Referenties
-
Huisartsenpraktijk S. Ghantous - Sami GhantousTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Ze werken oplossing gericht, duidelijkheid, beste optie.
Wat zijn de verbeterpunten?nee
-
Gezondheidscentrum Nieuwe Westen - Jolanda LoeveTevreden met de oplossing?
Tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Service, klantcontact is prettig en professioneel actief meedenken in oplossingen.
Wat zijn de verbeterpunten?momenteel geen
-
Huisartsenpraktijk J.A. de Schepper - Nicolette HaumahuTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?De persoonlijke service en passie voor het vak
Wat zijn de verbeterpunten?nee
-
Gezondheidscentrum Goverwelle - Cora WestdorpTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Er is goed geluisterd naar onze wensen, installatie is soepel verlopen met goede ondersteuning, makkelijk contact met medewerkers. De koppeling met Medicom werd hier direct goed ontvangen.
Wat zijn de verbeterpunten?Nee
-
Medizz - Ilse KustersTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Denken met de organisatie mee, proberen oplossingen te bedenken
Wat zijn de verbeterpunten?nvt
-
Huisartsenpraktijk Het Oranjepark - Samir MujanovicTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Duidelijk
Wat zijn de verbeterpunten?Op tijd komen. Ik dacht dat de afspraak om 8.00u was en had rond 9.00u gebeld. Om 9.13u kwam een medewerker. Echter wel een zeer vriendelijke man.