De deurintercom heeft een lange geschiedenis die teruggaat tot de vroege twintigste eeuw. Lees hier alles over de ontwikkeling van de deurintercom en hoe je deze kan integreren in je Teams omgeving.
Lees verderBellen met een laptop doe je met een softphone. Weet je niet wat een softphone precies is? Lees dan eerst ons blog “Wat is een softphone?“
Geschreven door:
Peter Krijgsman
Het softwareprogramma Enreach Contact is een verbetering van zijn voorganger Coligo Desktop. Vanwege alle ontwikkelingen en technische mogelijkheden is dit nu een simpele softphone-applicatie. Enreach Contact gaat verder dan alleen bellen met je vaste nummer via je laptop, PC of smartphone. Met deze applicatie kun je je CRM-systeem integreren, AI toepassen om efficiënter te werken, of een koppeling maken met Microsoft Teams zodat je via die omgeving kunt bellen.
Met stip op één staat natuurlijk de verhoogde mate van flexibiliteit. Door te bellen via je laptop ben je niet langer gebonden aan een vaste telefoonlijn of een fysiek telefoontoestel. Je kunt eenvoudig bellen en gebeld worden via je laptop, waar je ook bent: onderweg, op kantoor, thuis of op een flexwerkplek. Het enige dat je nodig hebt, is een internetverbinding. Zo kun je soepel communiceren met collega’s, klanten en partners. En ben je even niet bij je laptop, dan verloopt alles net zo soepel en flexibel via je smartphone. Hier kun je namelijk ook de Enreach Contact-app opzetten.
Zoals gezegd kun je met Enreach Contact via je laptop bellen zoals je gewend bent met een telefonieoplossing. Je wordt gebeld op je laptop, je kunt bellers doorverbinden, je ziet de telefonische beschikbaarheid van je collega’s, je kunt conference calls organiseren en je voicemail beheren. Alle standaard functionaliteiten zoals belgroepen en wachtrijen heb je tot je beschikking. Binnen Enreach Contact zal je niets missen. De volgende functionaliteiten maken deze applicatie voor jou het verschil.
Vrijwel elk CRM-systeem kun je met Enreach Contact integreren. Deze integratie herkent aan de hand van het nummer dat je belt de klant uit je systeem. Op het beeldscherm van je laptop verschijnt dan een pop-up waarmee je direct naar de klantkaart kunt gaan. Je kunt ervoor kiezen om je gesprekken binnen je systeem te archiveren en met click-to-dial bel je zonder een compleet nummer in te toetsen naar al je contacten uit je CRM-systeem. Met deze integratie zul je fijner en efficiënter werken.
Binnen Enreach Contact zijn er veel slimme AI-toepassingen die je kunt gebruiken. De applicatie kan voicemailberichten omzetten naar tekst die je vervolgens binnen de applicatie kan lezen. Je kunt chatbots instellen die klanten met simpele vragen direct helpen. Met de smart IVR, dit is een geautomatiseerde stem assistent, kunnen mensen geholpen worden door een AI-Bot om vervolgens doorverbonden te worden met de juiste persoon. Op dit gebied zijn er tal van functionaliteiten waar jij je voordeel mee kunt doen. En de ontwikkelingen en verbeteringen blijven zich opvolgen. Routine taken worden steeds meer geautomatiseerd.
Teams-telefonie is niet nieuw. Het bestaat al een tijdje en alles hierover kun je lezen in ons blog “Bellen via Teams met je vaste nummer.” Met de Enreach Contact integratie met Teams beschik je binnen Teams over alle functionaliteiten van je telefonieoplossing. Het grootste voordeel is dat je met je vaste nummer naar externe contacten kunt bellen vanuit je Teams-omgeving. Zo heb je echt alle communicatie op één plek en maak je alleen gebruik van de Teams-app. Dit is voor veel bedrijven en organisaties de beste bereikbaarheidsoplossing die er te vinden is.
Door te kiezen voor bellen via je laptop met Enreach Contact, kun je besparen op vaste toestellen. Die heb je niet meer nodig wat ook weer extra ruimte en rust op je bureau betekent. De oplossing is schaalbaar. Je kunt gemakkelijk en maandelijks gebruikerslicenties af- en opschalen, zo betaal je nooit te veel of heb je nooit te weinig capaciteit. De oplossing groeit en krimpt eenvoudig mee met jouw organisatie. De app van Enreach Contact kan op elk mobiel apparaat gebruikt worden. Dit biedt medewerkers de gelegenheid hun mobiele telefoon, volledig gescheiden van hun privé, zakelijk te gebruiken via de app.
Heb je na het lezen van dit blog interesse in onze communicatieoplossing met Enreach Contact? Of wil je het gemak en de flexibiliteit van bellen via je laptop ervaren? Neem dan contact met ons op voor een demonstratie bij jou op locatie.
Zie jij jezelf al genieten van de flexibiliteit, de geavanceerde functionaliteiten, een besparing op telefoniekosten en de mogelijkheid om eenvoudig op te schalen en wil je weten wat het kost? Vraag dan direct een offerte aan via onderstaand formulier. Voor zowel het MKB als grote organisaties is het een uitstekende oplossing voor efficiënte communicatie.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138