Referenties
-
Tevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Er wordt gedaan wat de wensen zijn. Vriendelijk personeel.
Wat zijn de verbeterpunten?-
-
Huisartsenpraktijk Maasdam - W. de JongTevreden met de oplossing?
Tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Voor veel wensen bestaan oplossingen.
Wat zijn de verbeterpunten?De uitleg van de werking van de oplossingen, en ook schriftelijk voor niet aanwezig personeel of ter naslag later mist structureel. Verder liggen de doorlopende kosten op een relatief hoog niveau, vooral door terugkerende noodzaak voor licenties.
-
Huisartsenpraktijk Westzaan - Dhr. H.B.E. VinkTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Werken zeer netjes.
Wat zijn de verbeterpunten?n.v.t.
-
Huisartsenpraktijk Nispen - Debora GommersTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Goede bereikbaarheid van de huisartsenpraktijk. Overgang naar Lantel Connect soepel gegaan.
Wat zijn de verbeterpunten?Nee
-
Global-E-Systems - BrigitteTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Alles is duidelijk uitgelegd en binnen 2 uur werkte het gehele systeem.
Wat zijn de verbeterpunten?Alles is snel en netjes afgehandeld, geen verbeterpunten.
-
Huisartsenpraktijk van Blooijs - Kees van Blooijs, huisartsTevreden met de oplossing?
Tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?De telefonie is vrij geruisloos overgezet naar Voice over IP. Het telefoonverkeer is prima.
Wat zijn de verbeterpunten?De maandelijkse telefoniekosten zouden veel minder moeten zijn. Dit zal de toekomst moeten uitwijzen, want de recente nota's zijn niet (veel) lager.