Zakelijke telefonie
  • Onze cloud telefonieoplossing
    De LanTel Cloud
    LanTel Connect

    De best passende internetverbinding voor je telefonie.

    Alles over internet bellen
    LanTel SIP

    Jouw bereikbaarheid en telefoonnummers regelen wij hier.

    Alles over SIP Trunks
    LanTel Hosted

    Je telefooncentrale in de cloud met heel veel functies.

    Alles over hosted telefonie
    LanTel Mobile

    Integreer je mobiele telefonie in je vaste telefonieomgeving.

    Alles over vast mobiel integratie
    LanTel Service

    24/7 ondersteuning op jouw telefonieoplossing.

    Alles over onze service
    Lees alles over de LanTel Cloud
    Teams bellen

    Bellen via Teams

    Maak van Microsoft Teams een compleet communicatieplatform door het te koppelen aan je telefonieomgeving.

    Lees hier over de mogelijkheden.

    Bellen via Microsoft Teams
  • Branches
    Onze Specialisaties
    Eerstelijnszorg

    Wij hebben vele jaren ervaring met telefonie oplossingen voor de eerstelijnszorg en weten wat er speelt.

    Telefonie voor de eerstelijnszorg
    Zorggroepen en zorgcentra

    Benut alle voordelen van één centrale in de cloud. Werk beter samen, deel capaciteit, bespaar kosten en meer.

    Telefonie voor zorggroepen en zorgcentra
    Scholen en onderwijs

    Wij bedienen meerdere scholen met onze gebruiksvriendelijke en schaalbare telefoniesystemen.

    Telefonie voor scholen en onderwijsinstellingen
    Ga naar branches
    Wietse van der Lei - Neem contact op

    Andere branches

    De oplossingen die wij bieden aan onze specialisatie branches zijn overal perfect toe te passen.

    Of je nu een telefonieoplossing zoekt voor een kleine, middelgrote of grote onderneming, wij kunnen je altijd een passende oplossing bieden.

    VoIP zakelijk oplossing voor elke organisatie
  • Wij zijn LanTel
    Over LanTel
    Wij zijn LanTel

    Met een frisse blik zoeken wij naar de best passende telefonieoplossing.

    Naar het LanTel team
    Gelukkige klanten

    Wij zijn tevreden als onze klanten dat ook zijn. Lees het van de klant zelf.

    Naar alle klantreferenties
    Werken bij LanTel

    Bekijk hier onze vacatures en stage plaatsen. Solliciteer direct en versterk ons team.

    Naar onze vacatures
    Ons blog

    Wij houden je op de hoogte van, voor jou, relevante ontwikkelingen.

    Naar ons blog
    Lees meer over ons
    Zakelijk bellen klantcase

    Lees onze laatste klantcase

    Meerdere keren per jaar schijven wij een klantcase waarin onze klanten vertellen over de telefonieoplossing van LanTel waarmee zij werken.

    Dit keer is het woord aan Zijper Huisartsen Sint Maartensbrug. Zij maken gebruik van onze Blue+teleQ oplossing. Deze oplossing brengt veel rust in hun praktijk.

    Ga naar de klantcase
  • Support
    LanTel Support
    Selfservice

    Heb je een vraag over jouw telefonieomgeving? Alle handige informatie voor onze klanten vind je hier.

    Naar selfservice
    Veelgestelde vragen

    Dagelijks ontvangen wij vragen. We hebben de meest voorkomende vragen voor je op een rijtje gezet.

    Naar veelgestelde vragen
    Actuele storingen

    Ben je niet meer optimaal bereikbaar? Dit kan komen door een storing, controleer hier of daar sprake van is.

    Bekijk actuele status
    Wijziging doorgeven

    Wil je een storing of wijziging doorgeven binnen de telefonie omgeving? Doe dat dan hier.

    Geef je wijziging door
    Ga naar LanTel Support
    LanTel Support

    Spreek een supportmedewerker

    Doet je telefoon het niet of heb je een ander dringend probleem? Bel naar 078 – 630 55 55, stuur een Whatsapp of mail naar servicedesk@lantel.nl.

    Hulp op afstand

    Let op! Klik alleen op de rode knop als een medewerker van LanTel hierom vraagt.

    AnyDesk Windows
    AnyDesk MacOS

  • Contact
    Neem contact met ons op
    Contactgegevens

    E: info@lantel.nl
    T: 078 - 630 55 55

    Neem contact met ons op
    Stel een vraag

    Advies nodig voor de best passende telefonieoplossing? Neem gerust contact op.

    Stel een vraag
    Veelgestelde vragen

    Kijk snel of we je vraag al eens beantwoord hebben onder veelgestelde vragen.

    Naar veelgestelde vragen
    Naar de contactpagina
    Contact met LanTel

    Snel een afspraak plannen?

    Kom bij ons langs, de koffie staat altijd voor je klaar. Of heb je liever dat we bij jou langskomen? Laat het ons weten dan plannen we snel een afspraak in.

    Maak een afspraak
Mijn LanTel
Menu

Home » Selfservice » Handleiding Mitel 6920

Inhoudsopgave

  1. Standaard oproepafhandeling
  2. Overzicht van de gebruikersinterface
  3. Toepassingen
  4. Geavanceerde oproepafhandeling
  • LanTel Hosted

Handleiding Mitel 6920

Mitel 6920

De handleiding van de Mitel 6920 IP-telefoon geeft een duidelijke uitleg over hoe je je toestel het beste kunt bedienen. Alle informatie bijeen met betrekking tot een standaard oproepafhandeling, overzicht van de gebruikersinterface en de verschillende toepassingen.

 

Waarschuwing!  De headsetpoort is alleen voor het headsetgebruik. Aansluiten van andere apparaten op deze poort kan schade veroorzaken aan de telefoon en maakt je garantie ongeldig.

Instructie afbeelding

6920_Aan de slag

    Standaard oproepafhandeling

    • Bellen

      1. Neem de hoorn op of druk op de toets Luidspreker-Headset - Mitel en kies het nummer.
      2. Druk op de programmeerbare lijntoets om het nummer te kiezen.
    • Een gesprek beëindigen

      Plaats de hoorn terug op de haak, druk op de functietoets Gesprek beëindigen of druk op de toets Prettige dag - Mitel.[/toggle]

      Een oproep beantwoorden

      Neem de hoorn op of druk op de toets Luidspreker-Headset - Mitel voor handsfree gebruik.

      Opnieuw kiezen

      Druk eenmaal op de functietoets Herhalen of tweemaal op de toets Opnieuw kiezen - Mitel om het laatst gekozen nummer dat wordt weergegeven op het hoofdscherm, te bellen

      of

      Druk eenmaal op de toets Opnieuw kiezen - Mitel om een lijst met onlangs gekozen nummers in de oproephistorie weer te geven. Gebruik de navigatietoetsen omhoog en omlaag om door de vermeldingen te bladeren en de knop Keuze of de functietoets Kies om het geselecteerde nummer te kiezen.

    • Dempen

      Druk op de toets mitel dempen tijdens een actief gesprek om de microfoon van de hoorn, headset of luidspreker te dempen. Druk nogmaals op de toets mitel dempen om het dempen ongedaan te maken.

    • In de wacht zetten en hervatten

      1. Als je een actief gesprek in de wachtstand wilt zetten, druk je op de toets Mitel wacht zetten. Het pictogram Pictogram Wachtstand (wacht) knippert op de betreffende lijntoets.
      2. Als je het gesrpek wilt hervatten, druk je nogmaals op de toets of op de desbetreffende lijntoets.

    Overzicht van de gebruikersinterface

    • Hoofdscherm

      Het hoofdscherm (standaardscherm) wordt weergegeven wanneer de telefoon zich in niet- actieve toestand bevindt. Het hoofdscherm geeft statusindicatoren, lijstnummer, avatar, laatst gekozen nummer, datum, tijd en lijst met programmeerbare functietoetsen weer.

      Hoofdscherm_6920

    • Oproepscherm

      Tijdens een actief gesprek worden avatar, naam en nummer van de beller en de gesprekstimer weergegeven. De contextgevoelige functietoetsen tonen de relevante functies voor gespreksafhandeling.

      Oproepscherm 6920

    Toepassingen

    • Oproephistorie

      De app Oproephistorie is een logboek met je gemiste, uitgaande en ontvangen oproepen. Je kunt items in de oproephistorie weergeven, verwijderen, bellen, en kopiëren naar de app Contacten.

      Oproephistorie 6920

    • De app Oproephistorie gebruiken

      1. Druk op de toets Mitel Oproephistorie om de app Oproephistorie te openen.
      2. Blader door de lijst met behulp van de navigatietoetsen. Voor extra details over het gesprek druk je op de navigatietoets Rechts wanneer het gesprek is gemarkeerd.
      3. Druk op de knop Keuze of de functietoets Kies om het betreffende nummer te bellen of Druk op de functietoets Contactpersoon toevoegen om het item te kopiëren naar je app Contacten of Druk op de functietoets Wissen om het item te verwijderen uit je oproephistorie.

    Geavanceerde oproepafhandeling

    • Een gesprek doorverbinden

      De Mitel 6920 IP-telefoon biedt een methode voor het doorverbinden van gesprekken via de functietoets Doorverbinden.

      1. Controleer of je in een actief gesprek bent met de partij die u wilt doorverbinden.
      2. Druk op de functietoets Doorverbinden. Het huidige gesprek wordt in de wacht gezet.
      3. Voer het nummer van de ontvanger van de doorverbinding in en druk op de functietoets Doorverbinden.
    • Een conferentiegesprek met meerdere partijen opzetten

      1. Controleer of je in een actief gesprek bent met één van de partijen met wie je een conferentie wilt opzetten.
      2. Druk op de functietoets Gebruiker toevoegen. Het huidige gesprek wordt in de wacht gezet.
      3. Voer het nummer in van een andere persoon die je wilt toevoegen aan de conferentie.
      4. Wacht op antwoord, overleg en druk vervolgens op de functietoets Gesprekken koppelen voor een telefonische conferentie met drie personen.
      5. Herhaal stap 2 t/m 4 om meer deelnemers (maximaal zeven) aan de telefonische conferentie toe te voegen.

Inhoudsopgave

  1. Standaard oproepafhandeling
  2. Overzicht van de gebruikersinterface
  3. Toepassingen
  4. Geavanceerde oproepafhandeling

Kom je er niet uit?

Handleiding Mitel 6920

Neem contact op met Justin of Martijn.

Bel op 078 – 630 55 55, neem contact op via Whatsapp, of stuur een bericht via onze website.

stuur een bericht

Relevante blogs

  • Wat is VoIP?
  • Wat is SIP?
  • Wat is een VoIP telefoon?
  • Hosted VoIP telefooncentrale
  • Wat is een softphone?

Gelelateerde onderwerpen

    • Overig

    Aurora TeleQ – Gebruikershandleiding

    Aurora teleQ is een telefoonmanagementstool die je kan bedienen via je webbrowser. Het biedt overzicht in alle binnenkomende telefoongesprekken. Wanneer...

    Lees verder
    • LanTel Mobile

    Bellen via 4G (VoLTE) instellen op je toestel

    Bij LanTel Mobile kun je gebruik maken van VoLTE. VoLTE wordt ook wel 4G bellen genoemd. Hiermee heb je verschillende...

    Lees verder
    • Hosted Move
    • LanTel Hosted

    Avaya Workplace handleiding

    Avaya Workplace Zoals hierboven geschreven kan Avaya Workplace gebruikt worden als een softphone. Ideaal om bijvoorbeeld thuis te werken. Via...

    Lees verder
Afspraak maken

Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl

LanTel logo wit
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138

Onze specialisaties
  • Telefonie voor huisartsen
  • Telefonie voor zorggroepen en zorgcentra
  • Telefonie voor apotheken
  • Telefonie voor tandartsen
  • Telefonie voor scholen en het onderwijs
  • VoIP zakelijk voor elke organisatie
9/10 klanttevredenheid door 25 beoordelingen voor LanTel
Onze diensten
  • Cloud telefonie
  • Telefooncentrale in de cloud
  • Vast mobiel integratie | Vast op mobiel
  • SIP Trunks
  • Teams telefonie
  • VoIP bellen
  • Internet telefonie
  • Aurora teleQ
  • 088 nummer aanvragen
  • 085 nummer aanvragen

© LanTel B.V. 2025

  • Algemene voorwaarden |
  • Privacy Statement |
  • Disclaimer |
  • Fair Use Policy |
  • Verwerkersovereenkomst

Website door Internetbureau Elephant

  • Onze VoIP Telefonieoplossing
  • Branches
  • Wij zijn LanTel
  • Support
  • Contact
  • Gelukkige klanten
  • Werken bij LanTel
  • Blog
  • Veelgestelde vragen
  • Status
  • Mijn LanTel