Referenties
-
Family Cards - Peter VoskuijlTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Gestructureerde aanpak, prettige communicatie en geruisloze implementatie naar cloudoplossing.
Wat zijn de verbeterpunten?Net in gebruik, misschien komen we ze in de eerste 2 weken tegen.
-
Zonboog GC Berkel en Rodenrijs - Martine van der VeldenTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Duidelijke communicatie, er wordt meegedacht.
Wat zijn de verbeterpunten?-
-
Alphega apotheek Ooster-Welgelegen - Team Alphega apotheek Ooster-WelgelegenTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Deskundig, persoonlijk, pro-actief. Probleemloze migratie van Avaya IP Office naar de Lantel Avaya Cloud.
Wat zijn de verbeterpunten?Geen
-
Piguillet & Zonen - G. PiguilletTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Implementatie is gegaan zoals beloofd. Stabiliteit en gebruiksvriendelijkheid van systeem zal blijken, maar heb er alle vertrouwen in.
Wat zijn de verbeterpunten?Niet echt.
-
Leidsche Rijn Julius Gezondheidscentra - Martijn JagerTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Vooraf overleg om inzicht te hebben op wensen, mogelijkheden en de haalbaarheid. Gedurende het (wacht)traject voldoende druk op de ketel van uitvoerenden. Last-minute uitbreiding was geen probleem en de uiteindelijke uitvoering verliep naar wens.
Wat zijn de verbeterpunten?In de offerte was over het hoofd gezien dat er (net als op de overige locaties) een routed subnet benodigd was; is verder prima opgelost met last minute uitbreiding.
-
Huisartsenpraktijk Hoge Vucht - H. OostendorpTevreden met de oplossing?
Tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Het was niet een oplossing voor onze praktijk maar een noodzaak om om te zetten naar in de cloud bellen, aangezien onze huidige verbinding volgend jaar niet meer bruikbaar is. Aankondiging en procesbeschrijving van die dag vooraf is duidelijk geweest
Wat zijn de verbeterpunten?Het zou fijn zijn geweest als we vooraf ook een berichtje kregen van de komst van iemand van KPN en van Cisco. Deze mensen stonden ineens voor onze balie met een opdracht.