Heeft jouw praktijk of zorgcentrum nog een telefooncentrale op locatie óf een cloud oplossing die niet voldoet aan jullie wensen? Dan heeft LanTel een aantrekkelijke aanbieding voor jou. Als specialist in telefonieoplossingen voor de eerstelijnszorg bieden wij je nu een unieke kans met vele voordelen om over te stappen naar cloud telefonie van LanTel. In ons advies kan je rekenen op de volgende vier punten:
1. Wissel je oude telefoontoestellen in voor nieuwe
De telefoontoestellen waar je nu gebruik van maakt zijn bij ons geld waard.
2. Test een HIS koppeling drie maanden gratis
Met een HIS koppeling worden telefoongesprekken sneller afgehandeld. Wij bieden je de kans om deze koppeling drie maanden gratis te testen.
3. Bespaar met telefonie over je E-Zorg verbinding
Beschik je over een E-Zorg verbinding? Dan is het mogelijk om via deze verbinding ook je telefonie te laten verlopen. Zo bespaar je op maandelijkse kosten van je internetverbinding voor telefonie.
4. Gratis nummer portering voor de eerste 25 nieuwe klanten
Wanneer je de overstap maakt naar LanTel, dan wil je uiteraard je huidige nummers behouden. De kosten voor het overzetten van je nummers, ook wel porteren genoemd, nemen wij bij de eerste 25 nieuwe klanten voor onze rekening.
Telefonie voor huisartsen en zorgcentra is een vak apart. Er zijn functionaliteiten binnen de telefonieoplossing die alleen in dit vakgebied worden gebruikt. Denk hierbij aan een spoedlijn en een herhaalreceptenlijn. Verder zijn er richtlijnen waaraan je dient te voldoen. Neem onze gespreksopname module als voorbeeld, deze voldoet aan de richtlijnen om gesprekken twee jaar te bewaren en niet 'standaard' met een maximum van 30 dagen. Onze specialisatie voor huisartsen loopt door in de volgende punten:
Onze toestellen zijn van hetzelfde merk als de telefonieoplossing. Hierdoor haal je meer functionaliteiten uit het toestel en werkt deze gebruiksvriendelijker. Onze toestellen laten geen gemist gesprek zien wanneer dit gesprek door een collega is beantwoord. Andere cloud oplossingen hebben deze intelligentie niet.
Onze rapportage module brengt tot in detail de bereikbaarheid van je praktijk in kaart. Met deze informatie kan de optimale bezetting van assistenten worden bepaald. Het geeft je inzicht of elke oproep via de spoedlijn wel of niet binnen de gestelde 30 seconden is aangenomen.
Onze telefonieoplossing voor huisartsen staat in een private cloud. Dit houdt in dat alleen jouw organisatie gebruik maakt van deze telefonieomgeving. Er wordt geen hard- en software gedeeld zoals bij een Public Cloud. Het is in eigen beheer wat een hogere mate van veiligheid en betrouwbaarheid biedt.
Je oude toestellen zijn bij ons geld waard. Wissel je oude telefoontoestel in en ontvang een nieuw toestel ter waarde van € 160,00. Neem contact met ons op of jullie toestellen hier voor in aanmerking komen. Deze merken kunnen gegarandeerd ingewisseld worden:
Onze toestellen zijn geschikt om direct vanuit huis te werken wanneer iemand in quarantaine moet. Zo blijven assistentes inzetbaar en huisartsen declarabel voor telefonische spreekuren. Je hoeft enkel het toestel thuis aan te sluiten en je beschikt over alle functionaliteiten zoals je op de praktijk gewend bent.
Met onze toestellen log je met een druk op één knop in of uit bij groepen. Op je toestel blijft ook zichtbaar of je in of uit de groep bent gelogd. Dit gaat in andere oplossing d.m.v. een voicemail waar je naartoe belt om te horen of je wel of niet bent ingelogd. Hetzelfde geldt voor de verschillende nachtstanden, ook deze zijn direct zichtbaar zijn op onze toestellen.
Wij kunnen verschillende basiskoppelingen met HIS pakketten maken. Met onze basiskoppeling test je deze drie maanden volledig gratis met Medicom, Promedico, Mira en OmniHis. Samen met Phamapartners hebben wij een uitgebreide koppeling ontwikkeld voor Medicom en wij verwachten deze begin 2021 voor Promedico aan te kunnen bieden.
Met de basiskoppeling beschik je over click-to-dial. Hiermee bel je met één klik op een telefoonnummer dat op je beeldscherm staat via je telefoon naar buiten. Wanneer een patiënt belt, verschijnt er een pop-up op je beeldscherm waarmee je het patiëntdossier kan openen. Het is een indirecte koppeling, wat inhoud dat je zelf en periodiek het contactenbestand vanuit je HIS-pakket in de koppeling dient te importeren.
Kosten: Na de testperiode kost een gebruikerslicentie € 4,00/maand.
Met deze koppeling toont de pop-up naast het patiëntdossier, de agenda voor het inplannen van een afspraak en wordt het woonverband dat bij een telefoonnummer hoort getoond. Je hebt de beschikking over click-to-dial en de contacten worden geheel automatisch geïmporteerd. Hier lees je alle informatie over deze koppeling.
Kosten: Kosten van de basiskoppeling plus € 180,00/kwartaal per norm praktijk.
In de klantcase van CG Goverwelle vertellen zij over het werken met de uitgebreide Medicom koppeling. Zij beschikken ook over onze rapportage module.
LanTel heeft een partnerschap met E-Zorg. Dit maakt het voor ons mogelijk om jouw telefonie over de beveiligde verbinding van E-Zorg te laten verlopen. In sommige gevallen dient de bandbreedte vergroot te worden om dit te realiseren. In beide gevallen spaar je de aparte internetverbinding voor je telefonie uit, wat zal resulteren in een kostenbesparing. Lees er alles over in ons blog telefonie via je E-Zorg verbinding.
Met telefonie in de cloud is het mogelijk om de druk op je internetverbinding te controleren. Gesprekken staan in de wacht bij de telefooncentrale in de cloud en verlopen pas over je verbinding zodra er een toestel vrij komt. In de klantcase van GC Berkel en Rodenrijs vertellen wij hier meer over. Door controle te houden kan de lijn nooit overbelast raken en blijft er altijd ruimte voor zowel een uitgaand gesprek als voor de spoedlijn.
Naast dat je onze telefoontoestellen direct in kan pluggen, kunnen wij via E-Zorg een dongel voor je verzorgen. Hiermee kan je via een laptop of PC thuiswerken. Je hebt dan een veilige verbinding met de praktijk, waardoor je op gelijke wijze kan blijven werken.
Op onze website vind je veel informatie over onze telefonieoplossing voor jouw praktijk, zorgcentrum en/of zorggroep. In ons Ebook hebben we alle informatie verzameld en gaan we dieper in op de materie. Dit hebben we aangevuld met verschillende klantverhalen. Vul je contactgegevens in en je ontvangt hem in je mailbox.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138
Vul hier je contactgegevens in. We nemen binnen één werkdag contact met je op.