoppeld.
De VoIP telefonie voor apotheken die wij bieden is een onderdeel van onze telefonie in de cloud oplossing, de LanTel Cloud. Dit is het pakket waar alles in zit om jouw apotheek en/of meerdere locaties optimaal bereikbaar te houden.
Met LanTel Connect leveren wij een betrouwbare verbinding om te kunnen internet bellen met een hoge spraakkwaliteit. Jouw telefoonnummers en hoe je daar bereikbaar op bent verloopt via een SIP trunk. Dit valt onder LanTel SIP. Je telefooncentrale in de cloud regelen wij met LanTel Hosted. Hiervoor hebben wij verschillende pakketten voor een oplossing op maat.
Alhoewel het bij apotheken niet veel voorkomt bieden wij met LanTel Mobile de mogelijk van vast nummer op mobiel. Hiermee maak je mobiele telefonie onderdeel van je complete telefonieoplossing. Met LanTel Service bieden wij je 24/7 ondersteuning in geval van storingen en helpen we je met aanpassingen in je telefonieomgeving.
Elke oplossing van ons in de cloud zal 24/7 operationeel zijn. Wanneer de server niet meer werkend is neemt een andere server jouw telefonieoplossing over.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138
Geef je wensen aan ons door voor een passende aanbieding, stel een vraag of doe een voorstel om een afspraak te maken.
Binnen één werkdag mag je een reactie van ons verwachten.