LanTel
LanTel
LanTel biedt VoIP telefonie voor tandartsen voor een optimale bereikbaarheid. Onze telefonieoplossing is gericht op het efficiënt werken van de tandartsassistente, en een goede communicatie met de patiënt aan de andere kant van de lijn.
Tandartspraktijken worden steeds groter en professioneler, het snel afhandelen van telefoongesprekken wordt daarom steeds belangrijker. Zo kunnen wij een koppeling maken je met CRM-pakket zoals Exquise e.d. waar veel tijdswinst mee valt te behalen.
Met onze totaaloplossing LanTel Cloud kunnen wij jouw tandartsenpraktijk altijd een passende telefonieoplossing bieden. Belangrijk is een betrouwbare en veilige internetverbinding (LanTel Connect) speciaal voor telefonie via het internet. Met onze internetverbindingen kunnen we jou de beste kwaliteit en bereikbaarheid van je praktijk garanderen.
Met een frisse blik bekijken we jouw organisatie en de bestaande mogelijkheden. Zo houden wij de focus op wat écht belangrijk is. Altijd bereikbaar zijn, een hoge spraakkwaliteit hebben en efficiënt kunnen werken. Op basis hiervan geven wij invulling aan de beste functionaliteiten.
De volgende functies zijn naar wens af te nemen en in te zetten.
De telefonieoplossing die wij leveren kunnen wij koppelen aan jouw TIS-pakket zoals Exquise, Spimplex en Bytegear. De assistente krijgt in haar beeldscherm een pop-up te zien wanneer een patiënt belt. Vanuit deze pop-up kan het klantenbestand, de agenda of het woonverband geopend worden. Dit bespaart tijd en verkleint de kans op het maken van fouten.
Onder de functionaliteit 'keuzemenu' valt niet alleen de mogelijkheid om de beller keuze toetsen aan te dragen om bij de juiste medewerker uit te komen. Het biedt ook de mogelijkheid om te starten met een ingesproken welkomsttekst. Hierin kun je zaken aangeven die direct op je website te regelen zijn, zoals het zelf aanmelden als nieuwe patiënt. Dit verlaagt de telefoniedruk.
Stel voor het gehele jaar meldteksten in. Zo regel je dat doordeweeks automatisch vanaf 17:00 de praktijk gesloten is en dat op vrijdag 16:00 het weekend is begonnen. Spreek éénmaal de weekendboodschap in en stel welk nummer actueel is voor de spoed tandarts in het desbetreffende weekend, direct voor het gehele jaar.
Met de wachtrij-functie zet je bellers in de wacht op het moment dat de assistentes in gesprek zijn. Tijdens het wachten houd je ze op de hoogte van hun positie in de wachtrij. Om de beldruk te verlagen kan er ook een maximale wachtrij worden bepaald. Is dit bijvoorbeeld drie personen, dan zal elke beller hierna verzocht worden op een later tijdstip terug te bellen.
De VoIP telefonie voor tandartsen die wij bieden is een onderdeel van onze telefonie in de cloud oplossing, de LanTel Cloud. Dit is hét pakket waar alles in zit om jouw praktijk optimaal bereikbaar te houden.
Met LanTel Connect leveren wij een betrouwbare verbinding om te kunnen internet bellen met een hoge spraakkwaliteit. Jouw telefoonnummers en hoe je daar bereikbaar op bent verloopt via een SIP trunk. Dit valt onder LanTel SIP. Je telefooncentrale in de cloud regelen wij met LanTel Hosted. Hiervoor hebben wij verschillende pakketten voor een oplossing op maat.
Alhoewel het bij tandartsen zelden voorkomt bieden wij met LanTel Mobile de mogelijk van vast nummer op mobiel. Hiermee maak je mobiele telefonie onderdeel van je complete telefonieoplossing. Met LanTel Service bieden wij je 24/7 ondersteuning in geval van storingen en helpen we je met aanpassingen in je telefonieomgeving.
Elke oplossing van ons in de cloud zal 24/7 operationeel zijn. Wanneer de server niet meer werkend is neemt een andere server jouw telefonieoplossing over.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138
Geef je wensen aan ons door voor een passende aanbieding, stel een vraag of doe een voorstel om een afspraak te maken.
Binnen één werkdag mag je een reactie van ons verwachten.