LanTel
LanTel
Sinds enkele jaren kan men rechtstreeks de fysiotherapeut bellen voor een afspraak. Een doorverwijzing van de huisarts is niet meer nodig. Een goede bereikbaarheid van jou als fysiotherapeut is daarom erg belangrijk. Onze oplossingen voor VoIP telefonie voor fysiotherapie richten zich daarop. Wanneer jouw bereikbaarheid niet goed is heeft een potentiële klant zo een andere fysiotherapeut aan de lijn.
We hebben slimme oplossingen voor zelfstandige fysiotherapeuten, praktijken en organisaties met meerdere locaties. Welke omvang jouw onderneming ook heeft, onze werkwijze blijft hetzelfde in het vinden van de beste oplossing. We bekijken met een frisse blik jouw organisatie en de bestaande mogelijkheden. Zo houden wij de focus op wat écht belangrijk is:
Onze oplossingen voor VoIP telefonie voor fysiotherapie beschikken over functionaliteiten die echt relevant zijn. Wij richten ons op wat jij als fysiotherapeut of organisatie écht nodig hebt zonder onzin. Geen applicaties of functionaliteiten die je toch niet gaat gebruiken.
Op het moment dat je bezig bent met een behandeling ben je zelden in de gelegenheid om een telefoon te beantwoorden. Een goedwerkende en duidelijke voicemail is dan van belang. Deze stellen we samen met jou naar wens in.
We kunnen je inkomende gesprekken altijd doorschakelen. Bijvoorbeeld wanneer je onderdeel uitmaakt van een zorgcentrum. Het gesprek komt dan uit bij de assistente en zij zal dan ook zien dat het gesprek via jou binnenkomt.
Elke oplossing van ons in de cloud zal 24/7 operationeel zijn. Wanneer de server niet meer werkend is dan neemt een andere server jouw telefonieoplossing over.
Een vast nummer komt nog altijd betrouwbaarder over dan een 06-nummer. Met onze oplossing heb je een vast nummer die wij doorschakelen naar je mobiel zonder gebruik van een app. En wanneer jij belt, ziet de ontvanger jouw vaste nummer op zijn scherm verschijnen.
De telefonieoplossing die wij leveren kunnen wij koppelen aan jouw CRM-pakket (Intramed e.d.). Op het beeldscherm van jouw computer verschijnt een pop-up wanneer een patiënt belt. Vanuit deze pop-up kan het patiëntdossier of agenda geopend worden. Dit bespaart tijd en verkleint de kans op het maken van fouten.
Er zijn verschillende onderdelen nodig om een totaaloplossing te bieden als het gaat om zakelijke telefonie. Deze onderdelen hebben wij samen gebracht binnen LanTel Cloud. Dit is een totaalpakket voor telefonie in de cloud. Door de onderdelen specifiek op elkaar af te stemmen kunnen we de beste oplossing bieden als het gaat om VoIP telefonie voor fysiotherapie. Of je nu onderdeel uitmaakt van een zorgcentrum, een eigen praktijk of meerdere fysiotherapeuten praktijken hebt. Met de LanTel Cloud komen wij altijd tot een oplossing die perfect bij jouw organisatie past.
Met LanTel Connect leveren wij een betrouwbare VoIP verbinding die puur voor internet telefonie met een hoge spraakkwaliteit is. Jouw telefoonnummers en hoe je daar bereikbaar op bent verloopt via een SIP trunk. Dit valt onder LanTel SIP. Je telefooncentrale in de cloud regelen wij met LanTel Hosted. Hiervoor hebben wij verschillende pakketten voor een oplossing op maat.
Als provider van mobiele telefonie maken wij vast nummer op mobiel mogelijk. Hiermee kunnen wij mobiele telefonie perfect integreren met je gehele telefonieoplossing. We verschillende abonnementen die je vindt onder LanTel Mobile.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138
Geef je wensen aan ons door voor een passende aanbieding, stel een vraag of doe een voorstel om een afspraak te maken.
Binnen één werkdag mag je een reactie van ons verwachten.