Referenties
-
Huisartsenpraktijk Confucius - Folkert Hoekstra, huisartsTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?In goed overleg kunnen kiezen voor een passende telefonieomgeving met de door ons gewenste extra mogelijkheden. En laagdrempelig in het contact.
Wat zijn de verbeterpunten?Blijf op dezelfde manier meedenken met de klant.
-
Huisartsenpraktijk Edamstraat - Jeroen van der LugtTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?We zijn weer up-to-date. En: er is veel mogelijk.
Wat zijn de verbeterpunten?Een switch met een ventilator in een werkruimte maakte te veel lawaai, maar gelukkig kon het opgelost worden.
-
Huisartsenpraktijk Meander - M. ForouhandehTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Ze denken met je mee voor oplossingen en zijn goed bereikbaar en je kan op ze rekenen.
Wat zijn de verbeterpunten?geen
-
Family Cards - Peter VoskuijlTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Gestructureerde aanpak, prettige communicatie en geruisloze implementatie naar cloudoplossing.
Wat zijn de verbeterpunten?Net in gebruik, misschien komen we ze in de eerste 2 weken tegen.
-
Zonboog GC Berkel en Rodenrijs - Martine van der VeldenTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Duidelijke communicatie, er wordt meegedacht.
Wat zijn de verbeterpunten?-
-
Alphega apotheek Ooster-Welgelegen - Team Alphega apotheek Ooster-WelgelegenTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Deskundig, persoonlijk, pro-actief. Probleemloze migratie van Avaya IP Office naar de Lantel Avaya Cloud.
Wat zijn de verbeterpunten?Geen