Binnen dit support item leggen we je aan de hand van een handleiding uit hoe je jouw CloudCTI Client update naar de meest recente versie.
Home » Selfservice » CloudCTI Client – Software update
Binnen dit support item leggen we je aan de hand van een handleiding uit hoe je jouw CloudCTI Client update naar de meest recente versie.
Aurora teleQ is een telefoonmanagementstool die je kan bedienen via je webbrowser. Het biedt overzicht in alle binnenkomende telefoongesprekken. Wanneer...
Lees verderBij LanTel Mobile kun je gebruik maken van VoLTE. VoLTE wordt ook wel 4G bellen genoemd. Hiermee heb je verschillende...
Lees verderAvaya Workplace Zoals hierboven geschreven kan Avaya Workplace gebruikt worden als een softphone. Ideaal om bijvoorbeeld thuis te werken. Via...
Lees verderWij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138