LanTel Mobile
LanTel Mobile
Vast mobiel integratie met LanTel Mobile, zo maak je zakelijke mobiele telefonie onderdeel van je vaste telefonieomgeving. Ofwel, bellen zonder app met je vaste nummer. Als provider maken wij gebruik van de betrouwbare netwerken van KPN en Vodafone en bieden we verschillende abonnementen en bundels.
Met een vast nummer op mobiel oplossing bieden wij elke organisatie de mogelijkheid om hun vaste en zakelijke mobiele telefonie volledig te integreren. Het grote voordeel is dat je op één nummer bereikbaar bent. Zowel op je vaste toestel, als op je mobiele telefoon.
Je krijgt toegang tot zeer veel handige functionaliteiten: vast op mobiel, de bereikbaarheids- en verbruiksapp, Voicemail- en nog veel meer.
Met LanTel Mobile blijven wij vooruitstrevend op het gebied van vast mobiel integratie. Verenig je vaste- en mobiele telefonie met elkaar. Maak nu jouw cloudoplossing compleet.
Onze vast nummer op mobiel oplossing werkt met onze eigen LanTel SIM kaarten. Deze kunnen we volledig integreren met jouw eigen cloud telefonieoplossing. Hierdoor kan jouw mobiel via het gewone GSM netwerk bellen via de “vaste” telefooncentrale en gebruikmaken van alle functies die het biedt. We sommen een aantal voordelen voor je op.
Of je medewerkers nu met hun vaste of mobiele nummer bellen, onderling is dit altijd gratis. Mits je telefonie verloopt via je eigen telefooncentrale in de cloud.
Zonder de noodzaak van een app integreert LanTel Mobile je mobiele telefoon in je vaste telefonieomgeving. Op je mobiele telefoon beschik je over alle functionaliteiten die je gewend bent van je telefonieoplossing.
Omdat je beschikt over alle functionaliteiten van je telefooncentrale in de cloud verbindt je gesprekken heel eenvoudig door naar collega’s. Alles gaat met het gemak van een vast toestel.
Door vast mobiel integratie zullen ook alle mobiele gespreken worden opgenomen in de rapportages. Je kan zien hoeveel gesprekken er zijn gevoerd, hoelang men gemiddeld in de wacht heeft gestaan en hoe lang iemand is ingelogd op het telefoniesysteem.
Omdat jouw mobiel nu onderdeel uitmaakt van de gehele telefonieoplossing, kunnen jouw collega’s zien of je in gesprek bent. Zo hoeven collega’s nooit meer zonder succes een gesprek door te verbinden en kunnen zij direct een terugbelverzoek voor je noteren.
Met vast op mobiel kunnen gesprekken opgenomen worden. Waar dit voorheen alleen mogelijk was voor gesprekken op de vaste toestellen, kunnen nu gesprekken via mobiel opgenomen worden. Handig om afspraken terug te luisteren.
Wanneer je kiest voor vast mobiel integratie, breng je echt al je bedrijfstelefonie onder bij één leverancier. Je hebt alles in één telefonieomgeving en ontvangt één overzichtelijke factuur. Zo heb je één aanspreekpunt voor je al je telefonie.
We zien het met enige regelmaat gebeuren dat personeel gebruik maakt van hun eigen mobiele telefoon. Maar wil je dat wel als werknemer en werkgever? Als werknemer wordt het lastig om werk en privé echt gescheiden te houden. En voor de werkgever: wat als je werknemer bij jou stopt en bij de concurrent gaat werken? Met zijn 06 privé nummer neemt hij je klanten mee. Voor ‘zijn klantenbestand’ blijft hij altijd bereikbaar. Met een vast nummer op mobiel verklein je deze kans aanzienlijk.
Wanneer je kiest voor vast mobiel integratie zijn de 06-nummers van de zaak. Stopt er iemand, dan schakel je het 06-nummer door naar je algemene nummer of de belgroep waar de ex-werknemer deel van uitmaakte. Zijn klanten krijgen dan direct een werknemer aan de lijn die de klant kan bedienen en overnemen.
Je kan met een vast mobiel integratie heel gemakkelijk met je vaste nummer op mobiel bellen. Naast dat je vaste nummer op je mobiel uitkomt, bel je via je mobiel met je vaste nummer naar buiten. De ontvanger ziet dan het zakelijke vaste nummer i.p.v. het 06-nummer op zijn beeldscherm.
De native dialer is de ingebouwde telefoonapplicatie van het besturingssysteem die op jouw smartphone draait. Bij een vast op mobiel kan deze native dialer worden gebruikt om zowel vaste als mobiele gesprekken te beheren. Twee voordelen hiervan zijn:
Met vast op mobiel hoeven medewerkers geen extra applicatie te installeren of te leren gebruiken; ze kunnen gewoon de native dialer gebruiken. Dit verhoogt de gebruiksvriendelijkheid en vermindert de leercurve. Daarnaast zijn kortere interne nummers ook te gebruiken via de native dialer.
Bij een vast nummer op mobiel worden gesprekken via de native dailer via je eigen telefooncentrale geleid. Zo kan je jij of je telecompartner beter toezichthouden en voldoen aan compliance vereisten. Gesprekken kunnen zelfs worden versleuteld en geregistreerd volgens bedrijfsbeleid.
Wanneer jouw organisatie veel gebruikt maakt van mobiele telefonie is vast op mobiel een serieuze oplossing om naar te kijken. Het brengt medewerkers zo veel gebruiksgemak op hun mobiele toestel én er zal geen gebruik meer worden gemaakt van 06-privé nummers. Al je externe contacten zien en nemen alleen nog maar contact met je op via jouw vaste telefoonnummers.
Het is ook nog eens voordelig wanneer je medewerkers flexibel werken. Ze kunnen hun bereikbaarheid aanpassen aan de uren die ze werken en zijn altijd bereikbaar, onafhankelijk op welke locatie ze zichzelf bevinden.
Let op! Niet elke provider biedt zo’n intelligente vorm van vast mobiel integratie zoals LanTel dat doet. De definitie van vast mobiel integratie is niet voor elke provider hetzelfde. De meeste zien het kunnen doorschakelen van je vaste nummer naar mobiel en het bellen met je vaste nummer vanuit je mobiel al als een integratie. Voor deze doorschakeling betaal je vaak gesprekskosten en beschik je niet over de uitgebreide functionaliteiten van je telefonieoplossing.
Een slimme mobiele telefonieoplossing vanuit onze eigen LanTel Cloud. In de huidige 24-uurs economie is een goede telefonische bereikbaarheid uitgegroeid tot een basisvoorwaarde voor zakelijk succes. Vast nummer op mobiel neemt hierdoor een cruciale positie in binnen het zakendoen.
Met een simkaart van LanTel Mobiel heb je alle telefonie ondergebracht bij één partij. Een abonnement kan al afgenomen worden vanaf één gebruiker. Een ‘gewoon’ mobiel abonnement zonder integraties, ofwel Sim Only, afnemen is ook mogelijk. Net als het gebruiken van twee mobiele nummers op één simkaart.
Als provider bieden wij onze eigen mobiele abonnementen met verschillende bundels. En maken wij gebruik van de betrouwbare netwerken van KPN en Vodafone. Zo komen we altijd tot een vast mobiel integratie oplossing die bij jouw organisatie past.
Niet elke organisatie maakt gebruik van mobiele telefonie waardoor vast mobiel integratie geen must is. De overige vier onderdelen van onze cloud telefonieoplossing zijn wel essentieel. Combineer de onderdelen, gebruik wat je nodig hebt en wat het beste past bij jouw organisatie.
Kies de voip telefooncentrale die bij jouw organisatie past.
Telefooncentrale in de cloud
Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138
Geef je wensen aan ons door voor een passende aanbieding, stel een vraag of doe een voorstel om een afspraak te maken.
Binnen één werkdag mag je een reactie van ons verwachten.