Zakelijke telefonie
  • Onze cloud telefonieoplossing
    De LanTel Cloud
    LanTel Connect

    De best passende internetverbinding voor je telefonie.

    Alles over internet bellen
    LanTel SIP

    Jouw bereikbaarheid en telefoonnummers regelen wij hier.

    Alles over SIP Trunks
    LanTel Hosted

    Je telefooncentrale in de cloud met heel veel functies.

    Alles over hosted telefonie
    LanTel Mobile

    Integreer je mobiele telefonie in je vaste telefonieomgeving.

    Alles over vast mobiel integratie
    LanTel Service

    24/7 ondersteuning op jouw telefonieoplossing.

    Alles over onze service
    Lees alles over de LanTel Cloud
    Teams bellen

    Bellen via Teams

    Maak van Microsoft Teams een compleet communicatieplatform door het te koppelen aan je telefonieomgeving.

    Lees hier over de mogelijkheden.

    Bellen via Microsoft Teams
  • Branches
    Onze Specialisaties
    Eerstelijnszorg

    Wij hebben vele jaren ervaring met telefonie oplossingen voor de eerstelijnszorg en weten wat er speelt.

    Telefonie voor de eerstelijnszorg
    Zorggroepen en zorgcentra

    Benut alle voordelen van één centrale in de cloud. Werk beter samen, deel capaciteit, bespaar kosten en meer.

    Telefonie voor zorggroepen en zorgcentra
    Scholen en onderwijs

    Wij bedienen meerdere scholen met onze gebruiksvriendelijke en schaalbare telefoniesystemen.

    Telefonie voor scholen en onderwijsinstellingen
    Ga naar branches
    Wietse van der Lei - Neem contact op

    Andere branches

    De oplossingen die wij bieden aan onze specialisatie branches zijn overal perfect toe te passen.

    Of je nu een telefonieoplossing zoekt voor een kleine, middelgrote of grote onderneming, wij kunnen je altijd een passende oplossing bieden.

    VoIP zakelijk oplossing voor elke organisatie
  • Wij zijn LanTel
    Over LanTel
    Wij zijn LanTel

    Met een frisse blik zoeken wij naar de best passende telefonieoplossing.

    Naar het LanTel team
    Gelukkige klanten

    Wij zijn tevreden als onze klanten dat ook zijn. Lees het van de klant zelf.

    Naar alle klantreferenties
    Werken bij LanTel

    Bekijk hier onze vacatures en stage plaatsen. Solliciteer direct en versterk ons team.

    Naar onze vacatures
    Ons blog

    Wij houden je op de hoogte van, voor jou, relevante ontwikkelingen.

    Naar ons blog
    Lees meer over ons
    Zakelijk bellen klantcase

    Lees onze laatste klantcase

    Meerdere keren per jaar schijven wij een klantcase waarin onze klanten vertellen over de telefonieoplossing van LanTel waarmee zij werken.

    Dit keer is het woord aan Zijper Huisartsen Sint Maartensbrug. Zij maken gebruik van onze Blue+teleQ oplossing. Deze oplossing brengt veel rust in hun praktijk.

    Ga naar de klantcase
  • Support
    LanTel Support
    Selfservice

    Heb je een vraag over jouw telefonieomgeving? Alle handige informatie voor onze klanten vind je hier.

    Naar selfservice
    Veelgestelde vragen

    Dagelijks ontvangen wij vragen. We hebben de meest voorkomende vragen voor je op een rijtje gezet.

    Naar veelgestelde vragen
    Actuele storingen

    Ben je niet meer optimaal bereikbaar? Dit kan komen door een storing, controleer hier of daar sprake van is.

    Bekijk actuele status
    Wijziging doorgeven

    Wil je een storing of wijziging doorgeven binnen de telefonie omgeving? Doe dat dan hier.

    Geef je wijziging door
    Ga naar LanTel Support
    LanTel Support

    Spreek een supportmedewerker

    Doet je telefoon het niet of heb je een ander dringend probleem? Bel naar 078 – 630 55 55, stuur een Whatsapp of mail naar servicedesk@lantel.nl.

    Hulp op afstand

    Let op! Klik alleen op de rode knop als een medewerker van LanTel hierom vraagt.

    AnyDesk Windows
    AnyDesk MacOS

  • Contact
    Neem contact met ons op
    Contactgegevens

    E: info@lantel.nl
    T: 078 - 630 55 55

    Neem contact met ons op
    Stel een vraag

    Advies nodig voor de best passende telefonieoplossing? Neem gerust contact op.

    Stel een vraag
    Veelgestelde vragen

    Kijk snel of we je vraag al eens beantwoord hebben onder veelgestelde vragen.

    Naar veelgestelde vragen
    Naar de contactpagina
    Contact met LanTel

    Snel een afspraak plannen?

    Kom bij ons langs, de koffie staat altijd voor je klaar. Of heb je liever dat we bij jou langskomen? Laat het ons weten dan plannen we snel een afspraak in.

    Maak een afspraak
Mijn LanTel
Menu

Blog

Moet ik naar de dokter teleQ koppeling

07 feb / Blog, Eerstelijnszorg, Integraties

Moet ik naar de dokter koppelen aan teleQ

Het platform en de app van moetiknaardedokter.nl wordt steeds vaker én in steeds meer landen gebruikt. Net zoals het terugbelsysteem van teleQ. En het is vanaf nu mogelijk om deze programma’s met elkaar te koppelen.

Lees verder

Door Willem Graste

Wat is SBC

29 dec / Blog

Wat is SBC en wat zijn de voordelen met betrekking tot VoIP telefonie?

Binnen de telefonie vliegen de termen en afkortingen je om de oren. Een goed voorbeeld hiervan is SBC, Session Border Controller. Wat dit is en waar dit binnen de telefonie voor wordt gebruikt lees je in dit blog.

Lees verder

Door Willem Graste

3CX Teams - Wat kies je

14 dec / Blog

Kies je voor bellen via Teams of een 3CX oplossing?

Je staat voor de keuze, gaan we de teams omgeving volledig benutten of gaan we gebruik maken van teams en een vrijstaande telefonieoplossing? Dit vraagstuk komen we de laatste tijd vaker tegen. In dit blog vertellen we je wat de afwegingen zijn aan de hand van de 3CX oplossing.

Lees verder

Door Wietse van der Lei

Wat is Codec

29 nov / Blog

Dit is codec en dit kun je ermee op het gebied van VoIP

Binnen zakelijke telefonie is VoIP bellen tegenwoordig de standaard. Deze manier van bellen via internet is kwalitatief goed en kent verschillende voordelen. Achter het VoIP bellen zitten allerlei technieken, die deze manier van communiceren mogelijk maken. In dit artikel gaan we dieper in op het begrip ‘codec’.

Lees verder

Door Willem Graste

VoIP Gateway

11 okt / Blog

Wat is een VoIP gateway?

VoIP gateways zijn ontstaan uit de evolutie van telecommunicatietechnologieën. Ze kunnen niet worden toegeschreven aan één specifieke uitvinder, maar wat zijn VoIP gateways en waar worden ze voor gebruikt? Je leest het in dit blog.

Lees verder

Door Willem Graste

PBX Cloud wat is dat?

24 aug / Blog

De kracht van PBX Cloud: Een diepgaande blik op de telefooncentrale

Een term die je vaak tegenkomt in het telefonielandschap is PBX. Wat deze afkorting betekent en waar het voor wordt gebruikt, vertellen we je in dit blog.

Lees verder

Door Willem Graste

Klantcase Huisartsenpraktijk Acacialaan

02 aug / Blog

De bereikbaarheid bij Huisartsenpraktijk Acacialaan is weer terug op niveau

Het AD volgde de ontwikkelingen op de voet bij Huisartsenpraktijk Acacialaan uit Pijnacker op de voet. Na een overname liep de zorg en bereikbaarheid van de praktijk terug, maar door goed ingrijpen is de is alles weer terug op niveau. Hoe zij dit gedaan hebben lees je in dit artikel.

Lees verder

Door Willem Graste

Teams Dashboard van Micrisoft

06 jul / Blog

Hoe je een effectief MS Teams Dashboard kunt gebruiken

Microsoft Teams biedt voor bedrijven veel verschillende mogelijkheden. Met een MS Teams Dashboard kunnen diverse gegevens eenvoudig inzichtelijk worden gemaakt.

Lees verder

Door Willem Graste

VoIP Security - VoIP beveiliging

04 jul / Blog

VoIP-Security: Hoe beveilig je jouw VoIP telefonieoplossing?

VoIP security is belangrijk voor jouw bedrijf. Hoe dit zit en hoe je jouw bedrijf het beste kunt beschermen, leggen we je hier uit.

Lees verder

Door Willem Graste

VoIP abonnement zakelijk zoeken

23 mei / Blog

Kies het beste VoIP abonnement zakelijk voor jouw bedrijf: 5 tips

Telefonie neem je tegenwoordig af als een dienst. Hoe je hier het beste VoIP abonnement voor vindt vertellen we je in ons blog aan de hand van vijf tips.

Lees verder

Door Willem Graste

Pagina 2 van 9«12345...»Minst recente »
Afspraak maken

Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl

LanTel logo wit
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138

Onze specialisaties
  • Telefonie voor huisartsen
  • Telefonie voor zorggroepen en zorgcentra
  • Telefonie voor apotheken
  • Telefonie voor tandartsen
  • Telefonie voor scholen en het onderwijs
  • VoIP zakelijk voor elke organisatie
9/10 klanttevredenheid door 25 beoordelingen voor LanTel
Onze diensten
  • Cloud telefonie
  • Telefooncentrale in de cloud
  • Vast mobiel integratie | Vast op mobiel
  • SIP Trunks
  • Teams telefonie
  • VoIP bellen
  • Internet telefonie
  • Aurora teleQ
  • 088 nummer aanvragen
  • 085 nummer aanvragen

© LanTel B.V. 2025

  • Algemene voorwaarden |
  • Privacy Statement |
  • Disclaimer |
  • Fair Use Policy |
  • Verwerkersovereenkomst

Website door Internetbureau Elephant

  • Onze VoIP Telefonieoplossing
  • Branches
  • Wij zijn LanTel
  • Support
  • Contact
  • Gelukkige klanten
  • Werken bij LanTel
  • Blog
  • Veelgestelde vragen
  • Status
  • Mijn LanTel