Referenties
-
Huisartsenpraktijk Nispen - Debora GommersTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Goede bereikbaarheid van de huisartsenpraktijk. Overgang naar Lantel Connect soepel gegaan.
Wat zijn de verbeterpunten?Nee
-
Global-E-Systems - BrigitteTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Alles is duidelijk uitgelegd en binnen 2 uur werkte het gehele systeem.
Wat zijn de verbeterpunten?Alles is snel en netjes afgehandeld, geen verbeterpunten.
-
Huisartsenpraktijk van Blooijs - Kees van Blooijs, huisartsTevreden met de oplossing?
Tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?De telefonie is vrij geruisloos overgezet naar Voice over IP. Het telefoonverkeer is prima.
Wat zijn de verbeterpunten?De maandelijkse telefoniekosten zouden veel minder moeten zijn. Dit zal de toekomst moeten uitwijzen, want de recente nota's zijn niet (veel) lager.
-
Huisartspraktijk Graafland - H.C. GraaflandTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?We hebben LanTel niet vaak nodig, maar als het nodig is dan helpen ze.
Wat zijn de verbeterpunten?Geen
-
Taxi Centrale Dordrecht - Fred den BoefTevreden met de oplossing?
Tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Het gelijk reageren van Bram en de storingsdienst.
Wat zijn de verbeterpunten?Bij aanschaf direct alles werkend maken. Heeft bij ons veel te lang geduurd. Een taxibedrijf heeft alleen zijn telefoons om aan werk te komen
-
Medizz - Jessie BosmanTevreden met de oplossing?
Tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Snel en efficiënt opgelost.
Wat zijn de verbeterpunten?Uitleg hoe bepaalde dingen werken, is soms fijn. Dan kunnen we in het vervolg wellicht zelf iets doen voordat we jullie bellen.