Referenties
-
Gezondheidscentrum Goverwelle - Cora WestdorpTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Er is goed geluisterd naar onze wensen, installatie is soepel verlopen met goede ondersteuning, makkelijk contact met medewerkers. De koppeling met Medicom werd hier direct goed ontvangen.
Wat zijn de verbeterpunten?Nee
-
Medizz - Ilse KustersTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Denken met de organisatie mee, proberen oplossingen te bedenken
Wat zijn de verbeterpunten?nvt
-
Huisartsenpraktijk Het Oranjepark - Samir MujanovicTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Duidelijk
Wat zijn de verbeterpunten?Op tijd komen. Ik dacht dat de afspraak om 8.00u was en had rond 9.00u gebeld. Om 9.13u kwam een medewerker. Echter wel een zeer vriendelijke man.
-
Huisartsenpraktijk Confucius - Folkert Hoekstra, huisartsTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?In goed overleg kunnen kiezen voor een passende telefonieomgeving met de door ons gewenste extra mogelijkheden. En laagdrempelig in het contact.
Wat zijn de verbeterpunten?Blijf op dezelfde manier meedenken met de klant.
-
Huisartsenpraktijk Edamstraat - Jeroen van der LugtTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?We zijn weer up-to-date. En: er is veel mogelijk.
Wat zijn de verbeterpunten?Een switch met een ventilator in een werkruimte maakte te veel lawaai, maar gelukkig kon het opgelost worden.
-
Huisartsenpraktijk Meander - M. ForouhandehTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Ze denken met je mee voor oplossingen en zijn goed bereikbaar en je kan op ze rekenen.
Wat zijn de verbeterpunten?geen