Wij kunnen een basis koppelingen maken met verschillende HIS pakketten zoals Promedico, Medicom, Mira en OmniHis. Samen met Pharmapartners hebben wij een uitgebreide koppeling ontwikkeld voor Medicom. Wij kunnen dit verder met vele andere HIS-systemen zoals Promedico en OmniHis.
Met de basis koppeling beschik je over click-to-dial. Hiermee bel je met één klik op een telefoonnummer wat op je beeldscherm staat via je telefoon naar buiten. Wanneer een patiënt belt verschijnt er een pop-up op je beeldscherm waarmee je het patiëntdossier kan openen. Het is een indirecte koppeling waardoor je periodiek het contactenbestand vanuit je HIS-pakket in de koppeling dient te importeren.
Met deze koppeling toont de pop-up naast het patiëntdossier, de agenda voor het inplannen van een afspraak en het woonverband wat bij een telefoonnummer hoort. Je hebt de beschikking over click-to-dial en de contacten worden geheel automatisch geïmporteerd.
Meerdere klanten van ons werken inmiddels met een HIS koppeling. In de klantcase van Gezondheidscentrum Goverwelle vertelt Jolanda, centrumassistente, hier onder andere over.
Steeds vaker horen we dat de maandagochtend stress oplevert binnen de huisartsenpraktijk. De telefoon blijft rinkelen en de wachttijden lopen op. Ook buiten de piekpunten blijft telefonie een punt van aandacht. De naam van de patiënt wordt niet goed verstaan, de foutmarge loopt op en de patiënt ervaart onpersoonlijke zorg door het navragen van naam en geboortedatum. Met onze koppeling is dit verleden tijd.
Bespaar gemiddeld 30sec. per inkomend gesprek. Je hoeft vanaf nu geen patiënt-gegevens meer op te vragen. Open direct het juiste patiëntendossier vanuit de pop-up. Uitgaande gesprekken doe je snel met één klik op het telefoonnummer in het dossier.
Patiëntgegevens hoeven niet meer opgevraagd te worden. De kans dat je een patiënt verkeerd verstaat is in dit geval niet meer aan de orde. Telefoonnummers hoef je ook niet meer handmatig over te nemen nu je direct vanuit het dossier kan bellen.
Omdat je tijdswinst maakt en de kans op fouten verminderd zal de werkdruk worden verlaagd. Een praktijk met één huisarts besteedt aan het identificeren jaarlijks meer dan 200 uur. Deze tijd is straks te besteden aan nuttigere zaken.
Een ander groot voordeel is dat je patiënten een persoonlijkere zorg ervaren. Het is nu mogelijk om ze direct persoonlijk te begroeten en je hoeft in principe nog maar één bevestigingsvraag te stellen. De tijdswinst is niet alleen gunstig voor jou. Patiënten ervaren dat ze sneller worden geholpen en krijgen ze sneller een assistente aan de lijn omdat de wachttijden korter worden.
In de handleiding lees je hoe je inkomende en uitgaande oproepen behandeld.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138
Vul hier je contactgegevens in. We nemen binnen één werkdag contact met je op.