Geschreven door:
Peter Krijgsman
Je Avaya IP Office systeem blijft wel functioneren na 10 juni 2019. LanTel zal support blijven verlenen op het systeem. Indien zich een probleem voordoet waarbij de ondersteuning van producent Avaya noodzakelijk is, kan hier na 10 juni 2019 niet meer op worden teruggevallen. In dat geval dient het systeem alsnog te worden geüpgraded naar de meest recente softwareversie.
Wat te doen:
- Voor 100% supportgarantie of de aanschaf van nieuwe licenties dien je te upgraden naar de meest recente releases R10 of R11. De upgrade hangt onder andere af van het type hardware dat jullie organisatie nu in gebruik heeft en de huidige softwarestand. LanTel weet precies wat er voor jullie organisatie benodigd is en kan op maat advies verlenen.
of
- Stap over naar een telefonie oplossing in de cloud. Met hosted telefonie heb je een uitgebreide en flexibele keuzemogelijkheid met daarin alle functionaliteiten voor een vast bedrag per gebruiker per maand. LanTel levert deze oplossing al vanaf één gebruiker.
Vraag onze accountmanagers Bram, Dolf of Wietse om advies. Geen klant van LanTel? Geen probleem. Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Bron: End_of_Sale_IP_Office_pre_R10_SW_licenses_effective_June_2019.pdf
Neem contact met mij op
Heb je vragen of ben je op zoek naar een nieuwe telefonieoplossing? Vul onderstaand formulier in, dan nemen wij binnen één werkdag contact met je op.