LanTel Hosted
LanTel Hosted
Onze LanTel Blue oplossing is een alles-in-één communicatieplatform waarmee je kan bellen, chatten, videovergaderen en bestanden kan delen. Wat dit systeem bijzonder maakt, is de techniek die erachter zit. Achter dit platform zit een hele nieuwe techniek op het gebied van telefonie, waardoor het een hoop extra kan bieden. Het heeft een “open structuur”, wat inhoudt dat het de mogelijkheid biedt om andere bedrijfssystemen eenvoudig te integreren met de LanTel Blue oplossing.
Ondanks deze uitgebreide mogelijkheden is de basis van deze oplossing al zeer toereikend voor veel organisaties. Het is een telefonieplatform dat kwalitatief heel erg goed is voor een zeer betaalbare prijs. Dit maakt het een professioneel platform, wat goed past bij grote organisaties, maar ook toegankelijk is voor MKB-bedrijven.
Op het gebied van integraties kan je denken aan een koppeling met je CRM systeem, met informatiesystemen in de zorg maar ook aan een koppeling om extern te bellen via Teams. Het platform heeft ook goed werkende add-ons zoals een contact center, realtime dashboarding en call center functionaliteiten.
Dit platform maakt gebruik van de nieuwste en meest flexibele technologieën op het gebied van telefonie. Het heeft een slimme infrastructuur en de dienst blijft altijd in ontwikkeling. Met dit platform loop je voorop.
LanTel Blue heeft een gebruiksvriendelijk beheerportaal waarin je kan op- en afschalen. Stem je communicatie compleet af op de behoefte van je organisatie, zo betaal je nooit te veel.
Het platform biedt intuïtieve en adaptieve communicatie en callcenter-apps, die je de mogelijkheid bieden om meer te doen met minder en je organisatie nog efficiënter te laten werken.
Online veiligheid is erg belangrijk. Dit platform biedt een veilige gegevensopslag, die voldoet aan de meest strikte normen en regelgeving. Het voorkomt data verlies door storingen, menselijke fouten of criminaliteit.
Een sterk punt van de Hosted Blue oplossing die we graag benoemen zijn de belbundels. Ten opzichte van andere oplossingen in de markt zijn deze uitgebreid en hebben ze een grotere internationale dekking.
Een telefoonsysteem in de cloud met alle benodigde functionaliteiten voor een goede bereikbaarheid
vanaf €19 per user / pmAlle uitgebreide telefonie functionaliteiten geïntegreerd binnen je eigen Teams omgeving
vanaf €19 per user / pmZeer uitgebreid systeem dat verder gaat dan telefonie waarbij je bestanden kan beheren en delen
vanaf €28 per user / pmHet LanTel Blue telefoniesysteem heeft, zoals men dat noemt, een open structuur. Dat houdt in dat er heel gemakkelijk met API’s koppelingen en integraties kunnen worden gemaakt met andere softwareprogramma’s. Een goed voorbeeld hiervan is een koppeling met je CRM-systeem of in het geval van de eerstelijnszorg een HIS koppeling.
Door je CRM-systeem te koppelen aan je telefonieomgeving krijg je een hoop nieuwe functionaliteiten tot je beschikking, waardoor je fijner en efficiënter zal werken. Wanneer een klant belt en dit nummer staat geregistreerd in je systeem krijg je een pop-up in je scherm. Via deze pop-up kan je direct naar de klantkaart van de klant of je agenda openen om een afspraak in te plannen. Via de klantkaart kan je met één click op het nummer uitbellen naar je contacten. Je hoeft dus niet meer een nummer van je scherm over te typen op de telefoon. Deze functionaliteiten zullen je naast gebruiksgemak ook een hoop tijdsbesparing opleveren.
Een goede aanvulling op dit platform is het contact center. Deze dienst zorgt ervoor dat alle communicatie met uw klant vlekkeloos verloopt, door slimme koppelingen, duidelijke rapportages en de nieuwste mogelijkheden voor agenten en supervisors.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138
Geef je wensen aan ons door voor een passende aanbieding, stel een vraag of doe een voorstel om een afspraak te maken.
Binnen één werkdag mag je een reactie van ons verwachten.