Alle vragen over LanTel Mobile
Wij krijgen verschillende vragen over LanTel Mobile, ofwel vast op mobiel. Daarom hebben wij deze veelgestelde vragen gemaakt. Heb je een andere vraag of is je vraag niet beantwoord neem dan contact met ons op.
Kunnen mijn huidige mobiele abonnementen onderdeel uitmaken van onze totale telefonieoplossing?
Er zijn verschillende Vast Mobiel koppelingen mogelijk, zodat de mobiele telefoon steeds verder geïntegreerd kan worden in het geheel. Onze vast mobiel integratie gaat hier extreem ver in en maakt de koppeling op basis van simkaart. Daarmee functioneert je mobiel hetzelfde als een draadloos toestel. Dit betekent geen apps of doodschakelingen, maar het gebruik van je mobiele toestel op de normale gebruikelijke manier.
De mobiele nota is iedere maand een verrassing. Altijd zijn er kosten die buiten de bundel vallen. Ik krijg hier totaal geen grip op. Wat bieden jullie voor mogelijkheden?
Dit is een veel voorkomend probleem en wordt veroorzaakt doordat mobiel totaal op zichzelf staat. Met vast mobiel integratie is dit verleden tijd en heb je al het beheer in eigen handen en houd je de controle over de gesprekken, maar ook over de kosten. Het is zelfs mogelijk om nummers te blokkeren, of mobieltjes alleen intern te laten bellen.
Regelmatig probeer ik een klant door te verbinden naar een collega die vervolgens niet opneemt. Wanneer ik hem dan uiteindelijk achter zijn bureau ga opzoeken, blijkt dat hij mobiel aan het bellen is. Kan dit niet op één of andere manier worden gekoppeld?
Jazeker! Dit probleem is direct verholpen wanneer mobiel wordt geïntegreerd met de complete telefoniedienst. Je kunt gesprekken op meerdere apparaten opnemen, waarna je te allen tijde bezet bent. Op het moment dat je met je mobiel gaat bellen, zien collega’s direct dat je in gesprek bent.
Ik merk dat veel klanten en leveranciers niet meer bellen naar ons algemene nummer van kantoor, maar naar de 06-nummers van collega's. Hoe houd ik grip op mijn communicatie?
06-gesprekken komen standaard uit op de mobiele toestellen. Met een vast nummer op mobiel oplossing worden de 06-nummers opgenomen in het telefoonsysteem en kunnen ze net als andere nummers worden gerouteerd zoals jij dit wenst. Totaal in controle dus!
Bij vakantie van een collega's heb ik het idee dat ik opdrachten misloop. Klanten worden niet te woord gestaan of spreken tevergeefs voicemailberichten in die niet wordt afgeluisterd. Hoe zorg ik ervoor dat ik deze gesprekken weer centraal binnen krijg zodat een collega dit werk kan oppakken?
06-gesprekken komen standaard uit op mobiele toestellen. Met LanTel Mobile worden deze mobiele nummers opgenomen in het telefoonsysteem en kunnen ze net als andere nummers gerouteerd worden zoals jij dit wenst. Totaal in controle dus!
Ik heb geen idee meer wie ons allemaal belt en daarnaast heb ik geen controle over de wildgroei van mobiele nummers. Is het mogelijk om klanten, die ons via een mobiel nummer bellen, uit te laten komen bij de receptie?
Dat kan! Normaal komen 06-gesprekken standaard uit op mobiele toestellen. Met een vast nummer op mobiel oplossing worden deze 06-nummers opgenomen in het telefoonsysteem en kunnen ze net als andere nummers gerouteerd worden zoals jij dit wenst. Ook zijn de gesprekken inzichtelijk in de verschillende rapportagemogelijkheden. Op die manier is alles te monitoren en maakt het geen verschil meer of klanten bellen via het vaste nummer of via een 06-nummer.