Alle vragen over LanTel SIP
Wij krijgen verschillende vragen over LanTel SIP, ofwel bellen via internet. Daarom hebben wij deze veel gestelde vragen gemaakt.Heb je een andere vraag of is je vraag niet beantwoord neem dan contact met ons op.
Wat moet ik doen wanneer ik nog bel via ISDN?
Er is momenteel veel rumoer over ISDN. KPN heeft aangekondigd dat ISDN-2 diensten gaan stoppen. Als je nog belt via ISDN en overstapt naar hosted telefonie dan is het niet in alle gevallen nodig om je huidige telefooncentrale te vervangen. LanTel SIP is dé oplossing voor iedereen met een oude ISDN verbinding, maar geen hoge investering wilt doen. Een omzetting naar internet telefonie is onvermijdelijk!
Wij ergeren ons elke keer aan het feit dat onze collega's bij automatische doorschakeling (in de nacht) het hoofdnummer van ons kantoor te zien krijgen op hun telefoon. Is het mogelijk om het nummer van de beller weer te geven, zodat we bij een gemist gesprek makkelijk terug kunnen bellen?
LanTel SIP biedt eindelijk die mogelijkheid!
Je hebt zelf de keuze om te bepalen welk nummer je op desbetreffend moment wenst mee te sturen. Zo kan in iedere gewenste situatie het juiste nummer worden getoond; wel zo makkelijk.
Je hebt zelf de keuze om te bepalen welk nummer je op desbetreffend moment wenst mee te sturen. Zo kan in iedere gewenste situatie het juiste nummer worden getoond; wel zo makkelijk.
Is het mogelijk dat zakenrelaties mij direct kunnen bereiken? Nu moeten ze steeds ons hoofdnummer bellen om vervolgens te worden doorverbonden. Dit moet toch efficiënter kunnen?
Uiteraard kan dit! Met LanTel SIP kunnen wij extra nummers realiseren voor zogeheten ‘directe aankiesbaarheid’. Je bepaalt zelf aan wie je het nummer geeft en wie jou direct of eventueel alleen buiten kantoortijd kan bellen. Scheelt je collega onnodige binnenkomende gesprekken.
Onze telefooncentrale zit vol en er kunnen geen extra lijnen meer op. Toch hebben we een capaciteitsprobleem en kunnen klanten ons niet goed bereiken. Kunnen we zonder dat we een heel nieuw systeem moeten aanschaffen, toch extra lijnen krijgen?
Ja, dit is mogelijk. We moeten hiervoor de nummers omzetten naar LanTel SIP . Vervolgens kunnen de gesprekken worden ‘doorverbonden’ naar de ISDN lijnen op locatie en worden extra bellers via LanTel SIP in de wacht gehouden totdat er een ISDN lijn beschikbaar komt.
Ik krijg momenteel van vier (!) verschillende bedrijven maandelijkse facturen. Daarnaast zijn ze erg onoverzichtelijk. Bieden jullie de mogelijkheid om alle diensten (internet, mobiel belverkeer, vaste telefonie etc.) overzichtelijk op één factuur te plaatsen?
LanTel Cloud geeft je die mogelijkheid! Daarnaast heb je nog maar één aanspreekpunt waardoor je niet meer van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Het levert in veel gevallen technisch ook meer mogelijkheden op. Daarnaast is een kostenbesparing ook een groot voordeel.
Ons bedrijf was niet bereikbaar, omdat er een (stroom-)storing was. Niet bepaald handig, omdat telefonie voor ons een levensader is. Bestaat er een oplossing zodat we altijd (!) bereikbaar zijn?
Met LanTel SIP is het mogelijk om telefoonnummers te allen tijde bereikbaar te houden in geval er een storing op locatie is. We kunnen het nummer naar een meldtekst routeren zodat je klanten op de hoogte zijn van de storing. Tevens kunnen we het vaste nummer doorverbinden naar je mobiele telefoon.