Referenties
-
In Beweging naar balans - Gerie van de VlekkertTevreden met de oplossing?
Tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Het contact en de afhandeling per mail waren duidelijk. Bij de installatie werd, ondanks dat wij een heel klein bedrijf zijn, uitgebreid tijd genomen om een en ander in te stellen en uit te leggen. Er was alle ruimte voor vragen en aanpassingen.
Wat zijn de verbeterpunten?Als je werkelijk geen fluit begrijpt van het nieuwe bellen, dan communiceer je niet helemaal gelijkwaardig. Ik heb absoluut niet begrepen dat er internet nodig was om te kunnen bellen. Dus misschien iets meer rekening houden met telefoondigibeten.
-
Verloskundigenpraktijk Lucina - Marlies VerhagenTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Servicegericht, snelle hulp bij problemen, klantvriendelijk.
Wat zijn de verbeterpunten?Tarieven mobiele abonnementen mogen omlaag.
-
Gezondheidscentrum Marne - Anita ScheeperTevreden met de oplossing?
Tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Na een moeilijke opstart en nog verschillende haperingen nu een stabiele situatie. Als dit zo blijft doorgaan, wordt het beoordelingscijfer uiteraard volgend jaar hoger.
Wat zijn de verbeterpunten?Betere monitoring van de afgenomen producten, b.v. Xima Chronical.
-
Fr.Meijer's Sohn (GmbH & Co.) KG. - Rinus MulderTevreden met de oplossing?
Tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Snelle reactietijd en goed meedenken.
Wat zijn de verbeterpunten?Niet direct aan te geven, zijn gewoon tevreden.
-
Icon Eyewear - JamesTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Korte lijnen, snel geregeld.
Wat zijn de verbeterpunten?-
-
Autobedrijf Fijneman - Leo FijnemanTevreden met de oplossing?
Tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Goede en duidelijke communicatie
Wat zijn de verbeterpunten?Vooralsnog niet van toepassing